مگان و هری در ادای احترام عاشقانه خود به ملکه الیزابت دوم ساده و ظریف عمل می کنند.

ملکه الیزابت دوم، سمت چپ، مگان، دوشس ساسکس و شاهزاده هری، دوک ساسکس در بالکن کاخ باکینگهام در سال 2018 ایستاده اند. (مت دانهام / آسوشیتدپرس)

متن سفید روی پس‌زمینه‌ای سیاه می‌گوید: «به یاد اعلیحضرت ملکه الیزابت دوم». “1926 تا 2022.”

در حالی که جهان منتظر به‌روزرسانی‌هایی در مورد وضعیت ملکه بود، برخی از کاربران توییتر از هری و مگان به دلیل ایجاد غوغا در هنگام کناره‌گیری از وظایف سلطنتی خود در اوایل سال 2020 انتقاد کردند.

این یادبود ظریف و ثابت اندکی پس از انتشار خبر مرگ ملکه در صبح پنجشنبه ظاهر شد.

ناردین سعد، نویسنده کارمند تایمز در این گزارش مشارکت داشت.

“شاهزاده هری باید خجالت بکشد که ملکه الیزابت دوم را در آخرین سال های زندگی اش در حماسه مگان مارکل قرار داده است.” لاورن اسپایسر توییت کرد. “اگر من جای الیزابت بودم، او در خدمت خانه من استقبال نمی کرد.”

در حالی که آتش توییتر بر سر رابطه شاهزاده هری و دوشس مگان با ملکه الیزابت دوم ادامه دارد، دوک و دوشس ساسکس به آرامی به پادشاه فقید ادای احترام کردند.

ملکه الیزابت با کت بنفش با مگان مارکل و شاهزاده هری در کاخ باکینگهام

سایر کاربران توییتر حمایت خود را اعلام کرد برای زوج

روز پنجشنبه، این زوج از طریق صفحه اصلی بنیاد Archewell خود با بیانیه ای ساده ادای احترام کردند.

شاهزاده هری که اکنون پنجمین صف در صف تاج و تخت است، به Balmoral سفر کرد، جایی که مادربزرگش آخرین لحظات خود را قبل از مرگ در سن 96 سالگی گذراند. مگان در انگلستان ماند، اما در مراسم جوایز WellChild در روز پنجشنبه شرکت نکرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع

“اگر شما هری و مگان را مقصر سلامتی ملکه می‌دانید، بگذارید به شما یادآوری کنم که الف) او 96 سال دارد و ب) شاهزاده اندرو.” میشل هریس توییت کرد.

شاهزاده هری و دوشس مگان با پیام Archewell خود به تعدادی از چهره های فرهنگ پاپ از جمله التون جان و هلن میرن که ملکه را به خوبی یاد می کردند، پیوستند.

این پیام بدون توجه به تعداد بازدیدکنندگان سایت، در مرورگرهای دسکتاپ و موبایل باقی می ماند. صفحه اصلی همچنین فاقد ویژگی های ناوبری است که می تواند کاربران را به صفحات مختلف سایت برساند. برای دسترسی به آن صفحات مختلف، بازدیدکنندگان باید یا به صورت دستی پیوندهای خاص را وارد کنند یا از طریق یک موتور جستجو مراجعه کنند.