میلیاردر استرالیایی می‌گوید: درخواست ایلان ماسک برای بازگشت به قدرت شبیه چیزی از دهه 1950 است.

Farquhar که بر اساس گزارش فوربس بیش از 12 میلیارد دلار ارزش دارد، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت نرم افزار Atlassian است. او در تاپیک خود گفت که شرکت او رویکرد بسیار متفاوتی با ماسک دارد.

اسکات فارکهار، مدیرعامل Atlassian، دستورالعمل بازگشت ایلان ماسک به دفتر را به چالش کشید.

  • در همین حال، رئیس تسلا روز پنجشنبه یادداشتی را با عنوان «تعلیق همه استخدام‌ها در سطح جهانی» به مدیران اجرایی ارسال کرد. او در مورد چشم انداز اقتصادی ابراز نگرانی کرده است و می خواهد 10 درصد از مشاغل را در این خودروساز برقی کاهش دهد.

    او در پایان گفت: “ما قصد داریم Atlassian را به 25000 کارمند افزایش دهیم [2026]. کارمندان تسلا علاقه مند هستند؟”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    Farquhar افزود: “تنها در سال گذشته، 42% از افراد جدید ما در سراسر جهان 2 ساعت یا بیشتر از یک دفتر زندگی می کنند. استعدادهای بزرگ در سراسر جهان وجود دارد – نه فقط در شعاع یک ساعت. از دفاتر ما.”

    ماسک به سرعت پاسخ داد: «مجموعه توییت‌های بالا نشان می‌دهد که چرا رکود یک عملکرد حیاتی پاکسازی اقتصادی را انجام می‌دهد.

    ماسک یادداشتی برای کارمندان تسلا ارسال کرد که در آن باید به صورت تمام وقت به دفتر بازگردند یا آن را ترک کنند.

    ماسک روز سه شنبه یادداشتی ارسال کرد و از کارمندان خواست که به دفتر بازگردند یا استعفا دهند. طبق گزارش‌ها، ماسک در یکی از دو ایمیل ارسالی توسط ساموئل نسیم، که ادعا می‌کند سهامدار تسلا است، گفته است که فرض بر این است که کارکنانی که از راه دور به کار خود ادامه می‌دهند، کار را ترک کرده‌اند.

    جیسون استومل، بنیانگذار آژانس استعدادهای فناوری Executive، در مورد دستورالعمل بازگشت به کار به رویترز گفت: “من فکر می کنم ممکن است این فقط یک اخراج سازنده باشد، به این معنی که آنها می توانند از شر افرادی با یا بدون فرسایش خلاص شوند. یک اخراج.”

    اسکات فارکهار (سمت چپ) و ایلان ماسک

    او گفت که تماس رئیس تسلا “به نظر چیزی مربوط به دهه 1950 است.”

  • اسکات فارکور و ایلان ماسک در توییتر با هم اختلاف داشتند.کریس هاپینز/باوزن از طریق گتی ایماژ

    • او گفت: “کارمندان Atlassian هر روز انتخاب می کنند کجا و چگونه کار کنند – ما آن را Team Anywhere می نامیم. این کلید رشد مداوم ما بوده است.” “این آینده نحوه کار ما است.”

      در یک تهدید توییتریFarquhar گفت که اظهار نظر ماسک مبنی بر اینکه “همه افراد در تسلا باید حداقل 40 ساعت در هفته را در دفتر بگذرانند” رویکردی منسوخ به “آینده نحوه کار ما” بود.

      اسکات فارکور، میلیاردر استرالیایی، تصمیم ایلان ماسک برای بازگرداندن کارکنان تسلا به صورت تمام وقت به دفتر را «چیزی مربوط به دهه 1950» خواند.