میک مولوینی، رئیس دفتر سابق ترامپ می‌گوید که خبرچین اف‌بی‌آی می‌تواند یکی از 6 تا 8 نفر در حلقه داخلی ترامپ باشد.

مولوینی افزود که در حال حاضر نمی‌داند افراد «حلقه درونی» ترامپ چه کسانی هستند و نمی‌تواند اسامی مشخصی را ارائه کند.

دونالد ترامپ

او تخمین زد که شش تا هشت نفر در حلقه نزدیک ترامپ به چنین اطلاعاتی دسترسی داشتند.

مولوانی گفت: «حدس من این است که احتمالاً شش یا هشت نفر از این نوع اطلاعات برخوردارند.

مولوینی که رئیس دفتر ترامپ بود، گفت حتی او هم نمی‌دانست که در مار-آ-لاگو یک گاوصندوق وجود دارد.

  • مولوینی روز پنجشنبه با سی‌ان‌ان درباره حمله روز دوشنبه اف‌بی‌آی به اقامتگاه مار-آ-لاگو ترامپ در فلوریدا صحبت کرد.

    وی افزود که مخبر فردی “بسیار نزدیک به رئیس جمهور” خواهد بود که به امور روزمره رسیدگی می کند و می داند “این اسناد کجاست.”

    بسیاری از رسانه ها – همراه با پسر ترامپ، اریک – پیشنهاد کرده اند که جستجو مربوط به مطالبی است که ترامپ ممکن است از کاخ سفید به مار-آلاگو برده باشد. واشنگتن پست همچنین گزارش داد که اف‌بی‌آی در جریان این حمله به دنبال اسناد محرمانه درباره سلاح‌های هسته‌ای بوده است.

    میک مولوینی گفت که فردی “بسیار نزدیک” به ترامپ احتمالا با اف بی آی کار می کند.

  • میک مولوانی، رئیس سابق دفتر کاخ سفید ترامپ، حدس می‌زند که اگر یک خبرچین اف‌بی‌آی در اردوگاه ترامپ وجود داشته باشد، احتمالاً یکی از شش تا هشت نفر نزدیک‌ترین افراد به رئیس‌جمهور سابق خواهد بود.

    او گفت که فکر می‌کند خبرچینی که اطلاعاتش باعث حمله شد، احتمالاً فردی است که عمیقاً در مدار ترامپ جای گرفته و «واقعاً به او نزدیک است».

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    اف‌بی‌آی دلیل رسمی برای جست‌وجوی مار-آ-لاگو ارائه نکرده است، اگرچه ممکن است اگر درخواست وزارت دادگستری برای باز کردن پرونده‌های دادگاه در مورد حمله به نتیجه برسد، این دلیل آشکار می‌شود.

    او گفت: «اگر می‌دانید گاوصندوق کجاست و می‌دانید که اسناد در 10 جعبه در زیرزمین است، به رئیس جمهور نزدیک هستید.

    اظهارات مولوینی در حالی مطرح می‌شود که در دنیای ترامپ در مورد وجود خال نزدیک به رئیس‌جمهور سابق سوء ظن افزایش می‌یابد. به گفته Axios، متحدان ترامپ بر این باورند که ممکن است فردی به رئیس جمهور سابق “تقابل” کرده و با FBI همکاری کند.

    مایکل کوهن، وکیل ترامپ نیز این موضوع را بررسی کرد و به اینسایدر گفت که اگر معلوم شود خبرچین، داماد ترامپ، جرد کوشنر یا یکی از فرزندان او باشد، تعجب نخواهد کرد.

    مولوانی گفت: «من حتی نمی‌دانستم در مار-آ-لاگو یک گاوصندوق وجود دارد و من به مدت 15 ماه رئیس ستاد بودم.

    به نقل از منابع، نیوزویک و وال استریت ژورنال روز چهارشنبه گزارش دادند که شخصی به مقامات گفته است که اسناد طبقه بندی شده دولتی ممکن است به درستی در مار-آ-لاگو ذخیره شده باشد.

    او همچنین از FBI خواست تا اطلاعات بیشتری در مورد جستجو منتشر کند. او گفت: «این بار بر دوش آنهاست تا نشان دهند که کاملاً در حال بالا رفتن هستند. و انتشار آن سوگند کاری است که آنها می توانند و باید انجام دهند.»

    به دنبال اطلاعاتی مبنی بر اینکه اسناد طبقه بندی شده دولتی ممکن است به درستی در این ملک نگهداری شده باشد، به اقامتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در فلوریدا حمله شد.براندون بل/گتی ایماژ