میس تایوان برنده جوایز Miss Asia Global با وجود تلاش های ادعایی چین برای ممنوع کردن او از صحنه است.

وزارت خارجه تایوان سازمان دهندگان کنگره جهانی نوآوری و فناوری 2022 (WCIT) در پنانگ، مالزی را به اتهام ممانعت از پیوستن کائو به دیگر شرکت کنندگان مسابقه روی صحنه در هفته گذشته محکوم کرد.

ملکه زیبایی که با نام مگی کائو نیز شناخته می شود، در اینستاگرام تصاویری از خود در حالی که جوایز Miss Talent، Miss Online Personality و Miss Diligent را در دست دارد به اشتراک گذاشت. او همچنین در پایان مسابقه در بین 20 شرکت کننده برتر قرار گرفت.

بر اساس گزارش، کائو گفت: «از دولت و مادرم که بیشترین حمایت را از من دارند، تشکر می‌کنم اخبار تایوان. از همه کسانی که از من یونگ حمایت می‌کنند متشکرم. من نمی توانستم بدون تو این کار را انجام دهم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: بت‌های چاق چینی پانداها را تولید می‌کنند طرفدارانی را که به دنبال افراد مشهور مرتبط هستند جذب می‌کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: انجمن خودرو در آناهیم بیش از 33000 دلار برای مبارزه با نفرت ضد آسیایی جمع آوری می کند

تلاش‌های ادعایی چین برای ممانعت از اهتزاز پرچم جزیره تایوان، کائو من جونگ، نماینده تایوان، مانع از شرکت در مسابقه و گرفتن جوایز خانه نشد.

تصویر ویژه از طریق manjung0217

کارن یو، مدیر کل بخش فناوری اطلاعات تائویوان، عکس‌ها و ویدیوهای خود را به اشتراک گذاشت فیس بوک کائو را در حال پاک کردن اشک در مراسم افتتاحیه سه شنبه گذشته نشان می دهد.

یو در پست فیسبوک خود نوشت، سازمان دهندگان مراسم بعداً از ملکه زیبایی عذرخواهی کردند و گفتند که نمی توانند به او اجازه دهند به دلیل “تغییر لحظه آخری” روی صحنه برود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Marvel Comics از ابرقهرمان جدید Taegukgi کره جنوبی پرده برداری می کند





منبع