میلیاردر سقوط کرده کریپتو در مصاحبه جدید اعتراف کرد که شخصیت او یک دروغ بود

در مکالمه آنها در اوایل چهارشنبه، پایپر از او پرسید که آیا او به این موضوع پایبند است یا خیر. او پاسخ داد: “ای مرد، همه ی جهل هایی که گفتم.” “این درست نیست، نه واقعا.”

FTX از طریق رویترز

هرج و مرج در FTX به سرعت حرکت کرده است. در زیر پنج مورد از بزرگ‌ترین پیشنهادهای این هفته آورده شده است.

1. بانکمن-فرید از درخواست ورشکستگی پشیمان است.

دنیا متوجه شد که قبل از سقوط حماسی، Bankman-Fried توییتی را حذف کرد که در آن اصرار داشت که وجوه مشتریان «خوب» است و FTX «دارایی‌های مشتری» را سرمایه‌گذاری نمی‌کند. بعداً مشخص شد که FTX عملاً Alameda Research را نجات داده است. او روی نظرات خود به Vox ایستاد و استدلال کرد که آنها “در واقع دقیق هستند”، زیرا آلامدا زیر چتر شرکتی گسترده تر او بود. اما همانطور که Axios اشاره کرد، شرایط خدمات FTX استفاده از پول مشتریان برای تامین مالی فعالیت های تجاری را ممنوع می کرد. در مصاحبه روز چهارشنبه، بانکمن-فرید گفت که او “قصدی” انجام کارهای “کلیدی” را نداشته است، و او تا حدی دلیل این آشفتگی را به حسابداری نامرغوب می‌داند. او افزود: “هر تصمیم فردی خوب به نظر می رسید و من تا آخر متوجه نشدم که مجموع آنها چقدر است.”

5. FTX یک “مربی عملکرد داخلی” داشت و پسر از سقوط شرکت شگفت زده شده است.

این مرد 30 ساله در حال تجربه یک فروپاشی بی سابقه است. او به سرعت از واندرکایند MIT به میلیونر به میلیاردر به چهره جهانی ارزهای رمزنگاری شده صعود کرد، اما همه آن یک شبه تبخیر شد. به نظر نمی رسد که او سقوط خود را به خوبی تحمل کند.

FTX از طریق رویترز

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

رهبر سابق FTX روابط خود را در واشنگتن ایجاد کرده بود، در مقابل کنگره شهادت می داد و با قانونگذاران و قانونگذاران صحبت می کرد. معلوم شد که همه اینها ساختگی بوده است. نظر واقعی او، در مصاحبه چهارشنبه: “لعنت به تنظیم کننده ها.” به گفته Bankman-Fried، بوروکرات‌ها در تشخیص بازیگران خوب از بازیگران بد ناتوان هستند – و نه فقط در دنیای ارزهای دیجیتال. او گفت که دفتر کنترل دارایی های خارجی، مسئول اجرای تحریم ها، “بزرگترین تهدید” برای ایالات متحده است که موقعیت خود را به عنوان یک ابرقدرت از دست می دهد. او استدلال کرد که حتی سازمان غذا و دارو نیز مفید نیست. پس از انتشار مقاله Vox، Bankman-Fried برخی از نظرات خود را در مورد آن پس گرفت توییتر. رگولاتور بودن *واقعا* سخت است. آنها کار غیرممکنی دارند: تنظیم کل صنایعی که سریعتر از آنچه دستورشان اجازه می دهد رشد می کنند. “و اغلب آنها در نهایت نمی توانند پلیس را به همان خوبی که در حالت ایده آل انجام می دهند، انجام دهند… با این وجود، تنظیم کننده هایی هستند که عمیقاً من را با دانش و تفکر خود تحت تأثیر قرار داده اند.”

4. به نظر می رسد او در حال انجام بازی های معنایی در مورد نحوه استفاده FTX از سپرده های مشتریان است.

Bankman-Fried بی وقفه در مورد جنبش بشردوستانه معروف به نوع دوستی مؤثر صحبت کرد، که از تلاش برای “کمک به دیگران” تا حد امکان کارآمد و سازنده حمایت می کند. مشابه، اما از جهاتی متمایز از سودگرایی کلاسیک است. میلیاردر سقوط کرده به Vox اعتراف کرد که برخی از اظهارات عمومی او در مورد اخلاق چیزی فراتر از روابط عمومی است. او با اشاره به این بازی احمقانه ای که غربی ها را بیدار کردیم، گفت: «من برای کسانی که با آن لعنت شده اند احساس ناراحتی می کنم.»

3. Bankman-Fried اعتراف می کند که کار او با رگولاتورها مسخره بود.

Shady Crypto Cash به کمپین های آنها کمک کرد. آیا آنها آن را حفظ خواهند کرد؟

او توضیح داد که اخلاق برای جایگاه عمومی افراد به اندازه موفقیت آنها مهم نیست. او گفت که بدترین مکان برای بودن این است که هم «طرحانه» و هم «بازنده» باشیم.

