میچ مک کانل با احتیاط در مورد شانس جمهوری خواهان برای گرفتن سنا در میان دوره ای، تهدیدات FBI را سرزنش می کند.


فلورانس، کی. – میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواه سنا، پنج شنبه شانس حزبش برای بازپس گیری کنترل سنا را در ماه نوامبر کم اهمیت جلوه داد و از تهدیدها و اعمال خشونت آمیز علیه مجریان قانون انتقاد کرد.

جمهوری خواه کنتاکی انتظارات خود را برای بازپس گیری کنگره از حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای 2022 و اینکه آیا دموکرات ها می توانند اکثریت اندک خود را در سنا 50-50 حفظ کنند، که در آن کامالا هریس معاون رئیس جمهور دارای رای قطعی است، بیان کرد.

مک کانل در یکی از رویدادهای اتاق بازرگانی کنتاکی شمالی گفت: «من فکر می‌کنم احتمالاً احتمال تغییر مجلس نمایندگان بیشتر از سنا است. “مسابقات سنا فقط متفاوت است. آنها در سراسر ایالت هستند، کیفیت نامزدها ارتباط زیادی با نتیجه دارد.”

‘می توانم روی شما حساب کنم؟’: ترامپ پس از جست و جوی FBI در Mar-a-Lago، برنامه های جمع آوری کمک های مالی را افزایش داد

این اظهارات زمانی بیان شد که صندوق رهبری سنا، یک گروه همسو با مک کانل، برای حمایت از نامزد سنا جی دی ونس در اوهایو، 28 میلیون دلار زمان پخش خرید. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که دموکرات ها در رقابت های سنا در پنسیلوانیا و جورجیا پیشتاز هستند.

مک کانل خشونت علیه اف بی آی و مجری قانون را سرزنش می کند

مک کانل گفت حملات به سازمان های مجری قانون “کاملا غیرقابل قبول” است.

مک کانل روز پنجشنبه در جریان بازدید از سینسیناتی بزرگ به خبرنگاران گفت: “من فکر می کنم حملات به سازمان های مجری قانون کاملا غیرقابل قبول است.” مک کانل یک هفته پس از آن که یک مرد مسلح که زره بدن پوشیده بود سعی کرد به مقر FBI سینسیناتی وارد شود، به خبرنگاران گفت: «اعمال خشونت آمیز متمم اول قانون اساسی نیست و افرادی که دست به اعمال خشونت آمیز می زنند باید بهای آن را بپردازند.

مک کانل در پاسخ به سوالی درباره افزایش تهدیدها و لفاظی های ضد اجرای قانون پس از جست و جوی FBI از اموال مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در فلوریدا، گفت: “امیدواریم همه افراد در زندگی عمومی با آن مقابله کنند.”

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، رئیس جمهوری آمریکا، گفت که شانس جمهوری خواهان برای تصاحب مجلس نمایندگان بیشتر از شانس آنها برای برتری در مجلس سنا در دوره میانی است.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، رئیس جمهوری آمریکا، گفت که شانس جمهوری خواهان برای تصاحب مجلس نمایندگان بیشتر از شانس آنها برای برتری در مجلس سنا در دوره میانی است.

مک کانل از اظهار نظر در مورد جستجو خودداری کرد. او گفت: «من هم مثل بقیه حوادث دادگاه‌های مختلف را دنبال می‌کردم و تا زمانی که به نتیجه‌ای برسیم، واقعاً چیزی برای اضافه کردن ندارم.»

یک قاضی فدرال در فلوریدا پنج شنبه بحث هایی را در مورد اینکه آیا باید سوگندنامه ای را که بازرسی بی سابقه از اموال رئیس جمهور سابق را توجیه می کرد یا نه، شنید.

پلیس گفت، ریکی شیفر، 42 ساله، هفته گذشته تلاش کرد تا قبل از افسران اصلی در تعقیب و گریز به شمال در 71 بین ایالتی، به منطقه غربالگری بازدیدکنندگان در دفتر صحرایی نفوذ کند. با توجه به گشت بزرگراه ایالت اوهایو.

حملات ترامپ به جستجوی FBI: آنچه ترامپ در مورد جستجوی مار-آ-لاگو گفت در مقابل آنچه ما می دانیم

مقامات انگیزه احتمالی تلاش برای نقض در سینسیناتی را اعلام نکرده اند. این حادثه یک روز پس از آن رخ داد که کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، درباره تهدیدهای آنلاین علیه ماموران و وزارت دادگستری پس از صدور حکم بازرسی در خانه ترامپ در مارآ لاگو توسط آژانس هشدار داد.

یک حساب Truth Social که گمان می‌رود در روزهای اخیر متعلق به Shiffer باشد، به جستجو در Mar-a-Lago اشاره کرده است. یکی از آخرین پست ها در آن روز منتشر شد: “اگر از من خبری ندارید، درست است که من سعی کردم به FBI حمله کنم”

USA TODAY و Columbus Dispatch به این گزارش کمک کردند.

این مقاله در ابتدا در Cincinnati Enquirer منتشر شد: میچ مک کانل در مورد احتمال انتخاب حزب جمهوری خواه در مجلس سنا در میان دوره ای محتاط است.



منبع