مک کانل با نارضایتی شدید جمهوری خواهان سنا مواجه است

یکی از مشاوران روبیو گفت که سناتور نگران است که مک‌کانل چشم‌اندازی برای آینده ارائه نکرده باشد.

سناتور مارکو روبیو، رئیس‌جمهور فلوریدا نیز خواستار تاخیر شد و در توییتر نوشت: «ما باید مطمئن شویم که کسانی که می‌خواهند ما را رهبری کنند، واقعاً متعهد به مبارزه برای اولویت‌ها و ارزش‌های آمریکایی‌های کارگر (از همه) هستند. پس زمینه) که در ایالت هایی مانند #فلوریدا به ما پیروزی های بزرگی داد.”

مک‌کانل مدت‌هاست که مورد خشم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بوده است، که به شدت برای برکناری او از رهبری مبارزات انتخاباتی انجام داده است. مک کانل علنا ​​ترامپ را مسئول شورش 6 ژانویه دانست.

دفتر مک کانل به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

چندین سناتور برای به تعویق انداختن رای گیری برنامه ریزی شده برای هفته آینده که انتظار می رفت مک کانل را به مقام ارشد بازگرداند کمپین تبلیغاتی هستند.

سه سناتور جمهوری خواه – اسکات؛ مایک لی از یوتا و ران جانسون از ویسکانسین – این هفته نامه‌ای را منتشر کردند که در آن خواستار تاخیر شدند و گفتند جمهوری‌خواهان سنا به زمان بیشتری برای بررسی نامزدهای احتمالی نیاز دارند. این نامه ابتدا توسط پولیتیکو گزارش شد و نسخه ای از آن توسط NBC News بدست آمد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

هیچ سناتور جمهوری خواه تمایل خود را برای رقابت با مک کانل اعلام نکرده است. اما نام ریک اسکات، سناتور فلوریدا، بارها از جمله توسط ترامپ مطرح شده است.

سناتور جمهوری خواه جاش هاولی میسوری و سینتیا لومیس از وایومینگ، روبیو را در توییتر تکرار کرد.

“ما ناگهان خود را در اقلیت می بینیم. ما فقط یک دسته کامل از رقابت‌های قابل پیروزی را از دست دادیم.» مشاور گفت: «بیایید بفهمیم که چگونه می‌خواهیم دو سال آینده را برای جنگیدن برای این نوع حزب چندنژادی طبقه کارگر که می‌خواهیم بسازیم سپری کنیم.»

در این نامه آمده است: “ما باید تنها پس از آگاهی کامل از جایگاه هر نامزد در مورد اولویت های کنفرانس برای کنگره آینده، رای خود را به صندوق بیاندازیم.”

در این نامه آمده است: “کنفرانس جمهوری خواهان سنا باید نحوه عملکرد خود را تغییر دهد – صرف نظر از نتیجه انتخابات معلق.” “ما باید با صدای بلند صحبت کنیم، ایده های خود را هر روز به مردم آمریکا بفروشیم و دائماً آنچه را که قصد داریم بیان کنیم. برای کمک به خانواده‌های آمریکایی و کاری که برای اجرای طرح خود انجام می‌دهیم، انجام دهیم.»

“دقیقا درسته. من نمی‌دانم چرا حزب جمهوری‌خواه مجلس سنا قبل از پایان این انتخابات رای رهبری برای کنگره بعدی برگزار می‌کند.» هاولی نوشت: «ما یک دور دوم در #GASenate داریم – آیا آنها می‌گویند که این مهم نیست؟ @HerschelWalker را از حقوق خود محروم نکنید.”

در نامه لی، جانسون و اسکات، سناتورها همچنین از نحوه اداره مک کانل انتقاد کردند.

جمهوری خواه کنتاکی از سال 2007 این سمت را در اختیار داشت و او را به طولانی ترین رهبر حزب جمهوری خواه در تاریخ سنا تبدیل کرد.

با ورود به انتخابات میان‌دوره‌ای سه‌شنبه، به نظر می‌رسد که مک‌کانل از شغل رهبر تسلط کامل دارد و به نظر می‌رسد جمهوری‌خواهان آماده کنترل سنا هستند. اما اکنون، با این حال، هر دو نامشخص هستند.

واشنگتن – میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، برای موقعیت خود به عنوان برترین جمهوری خواه در سنا با چالش جدی مواجه است.

کسانی که تاخیر را پیشنهاد می کنند به مجهولات باقی مانده اشاره کرده اند. ان‌بی‌سی نیوز هنوز برندگانی را در آریزونا یا نوادا پیش‌بینی نکرده است که در تصمیم‌گیری برای کنترل سنا نقشی اساسی خواهد داشت. و رقابت سنای جورجیا اکنون به دور دوم انتخابات در 6 دسامبر ختم می شود که اگر جمهوری خواهان در نوادا و آریزونا پیروز نشوند، می تواند کنترل را تعیین کند.

مک کانل گفت: «این سؤال بسیار خوبی است. “و وقتی آن را پس گرفتیم به شما اطلاع خواهم داد.”

مک کانل در ماه ژانویه در پاسخ به این سوال که اگر جمهوری خواهان کنترل سنا را در دست بگیرند، دستور کار او چه خواهد بود، مک کانل منحرف شد.

این مشاور که نامش فاش شد و صادقانه صحبت کرد، از گفتن اینکه آیا روبیو خود به فکر نامزدی برای رهبری است یا خیر، خودداری کرد.

مشاور گفت: «آنچه که او می‌گوید این است که برگزاری این انتخابات در حال حاضر منطقی نیست، در حالی که ما برخی از این سؤالات اساسی را داریم که باید از خود بپرسیم».

قرار است انتخابات پشت درهای بسته احزاب، که مناصب رهبری دیگری مانند شلاق را نیز تعیین می کند، روز چهارشنبه برگزار شود.