مو بروکس، وفادار سابق MAGA، یک هفته پس از درخواست ناموفق ترامپ برای تایید او، به دلیل عدم وفاداری به هیچ‌کس یا چیزی جز خودش، انتقاد کرد.

بروکس گفت فکر می‌کند ترامپ از هر کسی که فکر می‌کند «بهترین شانس برای برنده شدن» را دارد، حمایت می‌کند.

نمایندگان دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

او همچنین رئیس جمهور سابق را به کنار گذاشتن “برنامه MAGA” واقعی متهم کرد.

بروکس ترامپ را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: «معلوم است» ترامپ «به هیچ‌کس یا چیزی جز خودش وفاداری ندارد».

  • ترامپ درباره بروکس گفت: «او احمقانه شروع به گوش دادن به مشاوران بد کرد و نه مردم، و برتری 54 امتیازی او یک شبه از بین رفت. به همین ترتیب، سخنان او باعث شد تا تایید خود را پس بگیرم و مو از آن زمان خواستار پس گرفتن آن بود – اما من نمی توانم آن را به او بدهم!

    هفته گذشته، بروکس از هوادارانش درخواست عمومی کرد تا ترامپ دوباره از او حمایت کند. تلاش شکست خورد – ترامپ در دور دوم انتخابات مجلس سنای آلاباما در آخر این هفته از کیتی بریت در مقابل بروکس حمایت کرد و بریت را تحسین کرد و بروکز را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

    مو بروکس، نماینده آلاباما، تنها یک هفته پس از درخواست ترامپ برای حمایت از او در انتخابات مجلس سنا، در مسیر جنگ با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار گرفته است.

    اظهارات بروکس پس از چندین ماه پر فراز و نشیب است که در آن قانونگذاران به دنبال حمایت ترامپ بودند.

    ترامپ در ماه مارس پس از اینکه بروکس پیشنهاد کرد جمهوری‌خواهان باید منتظر سال 2022 باشند و از برگزاری مجدد انتخابات 2020 جلوگیری کنند، حمایت خود از بروکس را لغو کرد. در آن زمان، ترامپ بروکس را به “بیدار شدن” متهم کرد و حمایت خود را از نماینده کنگره مرتبط با MAGA لغو کرد.

    بروکس که تاکنون به عنوان وفادار به ترامپ شناخته می شد، در مصاحبه ای با خبرگزاری محلی آلاباما AL.com که چهارشنبه منتشر شد، از ترامپ انتقاد کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    بروکس گفت: «عجیب است: آخرین باری که دونالد ترامپ در مورد کیتی بریت صحبت کرد، گفت که وی واجد شرایط ورود به سنا نیست. توییت کرد.

    بروکس در یک سری توئیت از ترامپ به دلیل حمایت از بریت انتقاد کرد.

    بروکس گفت: «دونالد ترامپ به تازگی پس از باخت در پنج رقابت مهمی که از آن حمایت کرده بود، توسط رای دهندگان جورجیا پیشی گرفته است و او در تلاش است تا نشان خود را بازگرداند.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده (راست) در جریان راهپیمایی «نجات آمریکا» در مزارع خانواده یورک در 21 اوت 2021 در کولمن، آلاباما، روی صحنه به مو بروکس، نماینده امیدوار سنا از آلاباما سلام می‌کند.تراشه Somodevilla/Getty Images

    • بروکس به کایل ویتمیر از AL.com گفت: واضح است که دونالد ترامپ به هیچ کس یا چیزی جز خودش وفاداری ندارد.

      مو بروکس، نماینده جمهوری خواه از آلاباما، در یک گردهمایی سیاسی در کولمن، آلاباما در اوت 2021، با رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ روی صحنه دست می دهد.

      بروکس همچنین به ویتمیر گفت که فکر می کند ترامپ “در تلاش برای احیای نام تجاری خود است.”

      او به AL.com گفت: «این ربطی به فلسفه دولت نداشت جز این، جنبش محافظه کارانه و برنامه MAGA را کنار گذاشت تا سعی کند شهرت برند خود را بهبود بخشد.

      مو بروکس تنها یک هفته پس از اینکه ترامپ از ترامپ درخواست کرد تا دوباره او را تایید کند، در حال جنگ با دونالد ترامپ است.

    • بیایید صادق باشیم: ترامپ گاهی اوقات افراد اشتباهی را تایید می کند. او از میت رامنی، از جان مک کین حمایت کرد و اکنون از کیتی بریت، که پسرش، دان جونیور، او را “لیز چنی آلابامایی”، بروکس می نامید، حمایت کرد. نوشت.

      بروکس ممکن است از حمایت ترامپ برخوردار نباشد، اما از سوی چهره‌های جمهوری‌خواه مانند سناتور تد کروز از تگزاس حمایت شده است. او در 21 ژوئن در دور دوم مقابل بریت قرار می گیرد.