موج قرمز یا خط آبی؟ بایدن و ترامپ در حالی که دموکرات‌ها امیدوارند تاریخ را به چالش بکشند، به رقابت‌های میان‌دوره‌ای می‌روند

استراتژیست های جمهوری خواه می خواستند که کمپین میان دوره ای بر تورم بالا و آنچه که آنها رهبری ضعیف بایدن می دانند تمرکز کند. رتبه محبوبیت شغلی رئیس جمهور هنوز هم ناامیدکننده است، اگرچه به طور متوسط ​​به حدود 42 درصد رسیده است. اما ترامپ با استفاده از بلندگوی خود برای شکایت از ادعاهای نادرست خود مبنی بر تقلب در انتخابات 2020، این برنامه ها را پیچیده کرده است.

اما در یک سخنرانی در موهگان سان آرنا که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، رئیس جمهور سابق بیشتر بر نارضایتی های گذشته خود تمرکز کرد تا بر امتیاز فروش نامزدها. او تفتیش FBI از خانه خود در مار-آ-لاگو برای اسناد حساس دولتی را به عنوان “حقوق عدالت” محکوم کرد و اعلام کرد: “اف بی آی و وزارت دادگستری به هیولاهای شرور تبدیل شده اند که توسط رذل های چپ رادیکال، وکلا و … رسانه ها.”

کارت امتیازی اوایل سال 2024: آیا بایدن با یک رقیب روبرو شود؟ آیا پنس می تواند ترامپ را شکست دهد؟ چنی چطور؟

نه تنها کنترل کنگره در خطر است، بلکه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 و پس از آن نیز در خطر است.

دارایی یا بدهی؟ حرکت بایدن منجر به دعوت‌های جدید در مسیر کمپین میان‌دوره‌ای نشده است

ترامپ در یک سخنرانی در ایالت میدان نبرد پنسیلوانیا، جایی که بایدن روز پنجشنبه سخنرانی ترامپ و “جمهوری خواهان MAGA” را که از او حمایت می کنند، ایراد کرد، گفت: “او دشمن ایالت است، شما می خواهید حقیقت را بدانید.” تهدیدهای دموکراسی ترامپ این اظهارات را «وحشیانه‌ترین، نفرت‌انگیزترین و تفرقه‌انگیزترین سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا» خواند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، شنبه، 3 سپتامبر 2022، در یک گردهمایی در Wilkes-Barre، Pa.، سخنرانی می کند.

در عوض، با ورود کمپین به فصل پایانی خود، دموکرات ها امیدهای واقع بینانه ای برای جلوگیری از ضررهای بزرگ در انتخابات میان دوره ای دارند که معمولاً برای حزب در قدرت رخ می دهد. این نتیجه می تواند جایگاه بایدن را تقویت کند و در عین حال سوالاتی را در مورد زیرکی سیاسی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مطرح کند.

در کنار ترامپ در ویلکس بار، دو نامزدی که او از او حمایت کرده بود، مهمت اوز، نامزد سنا و داگ ماستریانو، نامزد فرمانداری بودند. در نظرسنجی‌های ماه گذشته در سراسر ایالت، اوز به‌طور پیوسته از ستوان جان فترمن که به بهترین امید دموکرات‌ها برای تصاحب کرسی سنا تحت کنترل جمهوری‌خواهان تبدیل شده است، عقب افتاده است. ماستریانو، سناتور ایالتی و حامی کلیدی تلاش‌های ترامپ برای براندازی نتایج انتخابات 2020، جاش شاپیرو، دادستان کل، نامزد دموکرات‌ها را پشت سر گذاشته است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، شنبه، 3 سپتامبر 2022، در یک گردهمایی در Wilkes-Barre، Pa.، سخنرانی می کند.

در کنار بایدن در جشنواره کارگری میلواکی، تونی اورز، فرماندار ویسکانسین بود که برای دومین بار در برابر تیم میشلز جمهوری خواه نامزد شد. اما ستوان فرماندار ماندلا بارنز، نامزد دموکرات سنای ایالت، که سناتور جمهوری خواه ران جانسون را به چالش می کشد، در کنار بایدن ظاهر نشد.

طوفان کامل تحولات در تابستان پیش‌بینی استراتژیست‌های هر دو حزب مبنی بر اینکه جمهوری‌خواهان به راحتی مجلس نمایندگان و احتمالاً سنا را در انتخاباتی که بایدن را ضعیف می‌کند، تسخیر کنند، برهم زد.

