میزبان بیزینس فاکس حقایق سخت را در بخش مخالف ترامپ رها می کند

وارنی در هفته های اخیر بارها از ترامپ انتقاد کرده است. پس از اینکه ترامپ در سال 2024 اعلام کرد قصد دارد نامزد شود، وارنی گفت که این سخنرانی فاقد برخی از “جادوی قدیمی” است. او همچنین ترامپ را متهم کرده است که با حملات خود به ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، رقیب بالقوه او برای نامزدی حزب، “حزب جمهوری خواه را به لجن کشانده است”.

و با رأی دادن گرجی‌ها به دور دوم انتخابات بین هرشل واکر جمهوری‌خواه و سناتور رافائل وارناک (D)، وارنی خاطرنشان کرد که چیزهای زیادی در خطر است: «بیش از توازن قوا در سنا. این در مورد وضعیت حزب جمهوری خواه و نقش ترامپ در آن است.

بخش مجری در بحبوحه گزارش‌هایی منتشر می‌شود که روپرت مرداک و سازمان‌های خبری در امپراتوری رسانه‌ای راست‌گرای او از ترامپ عقب‌نشینی می‌کنند و به جای آن به DeSantis در سال 2024 روی می‌آورند. در حالی که ترامپ هنوز متحدان و جانشین‌های سابق در فاکس نیوز دارد، او به طور فزاینده‌ای مورد توجه آتش دوستان قرار می‌گیرد. رسانه های متعلق به مرداک، از جمله نیویورک پست، شبکه های فاکس و به ویژه وال استریت ژورنال.

مربوط…



منبع

استوارت وارنی، مجری برنامه فاکس بیزینس، بار دیگر دونالد ترامپ را به دلیل پایین کشیدن حزب جمهوری خواه دنبال کرد.

وارنی پیش بینی کرد که ترامپ مسئولیت نتیجه را نخواهد پذیرفت مگر اینکه نتیجه مطلوب باشد.

برای پایان دادن به آن، وارنی از سرمقاله وال استریت ژورنال نقل کرد که به جمهوری‌خواهان هشدار داد که اگر ترامپ را به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری در سال 2024 انتخاب کنند، عملاً حزب جمهوری‌خواه را خاتمه خواهند داد.

او در مورد خاتمه بخشی از قانون اساسی صحبت می کرد. وارنی گفت که این درست به نفع دموکرات ها است. او امروز در تلاش است تا آن را به عقب برگرداند، اما آسیب دیده است.

وارنی همچنین گفت که ترامپ «به نظر می‌رسد در حال از دست دادن چیزی است که قبلاً کنترلش بر حزب جمهوری‌خواه بود» و نامزدهای مورد حمایت او در رقابت‌های میان‌دوره‌ای کلیدی در آریزونا، جورجیا، میشیگان، نیوهمپشایر و پنسیلوانیا همگی شکست خورده‌اند.

«اگر واکر برنده شود، ترامپ تمام اعتبار را تضمین می‌کند. اگر واکر شکست بخورد، ترامپ واکر را به خاطر دعوت نکردن ترامپ به ایالت سرزنش خواهد کرد.

وارنی – متحد سابق ترامپ که زمانی اصرار داشت که رئیس جمهور وقت آمریکا هرگز به مردم آمریکا دروغ نگفته است – روز سه شنبه بخشی را به انتقاد از ترامپ به دلیل حمایت از نامزدهای احمق در انتخابات میان دوره ای اخیر اختصاص داد. او همچنین با تلاش ترامپ برای پس گرفتن اظهارات او در آخر هفته مبنی بر خاتمه بخشی از قانون اساسی به منظور پاسخگویی به تمایل او برای انتصاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، مخالفت کرد.