میچ مک کانل فرمانداران جمهوری خواه را فرا می خواند. ترفند دیسانتیس و ابوت برای پرواز مهاجران به مناطق تحت کنترل دموکرات‌ها مانند تاکستان مارتا، ایده خوبی است.

پس از اینکه مقامات مجری قانون تگزاس تحقیقات خود را در مورد تلاش برای جابجایی آغاز کردند، یکی از دستیاران DeSantis گفت: فلوریدا به آنها فرصتی داد تا به دنبال مراتع سبزتر در حوزه قضایی پناهگاهی باشند که منابع بیشتری را برای آنها فراهم می کرد، همانطور که ما انتظار داشتیم.

امضای مک‌کانل در حالی صورت می‌گیرد که گفته می‌شود دیسانتیس، ایالت دلاور، زادگاه جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را به ترکیبی از سنگرهای دموکرات‌ها اضافه کرده است که محافظه‌کاران خوشحال هستند که تنها چند هفته قبل از روز انتخابات مختل می‌شوند.

جمهوری خواه کنتاکی در کنگره آمریکا گفت: «من شخصا فکر می کردم این ایده خوبی بود.

  • میچ مک‌کانل روز سه‌شنبه با جابه‌جایی مهاجران در سراسر کشور برای مالکیت لیبی موافقت کرد.

  • رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل در 7 سپتامبر 2022 در واشنگتن دی سی.آنا مانی میکر/گتی ایماژ

    • خاویر سالازار، کلانتر شهرستان بکسار در مورد وضعیت در حال توسعه گفت: «آنها طعمه شدند.

      ویدئوی مرتبط: کشف 46 جسد در داخل تریلر تراکتور در سن آنتونیو

      دولت GOP. ران دیسانتیس و گرگ ابوت در حال برانگیختن دعواهای مهاجرتی قبل از نوامبر هستند.

    این جمهوری خواه کنتاکی روز سه شنبه در پاسخ به سوالی درباره بدلکاری های مرتبط با مهاجرت که فرماندار فلوریدا و گرگ ابوت فرماندار تگزاس اولویت های اصلی خود را مطرح کرده اند، گفت: «من شخصا فکر کردم این ایده خوبی بود.

    جنگ‌های صلیبی بحران‌زا تاکنون شامل پرواز 48 پناهجوی ونزوئلایی از سن آنتونیو، تگزاس به ماساچوست – با پول مالیات‌دهندگان فلوریدا – و همچنین حمل و نقل مهاجران از تگزاس به واشنگتن، دی سی، نیویورک و شیکاگو بوده است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا در جمع خبرنگاران سخنرانی می کند'  سوالاتی در طول یک کنفرانس خبری پس از یک ناهار هفتگی با جمهوریخواهان سنا در ساختمان کنگره ایالات متحده در 7 سپتامبر 2022 در واشنگتن دی سی.

    مهاجران گفتند که در این سفر با وعده های دروغین مبنی بر کمک های نقدی سریع و کاریابی فریب خورده اند.

    میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، به فرمانداران جمهوری خواه در هنگام اعزام مهاجران ناخواسته به سراسر کشور برای به هم ریختن دموکرات ها در آستانه انتخابات میان دوره ای، برکت خود را داد.