حمایت او از نامزدهای اولیه جمهوری خواه که از استدلال او مبنی بر “دزدیده شدن” انتخابات حمایت می کردند، به نامزدی نامزدهای سنا کمک کرد که اکنون در رقابت های انتخاباتی عمومی، نه تنها در پنسیلوانیا بلکه در جورجیا، آریزونا و شاید اوهایو نیز با مشکل مواجه هستند. میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا، این موضوع را به‌عنوان یک موضوع «کیفیت نامزد» توصیف کرد.

تبلیغات تلویزیونی، غذای بیرون‌بر، «لباس تبلیغاتی»: در اینجا نحوه خرج کردن کاندیداهای میان دوره ای 2022 آمده است

سقط جنین، رای دادن و COVID-19: چرا ما به این 10 مسابقه فرمانداری در میان دوره ای 2022 چشم دوخته ایم

این مدلی است که دموکرات‌ها امیدوارند پاییز امسال از آن الگوبرداری کنند و نامزدهای خود را به‌جای بحث سیاسی بر سر انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 متمرکز بر مسائل مربوط به جیبی نشان دهند. بایدن در سخنرانی خود در میلواکی از قوانین تصویب شده توسط دموکرات ها در دوران دولتش برای حمایت از حقوق بازنشستگی کارگران، کاهش قیمت نسخه برای سالمندان و جایگزینی لوله های سربی برای اطمینان از آب سالم استفاده کرد.

در پاسخ به این سوال که اگر انتخابات امروز برگزار می شد به نامزد دموکرات یا جمهوری خواه کنگره رای می دادند، رأی دهندگان در نظرسنجی های عمومی ماه گذشته که میانگین آن توسط RealClearPolitics.com انجام شد، تقسیم شده اند: 44.6 درصد برای دموکرات، 44.5 درصد برای جمهوری خواه.

تنها دو مورد استثنا در سال 2002 بود، زمانی که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور شد و جمهوری خواهان در انتخاباتی که پس از حملات 11 سپتامبر یک سال قبل تعریف شد، هشت کرسی به دست آوردند. و در سال 1998، زمانی که بیل کلینتون رئیس جمهور بود و دموکرات ها پنج کرسی به دست آوردند، عموماً به عنوان سرزنش تلاش های جمهوری خواهان برای استیضاح وی پس از ماجرای مونیکا لوینسکی تلقی می شد.

رئیس جمهور جو بایدن پس از سخنرانی در جشنواره کارگری سالانه شورای کار منطقه میلواکی در پارک جشنواره هنری مایر در میلواکی، ویسکانسین، در روز کارگر، دوشنبه، 5 سپتامبر 2022، با شرکت کنندگان صحبت می کند.

جای تعجب نیست که جو بایدن در حالی که روز دوشنبه در پارک جشنواره هنری مایر در میلواکی با میکروفن در دست به این طرف و آن طرف روی صحنه رفت و در حالی که دو ماهه دو ماهه را برای انتخابات میان دوره ای که دموکرات ها امیدوارند که این کار را انجام دهند آغاز کرد، لبخندی پهن بر لب داشت. سرپیچی از تاریخ

او گفت که مهمترین عامل تقویت چشم اندازهای دموکرات، تصمیم دادگاه عالی در ژوئن بود که رو در مقابل وید را لغو کرد. از آن زمان، حدود دوازده ایالت دسترسی به خدمات سقط جنین را ممنوع یا به شدت محدود کرده اند. محدودیت های قابل توجه در 10 ایالت دیگر به دلیل چالش های دادگاه مسدود یا تا حدی مسدود شده است.

با این حال، باتجربه‌ترین دست‌های سیاسی آخرین کلمه احتیاط را ارائه می‌دهند: هنوز 64 روز باقی مانده است.

با تقسیم سنا در حال حاضر 50-50، جمهوری خواهان برای به دست آوردن مجدد کنترل به یک کرسی خالص نیاز دارند. از زمان جنگ جهانی دوم، حزب در قدرت در 13 انتخابات میان دوره ای کرسی های سنا را از دست داده و در 5 کرسی به دست آورده است.

