موجی از قوانین ضد دگرباشان جنسی برای مدارس در ایالت های قرمز، دولت بایدن را به واکنش نشان داد.

او درباره واکنش رسانه‌های اجتماعی به این رویداد گفت: «بسیاری از نظرات «در کتی نیست» بود.

پاییز سال گذشته، برانچ بیبز، جمعیتی از معترضان و مخالفان مسلح و خشمگین را به خود جلب کرد.

“چیزهای همجنسگرا” در برخی از حومه شهرها نامطلوب است

50 سال عنوان نهم: در حالی که ایالات متحده این سالگرد را جشن می گیرد، لایحه جدیدی با هدف بهبود برابری جنسیتی در ورزش انجام می شود.

او گفت که این نمادی از “خصومت Katy ISD با دانش آموزان LGBTQ+” است.

بیشتر بار بر دوش مدارس و نواحی ایالت های قرمز خواهد افتاد. هاجین گفت که در حین بررسی هر گونه اختلاف، مقامات محلی باید سیاست ها را برای مطابقت با دستورالعمل های فدرال بازبینی کنند.

تولسون گفت که اعضای کلیسای اول مسیحی اغلب در جلسات هیئت مدیره مدرسه کتی شرکت می کنند تا صدایی از طرفداری خود را ارائه دهند. اما او گفت که بسیاری از دانش‌آموزان جوان را نیز می‌بیند که برای خود یا همسالان خود از جمله ساموئلز می‌ایستند.

سالنامه 2018-2019 برای بررسی نهایی راه خود را به مدیریت راه‌اندازی کرد، زمانی که مدیر برنامه اضافه شده را دید و تصمیم بحث‌برانگیزی گرفت: والدین هر دانش‌آموز در آن صفحه باید برگه مجوز را امضا کنند.

آستین دیویس رویز، مدیر ارتباطات و بازاریابی در مرکز Montrose، یک گروه حمایت از LGBTQ و مرکز اجتماعی در هیوستون، چیزی نشنیده است که هیچ منطقه محلی علیه تغییرات پیشنهادی عنوان IX مخالفت کند. با این حال، او گفت که هنوز “احساس ضد دگرباشان جنسی در حومه های خارج از هیوستون” وجود دارد.

ساموئلز که از ضمایر خنثی جنسیت استفاده می کند، در هیچ عکسی در صفحه حضور نداشت و از آن ضربه در امان بود. اما آنها دیدند که چگونه آن را تکان داد و باعث ناراحتی برخی از همکلاسی ها شد.

“نگو همجنسگرا”: ایالات سعی می کنند نفوذ LGBTQ را محدود کنند

در یکی دیگر از محله‌های تگزاس، تقریباً سیصد مایلی شمال، یک رویداد درگ دیگر در تمام سنین واکنش مشابهی را در ماه قبل برانگیخت. برانچ Barrel Babes Drag در Roanoke، حومه منطقه دالاس-فورت ورث، با معترضان محافظه‌کار و معترضان چپ‌گرا مواجه شد، هر دو گروه مسلح بودند و در خارج از کارخانه و کباب‌پزی محلی با هم روبرو شدند.

تولسون گفت، اما برخی از ساکنان کتی ترجیح می‌دهند «چیزهای همجنس‌باز» مانند این را در محدوده شهر هیوستون ببینند، و نه در حیاط خلوت حومه شهر.

کامرون ساموئلز، یکی از اعضای باشگاه و سپس دانشجوی سال اول، به یاد می آورد که این برگه ها که بدون رضایت دانش آموزان و برای هیچ باشگاه مدرسه ای برای والدین ارسال شده بود، باعث سر و صدا شد.

آن‌ها به یاد می‌آورند که در یک جلسه هیئت مدیره قبل از اتاق بزرگ‌سالانی که «تعصب پراکنده می‌کنند» ایستاده‌اند. ساموئلز گفت که بحث آن شب به ممنوعیت کتاب کشیده شد و برخی از والدین در آنجا برای حذف داستان‌های دگرباشان جنسی یا کتاب‌هایی که تئوری نژادی انتقادی را آموزش می‌دهند، از کتابخانه‌های مدارس اصرار کردند.

آلاباما: قانونگذار ایالتی در آنجا چیزی را تصویب کرد که به عنوان “لایحه حمام” شروع شد که از استفاده دانش آموزان تراجنسیتی از حمام جنسیتی که مشخص می کند جلوگیری می کرد. این لایحه، که توسط فرماندار کی آیوی در آوریل گذشته امضا شد، شامل محدودیت‌های اضافی در بحث گرایش جنسی یا هویت جنسیتی تا کلاس پنجم شد.

