میت رامنی می‌گوید فیلم فرار جاش هاولی از ساختمان کنگره در 6 ژانویه بهترین لحظه او نبود.

لوریا با نمایش یک عکس بدنام از هاولی که به اوباش مشت پمپاژ می‌کند، گفت: «اوایل ظهر همان روز قبل از شروع جلسه مشترک، او از جبهه شرقی کاپیتول عبور کرد. «همانطور که در این عکس می بینید، او مشت خود را به نشانه همبستگی با معترضانی که از قبل در دروازه های امنیتی تجمع کرده بودند، بلند کرد.

میت رامنی، سناتور حزب جمهوریخواه به اینسایدر گفت که این ویدئو “بزرگترین لحظه هاولی” نبود.

  • در طول جلسه استماع کمیته 6 ژانویه پنج شنبه گذشته، الین لوریا، نماینده دموکرات از ویرجینیا، فیلم دوربین امنیتی سناتور دانشجوی سال اول میسوری را در حال بیرون آمدن از کاپیتول به نمایش گذاشت.

    سناتور جمهوریخواه میت رامنی گفت که ویدئویی از جاش هاولی سناتور جمهوری خواه در حال فرار از کنگره در 6 ژانویه 2021، برای قانونگذار میسوری ظاهر خوبی نبود.

    این تلخ ترین اظهارنظری نیست که رامنی نسبت به هاولی کرده است. به گزارش واشنگتن پست، رامنی زمانی که سناتورها به مکان امنی تخلیه شدند با هاولی روبرو شد. “تو باعث این شدی!” او گفته است.

    لوریا گفت: «در اواخر همان روز، سناتور هاولی پس از آن که معترضانی که به آنها کمک کرد تا به ساختمان کنگره حمله کنند، گریخت. “خودت ببین.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبعکمیته 6 ژانویه ویدئویی از فرار جاش هاولی از کاپیتول پس از کوبیدن مشت خود به سوی اوباش منتشر کرد.

  • رامنی روز سه‌شنبه در کاپیتول به اینسایدر گفت: «می‌دانی، من نشنیده‌ام توضیح او چیست، اما بدیهی است که این بهترین لحظه او در آن جلسه نبود.

    سناتورهای جمهوری خواه میت رامنی از یوتا و جاش هاولی از میسوری.

    بنا بر گزارش ها، نامزد سابق ریاست جمهوری یک بار به هاولی گفت که مسئولیت این شورش را بر عهده دارد.

  • لوریا گفت که یکی از افسران پلیس کاپیتول که در آن زمان حضور داشت به کمیته گفت که هاولی “جمعیت را عصبانی کرد” و این “بسیار او را آزار می داد، زیرا او این کار را در یک فضای امن انجام می داد.”

    کمیته سپس فیلم دوربین امنیتی را پخش کرد و رهبری آن را هدایت کرد اتاق شنوایی برای فوران کردن در خنده.

    رامنی قبلاً از تلاش‌ها برای لغو انتخابات 2020 انتقاد کرده بود و از سناتورهای جمهوری‌خواه خواسته بود که اعتراض خود به نتایج انتخابات پنسیلوانیا و آریزونا را پس از شورش پس بگیرند. با این وجود، هاولی به اعتراضات خود ادامه داد و در آخر هفته به فاکس نیوز گفت که از آن روز «پشیمان نیست».

    سناتورهای جمهوری خواه میت رامنی از یوتا و جاش هاولی از میسوری.کوین دیچ و جابین باتسفورد/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