سخنرانی بایدن در راهپیمایی روز کارگر

از دست دادن حق سقط جنین در قانون اساسی، که برای نیم قرن جاری بود، به پایگاه دموکرات انرژی بخشید و باعث شد تعداد نامتناسبی از زنان برای رای دادن ثبت نام کنند. این به دموکرات‌ها کمک کرد تا در یک سری انتخابات ویژه در هفته‌های اخیر بهتر از حد انتظار عمل کنند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن و ترامپ در یک کمپین میان‌دوره‌ای غیرمنتظره دو ماهه را شروع کردند.



منبع

بایدن در گردهمایی خود در ویسکانسین، یکی دیگر از ایالت های میدان نبرد، نام ترامپ را ذکر نکرد اما این موضوع را از سخنرانی رسمی هفته گذشته خود تکرار کرد که «روح آمریکا» در انتخابات میان دوره ای در خطر است. او گفت: “من معتقدم که ما در یک نقطه عطف در تاریخ آمریکا هستیم.” “آیا قرار است آینده ای بسازیم یا در گذشته وسواس خواهیم داشت؟”

کنترل سنا اکنون یک سکه است: اینها 7 رقابت انتخاباتی میان دوره ای هستند که باید تماشا کنید

رئیس جمهور جو بایدن پس از سخنرانی در جشنواره کارگری سالانه شورای کار منطقه میلواکی در پارک جشنواره هنری مایر در میلواکی، ویسکانسین، در روز کارگر، دوشنبه، 5 سپتامبر 2022، با شرکت کنندگان صحبت می کند.

بعداً، رئیس‌جمهور قرار بود به پیتسبورگ پرواز کند تا به شماره ۲۲۲۷ محلی کارگران فولاد آمریکا در سالن اتحادیه آن سخنرانی کند.

با اختلاف 221 بر 214 دموکرات ها در مجلس، جمهوری خواهان برای به دست آوردن کنترل باید تنها چهار کرسی را تغییر دهند. تحلیلگران مستقل محاسبه می کنند که GOP هنوز هم احتمالاً این کار را انجام می دهد، اما آنها می گویند که نتیجه دیگر تضمین نشده است. دیگر انتظار نمی رود جمهوری خواهان به دستاوردهای بزرگی دست یابند که می تواند بیانیه ای ارائه دهد و دست آنها را تقویت کند.

بیشتر: آیا جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان را تغییر خواهند داد؟ این 12 مسابقه داستان را روایت خواهند کرد.

آیا به جای یک موج قرمز فراگیر، انتخابات نوامبر با یک خط آبی قوی تعریف می شود؟

در 19 انتخابات میان‌دوره‌ای پس از جنگ جهانی دوم، حزبی که کاخ سفید را در اختیار دارد در 17 مورد از آنها کرسی‌های مجلس نمایندگان را از دست داده است که از 4 کرسی در سال 1962، زمانی که جان اف کندی رئیس‌جمهور بود، به بالاترین حد خود رسید. از 63 کرسی در سال 2010، زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور بود.

دیوید واسرمن از گزارش سیاسی غیرحزبی کوک هفته گذشته گفت: «سه ماه پیش، به نظر می رسید که طوفان رده 5 به سمت رئیس جمهور بایدن و دموکرات های مجلس نمایندگان می رود. امروز، نه تنها به رکود استوایی تضعیف شده است، بلکه انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه به اندازه کافی کیسه‌های شن را به دموکرات‌ها انداخته است تا سناریویی محتمل و البته بعید برای جلوگیری از اکثریت جمهوری‌خواهان ارائه کند.»

سخنران دیگری در این تجمع جنجال خاصی را برانگیخت. سینتیا هیوز، فعال، از برادرزاده‌اش، تیم هیل-کوزانلی، و دیگرانی که در حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره شرکت داشتند، دفاع کامل کرد. هیل کوزانلی با عکس گرفتن از خود در لباس آدولف هیتلر و به گفته مقامات مجری قانون، یک بار در مورد هولوکاست که هیتلر “باید کار را تمام می کرد” به شهرت رسید.

ترامپ شنبه شب خود را در مرکز مبارزات انتخاباتی قرار داد – و آتش خود را به سمت بایدن نشانه گرفت – با اولین مورد از آنچه انتظار می رود فصل شلوغی از تجمعات رئیس جمهور سابق باشد.

برای جلوگیری از ضررهای ماه نوامبر، دموکرات ها باید از گذشته سرپیچی کنند.

او در ماه مه توسط هیئت منصفه به ممانعت از رسیدگی رسمی و سایر اتهامات محکوم شد. حکم برای این ماه تعیین شده است.