مکنزی دیپمن از فصل 2 به ویلا بازگشته است

مکنزی دیپمن، ستاره فصل 2، در فصل 4، قسمت 27،

پیگیری کنید: این چیزی است که هفته گذشته در “جزیره عشق” اتفاق افتاد

مکنزی کی به “جزیره عشق” برمی گردد؟

مکنزی، فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی آریزونا و دبیرستان چاپارال (اسکاتزدیل)، یکی از بازیگران مورد علاقه طرفداران در فصل 2 سریال «جزیره عشق» بود که در سال 2020 پخش شد.

بیشتر: جدیدترین جزیره نشینان “جزیره عشق” فاش شد. در اینجا نحوه تماشای فصل 4 آمده است

«جزیره عشق» آمریکا چه ساعتی پخش می‌شود؟

انحصاری: در اینجا این است که چرا بسیاری از مردم آریزونا در برنامه های واقعیت پخش می شوند

چه اتفاقی برای مکنزی و کانر تروت در فصل 2 افتاد

مکنزی دیپمن و کانر تروت دوباره در

بازگشت بازیگران سابق به سریال معمول نیست. نکته قابل توجه، «جزیره عشق» بریتانیا، آدام کولارد را از چهار فصل قبل در فصل هشتم که تابستان امسال پخش شد، بازگرداند.

پرسش و پاسخ: مکنزی تمام تجربه فصل 2 خود “جزیره عشق” را می ریزد

او افزود: “قطعاً چند نفر هستند که من به آنها توجه دارم.” با این حال، از تجربه خودم می‌دانم که افرادی که در برنامه با آنها همراه بودم، در تلویزیون بسیار متفاوت از آنچه در زندگی واقعی آنها را می‌شناختم ظاهر می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنم ذهنی باز در مورد همه داشته باشم.»

مکنزی و کانر در روز اول با هم جفت شده بودند و قبل از اینکه او بعد از Casa Amor در هفته 3 با جلن نوبل دوباره جفت شود، فراز و نشیب هایی را تجربه کردند. مکنزی و کانر در مارس 2021 جدایی خود را اعلام کردند.

مکنزی دیپمن کیست؟

مکنزی – که هفته‌ها قبل از اولین حضورش در “جزیره عشق” در سال 2020 از ASU با مدرک در رشته ارتباطات جمعی و رسانه و یک خردسال در مطالعات عدالت فارغ التحصیل شد – تقریباً به پایان فصل 2 رسید قبل از اینکه در هفته 4 کنار گذاشته شود.

مکنزی به پیپل گفت: “دو سال می گذرد. ​​و من می دانم که فردی که اکنون در این تجربه قدم می گذارم، دو سال بعد، تجربه بسیار متفاوتی با فردی که اولین بار وارد ویلا شد، خواهد داشت.”

او افزود: «بسیاری از بچه ها واقعاً از نزدیک شدن به من می ترسند. “آنها موهای بلوند، سینه های بزرگ را می بینند و می گویند، “این دختر یک شوخی بور گنگ دیگر خواهد بود.”

مکنزی از زمانی که ویلا را ترک کرد، برند لباس خود را با نام Out of His League و پادکستی به همین نام راه اندازی کرد. او در مسابقات Miss Arizona 2021 به عنوان Miss Sabino Canyon USA شرکت کرد. او قبلاً با کارل رادکه از برنامه براوو “خانه تابستانی” رابطه عاشقانه داشت.

او گفت: “من در قایق‌های تفریحی بوده‌ام. من در جت‌های شخصی بوده‌ام، اما پول واقعا برای من مهم نیست.” “چیزی که من به دنبال آن هستم کسی است که می خواهد بازی بزرگ را تماشا کند، مقداری آبجو بریزد، کمی پیتزا بخورد.”

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: “جزیره عشق” ایالات متحده مکنزی دیپمن را بازگرداند: آخرین





منبع

در مورد بازیگران سابق، در اولین پخش فصل 2، مکنزی فاش کرد که اگرچه در گذشته با افراد سرشناس قرار داشت، اما به دنبال چیزی واقعی بود.

مکنزی دیپمن و کانر ترات در فصل دوم سریال عشق جزیره دوباره با هم زوج می شوند.

او در مورد بازیگران قبلی خود در قسمت 1 گفت: “آنها اتفاقاً میلیونر بودند؛ من به دنبال آن نبودم.”

مکنزی پس از حذفش به آریزونا ریپابلیک گفت: “احساس می‌کنم برنده شدم. چیزی را که برای آن به اینجا آمده‌ام، به دست آوردم؛ عشق را پیدا کردم و شگفت‌انگیزترین مرد را برای خودم ملاقات کردم.” من خیلی امیدوار بودم که با کسی که دوستش دارم در برنامه ملاقات کنم، اما هرگز فکر نمی‌کردم افرادی مثل کانر وجود داشته باشند.»

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

قسمت‌های جدید «جزیره عشق» ایالات متحده، پخش جریانی فصل 4 در ایالات متحده آمریکا از ساعت 6 بعد از ظهر MST (9 بعد از ظهر به وقت شرقی) سه‌شنبه‌ها تا یکشنبه‌ها در Peacock. قسمت های شنبه هفته را خلاصه می کنند و کلیپ های دیده نشده را نشان می دهند.

یک جانباز “جزیره عشق” تابستان امسال وارد ویلا می شود.

مکنزی دیپمن، ستاره فصل 2، در فصل 4، قسمت 27، “جزیره عشق” وارد ویلا می شود.

او بدون هیچ پشیمانی آنجا را ترک کرد، و اگرچه او و کانر ترات، یکی از شرکت کنندگان روز اول، در برنامه از هم جدا شده بودند، آنها در نهایت طولانی ترین رابطه را برای زنده ماندن در خارج از “جزیره عشق” در آن فصل داشتند.

او به People گفت: “فقط فکر می کنم این بار بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود، فشار بسیار کمتری.” “من فکر می کنم این فقط یکی از تجملات کمی بزرگتر شدن این است که شما یاد می گیرید که برخی ناامنی ها را کنار بگذارید.”

در یک بیانیه مطبوعاتی در 16 آگوست، پیکاک فاش کرد که مکنزی “برای یک شلیک دوم به عشق در اپیزود فردا شب” که قسمت 27 است، بازگردانده خواهد شد. این اولین نمایش در روز 17 اوت در ساعت 6 بعد از ظهر MST در Peacock خواهد بود.

در یک ویدیوی نگاه اول که در 16 آگوست منتشر شد، “جزیره عشق” ایالات متحده به طعنه گفت که مکنزی دیپمن 25 ساله – و حیوان عروسکی محبوبش، گاس – به فصل 4 خواهند پیوست.

به گزارشگر سرگرمی کیمی رابینسون در [email protected] برسید. او را در توییتر دنبال کنید @kimirobin و اینستاگرام ReporterKiMi@.