مکنزی اسکات 2 میلیارد دلار دیگر از کمک های مالی خود را تایید می کند

فهرست کمک‌های اسکات همچنین شعری از گوئن نل وسترمن به نام «بازگشت به خانه داکوتا» را نشان می‌دهد که می‌گوید این شعر به او انگیزه می‌دهد که هر بار که آن را می‌خواند دیگر حرف نزند.

اعلامیه روز دوشنبه مبلغی را که او گفته است به حدود 14 میلیارد دلار به حدود 1500 سازمان داده است.

___

اسکات همچنین قولی را که اولین بار در دسامبر سال گذشته داده بود برای انتشار پایگاه داده از سازمان هایی که به آنها کمک مالی کرده بود، تکرار کرد.

از آنجایی که او این کمک‌ها را به‌عنوان یک فرد و نه از طریق یک بنیاد انجام داده است، سوابق عمومی کمی به جز اعلامیه‌های سازمان‌های دریافت‌کننده وجود دارد – که همه آنها مبالغی را که دریافت کرده‌اند را فاش نکرده‌اند.

اسکات در اولین پست خود پس از نزدیک به هشت ماه، کمک های مالی خود را به صندوق های متعدد به عنوان “منبع عالی” برای اهدا به نمایش گذاشت. او نوشت: “آنها کمک های مالی را جمع آوری می کنند و آنها را در گروه متنوعی از سازمان های کوچکتر که برای یک هدف مشترک کار می کنند پخش می کنند.” وجوهی که ما انتخاب کردیم به دنبال تیم هایی با تجربه زنده در مسائلی است که آنها به آن رسیدگی می کنند.

اسکات نوشت: «قبل از نوشتن این پست بسیار کوتاه، مجبور شدم برای چند روز لپ‌تاپم را ببندم.

پوشش آسوشیتدپرس از امور بشردوستانه و غیرانتفاعی از طریق همکاری AP با The Conversation US، با کمک مالی از Lilly Endowment Inc پشتیبانی می شود. AP تنها مسئول این محتوا است. برای همه پوشش های بشردوستانه AP، به https://apnews.com/hub/philanthropy مراجعه کنید.



منبع

فراتر از سرعت و حجم دادنش، رویکرد اسکات در خرج کردن پولش توجه سایر اهداکنندگان عمده و دریافت‌کنندگان غیرانتفاعی را نیز به خود جلب کرد: او از تیم کوچکی از مشاوران به رهبری یک مشاور استفاده می‌کند و معمولاً به سازمان‌های غیرانتفاعی بزرگ‌ترین کمک‌هایی را که تاکنون دریافت کرده‌اند، اطلاع می‌دهد. از طریق یک تماس سرد یا دنبال کردن یک ایمیل غیر توصیفی. هدایای او بدون هیچ شرطی و شرایط گزارش دهی بسیار کمی ارائه می شود.

در طول سه سال گذشته، اسکات در مورد بشردوستی خود به جز از طریق پست های وبلاگ خود صحبتی نکرده است، و ترجیح می دهد به درخواست های رسانه ها پاسخ ندهد.

فهرست کمک های او شامل چندین مورد است که قبلاً اعلام شده بود، از جمله 85 میلیون دلار به پیشاهنگی دختران ایالات متحده در ماه گذشته، 39 میلیون دلار به دستاوردهای جونیور ایالات متحده آمریکا در ماه اوت، و 123 میلیون دلار به خواهران بزرگ برادران بزرگ آمریکا در ماه می. در اطلاعیه روز دوشنبه، هیچ مبلغ اهدایی ذکر نشده است.

نیویورک (AP) – مکنزی اسکات، مگادونور و رمان نویس، تقریباً 2 میلیارد دلار کمک مالی به 343 سازمان در یک پست وبلاگ کوتاه دوشنبه اعلام کرد و بر علاقه خود به حمایت از مردم جوامع محروم تاکید کرد.

بزوس در مصاحبه ای با CNN که روز دوشنبه منتشر شد، گفت که اکثریت ثروت خود را در طول زندگی خود خواهد بخشید، هرچند او نحوه چگونگی آن را مشخص نکرد.

فوربس دارایی خالص اسکات را 29.5 میلیارد دلار تخمین می زند که این رقم از اوج خود در سال 2021 کاهش یافته است.

همسر سابق جف بزوس، بنیانگذار آمازون، اسکات در سال 2019 زمانی که متعهد شد بخش اعظم ثروت خود را ببخشد، به شهرت بشردوستانه دست یافت و سپس تا پایان سال 2020 مبلغ 5.8 میلیارد دلار از کمک های مالی خود را کاهش داد.