مگان مارکل می‌گوید: «دردناک» بود که به او می‌گفتند یکی از نزدیک‌ترین دوستانش، دختر بیولوژیکی سامانتا مارکل، را به عروسی‌اش دعوت نکنی.

هیل، دختر سامانتا نیز که در این مستند صحبت می‌کرد، گفت که او توسط پدربزرگ و مادربزرگش از طرف پدرش بزرگ شده است، پدربزرگ و مادربزرگش در سن 2 سالگی حضانت او را به عهده گرفتند. او گفت که در سال 2007 پس از اینکه سامانتا را از 6 سالگی ندیده بود دوباره با او ارتباط برقرار کرد. .

اشلی هیل در حال سخنرانی در مستند نتفلیکس، "هری &  مگان."

مگان گفت که به دلیل ارتباط اشلی با سامانتا نمی تواند اشلی را به عروسی خود دعوت کند.

  • سامانتا مارکل در طول مصاحبه با GB News در اوت 2022.GBNews/YouTube
  • هیل گفت: “فکر می‌کنم او نقش‌های زیادی را برای من بازی می‌کند. یک عنصر خواهری وجود دارد، او مادری است، او بهترین دوست است.”

    مدت کوتاهی پس از ارتباط مجدد سامانتا و هیل، مگان گفت که از طریق ایمیل با هیل در تماس بوده است. به گفته مگان، که گفت با هم صمیمی شدند و با هم به تعطیلات رفتند، آن‌ها “آن را زدند”.

    مگان گفت: “ناگهان احساس کردم که او همه جا حضور دارد. من نام میانی شما را نمی دانم، من تولد شما را نمی دانم. شما به این مردم می گویید که شما مرا بزرگ کردید و برای من “پرنسس زورگو” اختراع کردید؟” از تعاملات سامانتا با رسانه ها

    مگان مارکل گفت که به او گفته شده است که نمی تواند یکی از نزدیکترین دوستانش – دختر بیولوژیکی سامانتا مارکل – را به عروسی خود در سال 2018 دعوت کند.

    هیل گفت: «فکر می‌کنم گفتم تا حدی صدمه دیده‌ام، اما می‌دانم که از کجا می‌آمد. “دانستن اینکه به خاطر مادر بیولوژیکی من بود، که این رابطه ای که برای من بسیار مهم است، به این طریق تحت تاثیر قرار گرفت. احساس اینکه به خاطر او از بین رفته بود، سخت بود.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    هیل گفت که پس از شروع قرار مگان و هری، سامانتا شروع به صحبت با او در مورد مگان با حالتی عصبانی و عصبانی کرد که به گفته او باعث شد او و سامانتا به طور کامل صحبت نکنند.

    مگان مارکل و اشلی هیل.نتفلیکس

    • اشلی هیل در حال سخنرانی در فیلم مستند نتفلیکس، “هری و مگان”.نتفلیکس

      مگان مارکل و اشلی هیل.

      با این حال، مگان گفت که تیم مطبوعاتی کاخ به او توصیه کرده است که نمی تواند هیل را به عروسی سلطنتی در ماه می 2018 دعوت کند، زیرا توضیح اینکه چرا هیل دعوت شده است و سامانتا دعوت نشده است.

      سامانتا در بیانیه‌ای به اشتراک گذاشته شده در مستندات گفت که “رسانه‌ها نقل قول‌هایی را جعل کرده‌اند که به او نسبت داده شده است.” سامانتا مارکل بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      سامانتا از زمانی که مگان در سال 2016 با شاهزاده هری آشنا شد، آشکارا از مگان انتقاد کرد.

    مگان گفت که با دختر بیولوژیکی سامانتا مارکل، اشلی، دوست صمیمی است.

  • کاخ باکینگهام، کاخ کنزینگتون و نمایندگان دوک و دوشس ساسکس بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    دوشس در قسمت سوم سریال مستند نتفلیکس، “هری و مگان” که روز پنجشنبه پخش شد، جزئیاتی در مورد رابطه خود با خواهر جدا شده اش سامانتا و همچنین خواهرزاده اش اشلی هیل به اشتراک گذاشت.

    هیل دختر سامانتا مارکل، خواهر ناتنی مگان است که از زمانی که دوشس شروع به ملاقات با شاهزاده هری در سال 2016 کرد، آشکارا از دوشس انتقاد کرده است. سامانتا در فوریه 2021 کتابی درباره مگان با عنوان “دفترچه خاطرات خواهر پرنسس پوشی” منتشر کرد. .

    سامانتا مارکل

    مگان گفت: “من با H در ماشین بودم و با او تماس گرفتم و با بلندگو تماس گرفتم و از طریق راهنمایی هایی که به ما داده شد و اینکه چرا این ارزیابی انجام شد با او صحبت کردیم. و این دردناک است.”