مک‌کانل پیش‌بینی میان‌دوره‌ای را ارائه می‌کند و به «کیفیت نامزدی» اشاره می‌کند که امیدهای مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان در تلاش هستند.


میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا در کنگره در 19 ژوئیه 2022.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا در کنگره در 19 ژوئیه 2022.تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ

  • میچ مک کانل پذیرفت که جمهوری خواهان در تغییر اکثریت سنا با کار سختی روبرو هستند.

  • مک کانل گفت که «کیفیت نامزدها» ارتباط زیادی با رقابت‌ها دارد، که اشاره‌ای به مبارزات فعلی حزب جمهوری‌خواه است.

  • کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیش‌بینی کرده‌اند که دموکرات‌ها ممکن است در حالی که حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان را تغییر می‌دهد، مجلس را حفظ کنند.

میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، روز پنجشنبه پیش‌بینی ناچیزی از شانس حزبش برای تغییر در مجلس سنا در نوامبر امسال ارائه کرد، زیرا نامزدهای جمهوری‌خواه در رقابت‌های کلیدی برای رسیدن به رقبای خود تلاش می‌کنند.

مک‌کانل در کنتاکی گفت: «من فکر می‌کنم احتمالاً احتمال تغییر مجلس نمایندگان بیشتر از سنا است. به گزارش فرانک تورپ وی، خبرنگار NBC News. “مسابقات سنا فقط متفاوت است، آنها در سراسر ایالت هستند، کیفیت نامزدها ارتباط زیادی با نتیجه دارد.”

چشم انداز مک کانل در حالی مطرح می شود که نامزدهای حزب جمهوری خواه در نزدیک ترین ایالت های کشور در حال تلاش برای ادامه دادن هستند.

ویدئوی مرتبط: رای دهندگان ترامپ توضیح می دهند که چرا او را می خواهند

به گزارش FiveThirtyEight، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دکتر مهمت اوز پس از جانشین فرماندار پنسیلوانیا جان فترمن، صندلی‌ای که حزب جمهوری‌خواه به دنبال حفظ آن است. در رقابتی دیگر برای جایگزینی یک جمهوری خواه بازنشسته، تیم رایان، نماینده تیم رایان، بهتر از آنچه انتظار می رفت، در مقابل نویسنده جی دی ونس در اوهایو بسیار جمهوری خواه عمل کرد. سناتور رافائل وارنوک در زمان حضور در جورجیا کمی جلوتر از هرشل واکر برنده سابق جایزه هاییسمن است.

مبارزات کنونی حزب به همین دلیل است که بسیاری از پیشگویان اکنون دموکرات ها را دارای شتاب جدی می دانند. FiveThirtyEight در حال حاضر به اندازه کمی طرفدار این حزب برای حفظ اکثریت ناچیز خود در سنا با 50-50 رأی است، جایی که رای تساوی شکسته معاون رئیس جمهور کامالا هریس عامل تعیین کننده است.

این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که میزان محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در زیر آب باقی مانده است. حزب رئیس جمهور معمولاً در یک سال انتخابات میان دوره ای که جمهوری خواهان از شانس خود برای بازپس گیری هر دو مجلس گیج شده بودند، دست و پنجه نرم می کند. بدترین تورم در بیش از 40 سال گذشته نیز نشان داد که نوامبر می تواند یک موج GOP باشد. اما یک سری از پیروزی‌های اخیر سیاست‌ها، دموکرات‌ها را امیدوار کرده است که بتوانند تاریخ را به چالش بکشند.

انشعاب در مجلس و سنا نادر است اما بی سابقه نیست. دموکرات ها در سال 2018 یک موج تاریخی ضد ترامپ را به اکثریت مجلس نمایندگان رساندند در حالی که در واقع جایگاه خود را در سنا از دست دادند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، سایه بزرگی بر رقابت های جمهوری خواه انداخته است. بر اساس گزارش‌ها، او واکر را وادار به رقابت کرد، علی‌رغم تردیدهای اولیه مک‌کانل و دیگر جمهوری‌خواهان ارشد سنا. حمایت ترامپ باعث احیای مبارزات انتخاباتی ونس در اوهایو شد و بلیک مسترز، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز و حامی پیتر تیل، از حمایت رئیس‌جمهور سابق در مسیر کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در آریزونا حمایت کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع