مک کورمیک در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان سنای آمریکا به مهمت اوز رضایت داد

اوز و مک کورمیک هر دو خود را به عنوان قهرمانان برنامه پوپولیستی ترامپ “اول آمریکا” معرفی کرده اند.

او گفت: “هنوز به 100% برنگشته ام، اما هر روز به آن نزدیک تر می شوم.”

(رویترز) – دیوید مک کورمیک، کاندیدای مقدماتی جمهوری خواهان سنای ایالات متحده، روز جمعه در رقابتی که به بن بست رسیده بود، به دکتر مهمت اوز، مشهور سلامت، رضایت داد.

رئیس جمهور سابق بیش از 190 نامزد را تأیید کرده است و تلاش می کند جایگاه خود را به عنوان پادشاه حزب تثبیت کند. انتخاب های او همیشه غالب نبوده اند.

اوز که مورد حمایت رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود، اکنون در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر با جان فترمن دموکرات رقابت خواهد کرد تا جایگزین سناتور جمهوریخواه بازنشسته پت تومی شود.

فترمن، معاون فرماندار فعلی ایالت، روز جمعه گفت که او بر اثر سکته مغزی که او را از مسیر مبارزات انتخاباتی دور نگه داشته است، «تقریباً بمیرد» و این نشان می‌دهد که وضعیت او وخیم‌تر از آنچه در ابتدا گفته می‌شد بود.

(گزارش توسط کاستاس پیتاس در لس آنجلس؛ ویرایش توسط اریک بیچ و دیوید گرگوریو)



Source link

این رقابت برای امیدهای جمهوری خواهان برای به دست آوردن مجدد کنترل سنا که در اختیار دموکرات های همکار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قرار دارد، بسیار مهم است.

مک کورمیک گفت: «من سهم خود را در تلاش برای متحد کردن جمهوری‌خواهان و پنسیلوانیایی‌ها در پشت نامزدی او و نامزدی او برای مجلس سنا انجام خواهم داد.

این نتیجه آزمایشی برای نفوذ ترامپ بر حزب جمهوری خواه در حالی است که او در فکر سومین نامزدی احتمالی برای ریاست جمهوری در سال 2024 است.