مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز، گمانه زنی می کند که ترامپ ممکن است به اسنادی در مار-آ-لاگو آویزان شده باشد، زیرا چیزی «شخصاً سودمند» دیده است.

“فقط این احتمال وجود ندارد که یک دشمن خارجی به طور تصادفی این چیزها را ببیند، این احتمال نیز وجود دارد که ترامپ می توانسته باشد – و من نمی گویم این مورد برای کسانی است که گوش می دهند، ما نمی دانیم، ما چیزهای زیادی داریم. نمی دانم – اما یکی از نگرانی ها این است که ترامپ روابط تجاری با خارج از کشور دارد.

هابرمن افزود: “سطل دیگر این است: او چیزی را شخصاً سودمند می بیند – یا به این دلیل که می تواند از آن برای تقویت خود استفاده کند یا چیزی است که معتقد است در تجارت یا برند شخصی به او کمک می کند.”

او ادامه داد: «من فکر می‌کنم این نگرانی وجود دارد که هر آنچه که او دارد می‌تواند برای او مفید باشد.

هابرمن که خبرنگار نیویورک تایمز و تحلیلگر CNN است، در قسمت روز سه شنبه پادکست “Hacks on Tap” ظاهر شد و در مورد سناریوهای احتمالی برای اینکه چرا ترامپ به این اسناد پایبند بود، بحث کرد.

دونالد ترامپ

او پیشنهاد کرد که رئیس جمهور سابق می توانست اسناد را حفظ کند فقط به این دلیل که فکر می کرد “چیزی جالب است.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

مگی هابرمن، گزارشگر سیاسی گفت که او ممکن است اسنادی را ذخیره کرده باشد که به نظر او “شخصاً سودمند” هستند.

  • فراتر از حکم بازرسی که جمعه گذشته فاش شد و سپس مهر و موم شد و شامل فهرست مبهم بود، مشخص نیست چه چیزی از مار-آ-لاگو کشف و ضبط شده است. در این حکم 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده ذکر شده است، اما میزان کامل محتویات آن هنوز مشخص نیست.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپمندل نگان/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

    • مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز، که برای دهه ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را پوشش می داد، حدس زد که اسنادی که هفته گذشته توسط اف بی آی از مار-آ-لاگو ضبط شد، می توانست “شخصاً سودمند باشد.”

      هنوز مشخص نیست که FBI دقیقاً چه چیزی را از خانه او کشف کرده است.

    خانه ترامپ در مار-آ-لاگو هفته گذشته توسط اف بی آی در جستجوی اسناد حساس مورد حمله قرار گرفت.