میلیون ها جواهرات از کامیون زرهی در کالیفرنیا به سرقت رفت

دانا کالاهان، سخنگوی شرکت امنیتی گفت که کامیون برینک در اوایل صبح روز 11 جولای در نزدیکی لس آنجلس مورد سرقت قرار گرفت.

لورا ایملر، سخنگوی اداره تحقیقات فدرال در لس آنجلس، گفت که سرقت در شهر بیابانی لنکستر در شمال لس آنجلس انجام شده است. ایملر گفت که آژانس با مقامات محلی کار می کند، اما او نمی تواند بلافاصله اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

سوانسون گفت که بین 25 تا 30 کیسه که حاوی تعداد نامعلومی تکه‌های جداگانه بود، برداشته شد. او گفت که 18 قربانی بیش از 100 میلیون دلار خسارت گزارش کرده اند. کالاهان گفت که این مبلغ کمتر از 10 میلیون دلار است.

لس آنجلس (AP) – مقامات یکشنبه گفتند که میلیون ها دلار جواهرات و جواهرات در یک سرقت کامیون زرهی هفته گذشته در جنوب کالیفرنیا به سرقت رفتند.

براندی سوانسون، مدیر گروه، گفت که کالاها در اواخر 10 ژوئیه پس از نمایشگاهی که توسط نمایشگاه بین المللی جواهرات و جواهرات در سن ماتئو، جنوب سانفرانسیسکو برگزار شد، در کامیون بارگیری شده بود. او گفت که قرار بود به رویدادی در مرکز همایش پاسادنا در شمال شرقی لس آنجلس برود.

برینکز در بیانیه ای گفت: “طبق اطلاعاتی که مشتریان قبل از ارسال اقلام خود به ما ارائه کردند، ارزش کل اقلام گمشده کمتر از 10 میلیون دلار است.” ما در حال همکاری با مجریان قانون هستیم و طبق شرایط قراردادمان، ارزش دارایی‌هایشان را که به سرقت رفته‌اند، به طور کامل بازپرداخت خواهیم کرد.»

سوانسون گفت: “این جایی است که اختلاف ظاهر می شود. اینها اپراتورهای مادر و پاپ هستند.” “آنها ویران شده اند. برخی از این افراد تمام معیشت خود را از دست داده اند.»

سوانسون گفت فروشندگانی که بین نمایشگاه‌های جواهرات سفر می‌کنند معمولاً کالاهای خود را کمتر بیمه می‌کنند زیرا نمی‌توانند به طور کامل آن را بیمه کنند.

او گفت که نمایشگاه بین المللی جواهرات و جواهرات سالانه میزبان حدود 45 نمایشگاه در سراسر کشور است.



منبعیک مأمور اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس، که در لنکستر گشت زنی می کند، در مورد تحقیقات روز یکشنبه اطلاعاتی نداشت.