می‌فیلد، آکرز با نتیجه 51-14 رامز مقابل برانکوهای ویلسون پیشروی کردند

AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

رمزی در اولین درایو نیمه دوم دنور، صعود طولانی ویلسون به منطقه پایانی را انتخاب کرد. فشار رامز بر ویلسون به احتمال زیاد توسط مورچیسون انجام شد که 13 روز پیش پس از قطع تنسی با لس آنجلس قرارداد امضا کرد.

سپس واگنر یک پاس از ویلسون در وسط زمین انجام داد و یک بازگشت طولانی انجام داد و رامز بعداً در دوی 3 یاردی آکرز دو ضربه سریع به ثمر رساند. لس آنجلس در تمام فصل قبل از انجام دو بار دیگر در کوارتر اول، تنها یک تاچ داون در یک بازی آماده به ثمر رسانده بود.

حداقل برای یک هفته دیگر، لس آنجلس از تبدیل شدن به اولین مدافع قهرمان سوپربول که 11 بازی را باخته است، اجتناب کرد. حتی با آمدن امتیاز 32 ام لیگ NFL، لس آنجلس تنها دومین تیمی شد که در این فصل 50 امتیاز در NFL کسب کرد، اوایل این ماه به دالاس پیوست و عملکردی کاملاً مسلط را به نمایش گذاشت.

کوبی دورانت تازه کار، دومین مهار خود را در فاصله 85 یاردی برای یک تاچ داون با زمان 4:08 باقیمانده برگرداند تا اولین عملکرد 50 امتیازی رامز تحت هدایت شان مک وی از زمان پیروزی معروف 54-51 آنها مقابل کانزاس سیتی در سال 2018 را پشت سر بگذارد.

می‌فیلد با 230 یارد 24 از 28 را در یک عملکرد برجسته دیگر برای دومین برد خود در سه شروع با رام‌ها (5-10) به دست آورد، که بهترین بازی فصل دلگیر خود را در کریسمس انجام دادند.

مورچیسون در کوارتر چهارم با آسیب دیدگی گردن را ترک کرد. … دولچیچ به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اواخر کوارتر چهارم از بازی خارج شد.

واگنر همچنین ویلسون را در نیمه اول اخراج کرد، زمانی که رامز به احتمال زیاد 261 یارد از 388 یارد خود را قبل از نیمه به دست آورد و در نهایت در 8 درایو اول خود در برابر دفاع بالاتر از میانگین دنور گلزنی کرد، که در حال حاضر با 31 امتیاز با بالاترین امتیاز فصل تمام بازی خود برابری می کند. -6 نیمه اول.

هیگبی دومین شکار TD خود را در اوایل کوارتر دوم پس از یک رانندگی نرم 75 یاردی توسط حمله طولانی مدت رامز انجام داد. سپس آکرز قبل از نیمه اول 1:06 دوباره آن را با مشت زد و 31-3 پیش افتاد.

برونکوس: یکشنبه در چیفز.

ویلسون محاصره شده در بازگشت از غیبت یک بازی با ضربه مغزی تیزبین نبود، و برای پایان دادن به دو درایو اول دنور، ضربات توپ را پرتاب کرد. انتخاب دوم توسط بابی واگنر بود که پس از گذراندن یک دهه کامل در سیاتل برای اولین بار با هم تیمی و دوست قدیمی خود روبرو شد.

زمانی که دورانت پاس دوم ویلسون را انتخاب کرد و میفیلد سه بازی بعد برای یک TD 9 یارد به هیگبی ضربه زد. Higbee با امتیاز نوزدهم خود به رهبر فرنچایز حرفه ای Rams در بازی های تاچ دان تبدیل شد.

اینگلوود، کالیفرنیا (AP) – بیکر میفیلد دو پاس تاچ داون به تایلر هیگبی پرتاب کرد، کم آکرز 118 یارد و سه امتیاز دیگر هجوم برد، و لس آنجلس رامز یکشنبه 51-14 دنور برونکوس را شکست داد و دومین پیروزی خود از اواسط اکتبر را به دست آورد. .

کوارتر اول 17 امتیازی رامز بیشترین امتیاز را از هفته ششم فصل اول مک وی در سال 2017 به دست آورد. آنها پس از آن برای اولین بار در دوران مدیریت مک وی در چهار درایو متوالی تاچ داون به ثمر رساندند.

Rams: “در” شارژر در روز یکشنبه.

دنور 41-6 عقب افتاد قبل از اینکه ویلسون به Greg Dulcich برای تنها تاچ داون برانکوها با 8:30 ضربه وارد کرد.

آکرز با تولید اولین بازی 100 یاردی رامز در فصل، به روند صعودی خود در اواخر فصل ادامه داد، در حالی که هیگبی هدایت حمله پاس را با 94 یاردی دریافت کرد که سه بازی برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد.

صدمات

تا بعدی

در اولین بازی خود در لس آنجلس، لارل مورچیسون 2 و 2/2 از شش اخراج راسل ویلسون توسط رامز را انجام داد، که راسل ویلسون با سه قطع توپ برای دنور 214 یارد پاس داد (4-11).

___