گزارش شده است که یک میلیارد دلار از پول مشتریان FTX ناپدید شده است

بانکمن-فرید پاسخ داد: “هه.”

در مصاحبه با مجله نیویورک تایمز، روانپزشک جورج کی لرنر گفت که او به کارکنان FTX در مورد شغل و سلامت روان آنها آموزش داده است. او گفت که او در درک مفهوم Bankman-Fried به عنوان یک “متفکر جنایتکار” مشکل دارد. لرنر همچنین در برابر دسیسه های اخیر به اختلاط عاشقانه بین کارمندان FTX، از جمله مدیران اجرایی، واکنش نشان داد. او گفت: «آنها خیلی زیاد کار می کردند. «بالاترین‌ها، بیشتر شطرنج و بازی‌های تخته بازی می‌کردند. مهمانی نبود. آنها کم‌جنس‌تر بودند، اگر چیزی نبود.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

تابستان گذشته، بنکمن-فرید چارچوب اخلاقی خود را به خبرنگار وکس، کلسی پایپر، توصیف کرده بود و به او گفته بود که رفتار غیراخلاقی حتی در خدمت «خیر بزرگتر» قابل قبول نیست.

پایپر در مورد کادربندی جدید گفت: “می توانم ببینم که چرا در مصاحبه ها این پاسخ را ندادید.”

روز چهارشنبه، 30 ساله توییت کرد او قصد نداشت نظرات خود را علنی کند و گفت که معتقد است که به‌عنوان یک «دوست» خصوصی با پایپر صحبت می‌کند. او افزود که «برخی از حرف‌های من بی‌فکر یا بیش از حد قوی بود». (پایپر مورد مناقشه قرار گرفت که او و بنکمن-فرید با هم دوست بوده اند و گفته است که او درخواست نکرده است که نظراتش در پرونده باقی بماند.)

او به Vox تصدیق کرد: “من لعنت کردم.” “بزرگ … چندین بار.” اما شاید “بزرگترین بدجنس من” پس از اینکه FTX نتوانست کمک مالی به دست آورد و آن را در آستانه سقوط قرار داد، درخواست ورشکستگی کرد. تقریباً در همان زمان، بانکمن-فرید به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و رژیم جدید، به گفته او، «سعی می‌کند از شرم، همه چیز را با خاک یکسان کند». اگر او فقط یک ماه دیگر صبر می کرد، غر می زد، ممکن بود می توانست روند برداشت را آزاد کند و مشتریان را کامل کند. اکنون Bankman-Fried در تلاش است تا 8 میلیارد دلار برای نجات FTX جمع آوری کند. سوال واضح: چه کسی ممکن است آن پول نقد را تحویل دهد؟ او گفت: “یک چیز در مورد افتادن وجود دارد.” “کسانی هستند که می دانند این کار چگونه است، و می خواهند کاری را برای دیگران انجام دهند که هیچ کس برای آنها انجام نداد.”

2. شخصیت بشردوستانه او حداقل تا حدی جعلی بود.

تحقیقات در مورد FTX هم در ایالات متحده و هم در باهاما، جایی که شرکت مستقر است، در جریان است، اگرچه بانکمن-فرید – که والدینش هر دو استاد دانشکده حقوق استنفورد هستند – به هیچ جرمی متهم نشده است. او بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اگر در مورد تفکر استراتژیک سام بنکمن-فرید شک و تردیدی وجود داشت – با فرض اینکه بتوان پرونده ورشکستگی را نادیده گرفت، موضوع عجیب و غریب توییت هاو میلیاردها دلار از دارایی های از دست رفته مشتریان – این تردیدها مطمئناً بعد از نیمه شب چهارشنبه از بین رفت، زمانی که میلیاردر سقوط کرده تصمیم گرفت با یک خبرنگار در Vox برای بحث در مورد صرافی رمزنگاری در معرض خطر خود FTX به DM ارسال کند و پاسخ هایی را با سطحی از صراحت ارائه دهد که باعث شود. بسیاری از وکلا درخواست می کنند

این هفته، میلیاردر سابق همچنین با یک شکایت فدرال در دادگاه منطقه میامی تحت تأثیر قرار گرفت و ادعا کرد که FTX در یک “طرح تقلبی” شرکت کرده است که بیش از 11 میلیارد دلار خسارت به مصرف کنندگان وارد کرده است. افراد مشهوری از جمله تام برادی، نائومی اوزاکا، ژیزل بوندچن و تانک کوسه قاضی کوین اولری نیز به عنوان متهم معرفی شدند. این شکایت FTX را متهم کرد که از افراد مشهور برای جمع آوری سرمایه و تشویق مصرف کنندگان آمریکایی به سرمایه گذاری استفاده می کند. [d]پلتفرم FTX قابل قبول برای سرپا نگه داشتن کل طرح.