  • دن پاتریک، ستوان فرماندار تگزاس در ماه آوریل اعلام کرد که تصویب قانون مشابه “اولویت اصلی” است. پاتریک در نوامبر برای سومین دوره ریاست جمهوری خود مجدداً انتخاب شد، در سمتی که او را رئیس مجلس سنای ایالت و مسئول دستور کار قانونگذاری نیز می کند.

    ساندرا هاجین، بنیانگذار و مدیر عامل گروه مشاوره Title IX، گفت که در آن صورت، قوانین به اصطلاح «نگو همجنسگرا» در تضاد با قوانین فدرال است، که با تعاریف جدید و صریح تری از تبعیض جنسی و کلیشه ای را نقض می کند.

    یکی از چندین حالت: لایحه «نگو همجنس‌گرا» فلوریدا با واکنش‌های ملی مواجه شد. اما قوانین بیشتری در حال آماده شدن است.

    درگیری به خارج از مدارس نیز سرایت کرده است. سپتامبر گذشته، اولین کلیسای مسیحی در کتی میزبان یک درگ بینگو برای همه سنین بود، رویدادی که طیفی از معترضان خشمگین، از جمله اعضای گروه افراطی راست افراطی، پسران مغرور را به خود جلب کرد. در روزها و هفته‌های بعد، واکنش‌ها در پست‌ها و پیام‌های آنلاین ادامه یافت.

    یک تحقیق: اگر مدرسه ای با عنوان IX مطابقت نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ خیلی زیاد نیست.

    کتی، حومه ای در حدود 30 مایلی غرب هیوستون، بی شباهت به بسیاری از جوامع زمانی کشاورزی در سراسر ایالات متحده نیست که به دلیل گسترش شهری تغییر شکل داده اند. ساموئلز گفت، اگرچه این جوامع مدت طولانی است که وضعیت مزرعه-شهر خود را به دنبال رشد سریع و تنوع در دهه گذشته ترک کرده اند، اما جریان پنهانی مداوم از باورهای محافظه کارانه، شکاف های فرهنگی را در جامعه تشدید کرده است.

    پروژه غیرانتفاعی Movement Advancement تخمین می زند که 19٪ از افراد LGBTQ در ایالت هایی زندگی می کنند که بحث های افراد دگرباشان یا مسائل مدرسه را سانسور می کنند.

    Katy ISD Independent School District به درخواست USA TODAY برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    پاییز سال گذشته، برانچ بیبز، جمعیتی از معترضان و مخالفان مسلح و خشمگین را به خود جلب کرد.

    «این گفتگو در مورد معنای آمریکایی بودن چیست؟ تگزاسی بودن به چه معناست؟ و چگونه می‌توانیم آن را با ارزش‌های سنتی مستحکم کنیم، که اغلب تنوعی را که ما در واقع به‌عنوان یک کشور یا به‌عنوان ایالت یا جامعه داریم، حذف می‌کند.» اکنون 18 ساله و دانشجوی سال اول در دانشگاه برندیس در ماساچوست.

    کامرون ساموئلز از کتی، تگزاس، سال ها از جوانان LGBTQ حمایت کرده است.

    مشارکت کننده: Kayla Jimenez

    اوهایو: قانونگذاران در ایالت باکی لایحه ای را برای ممنوعیت آموزش مرتبط با دگرباشان جنسی تا کلاس سوم پیشنهاد کرده اند.

  • ساموئلز گفت که آنها امیدوارند هر تغییری که ایجاد شود منجر به حمایت های واقعی از دانش آموزان در ناحیه محل زندگی آنها شود.

    معاون دبیر مطبوعاتی ونسا هارموش گفت که وزارت آموزش قصد دارد اصلاحات نهایی را در ماه مه منتشر کند.

    بیشتر: آیا قوانین ضد دگرباشان جنسی قانونی هستند؟ قوانین ترانس آلاباما بحث هایی را در مورد حقوق اساسی ایجاد می کند.

    عقب نشینی فدرال از دولت بایدن در قالب عنوان نهم

    ساموئلز در سال تحصیلی گذشته به عنوان یک سال تحصیلی، نقش وکالت را بر عهده گرفت تا به فیلتر اینترنت منطقه ای اعتراض کند که دسترسی به وب سایت های مرتبط با دگرباشان جنسی را در رایانه های مدرسه مسدود می کند.

    مناقشه در تگزاس یکی از نقاط حساس شکافی است که در مناطق مدرسه در سراسر کشور بین طرفداران LGBTQ که برای پذیرش بیشتر فشار می آورند و محافظه کارانی که مخالف آنچه که آنها به عنوان یک تغییر اساسی در آنچه به کودکان در کلاس درس آموزش داده می شود یا در معرض آن قرار می گیرند، مخالف هستند. .

    DeSantis از قانون با عنوان رسمی حقوق والدین در آموزش دفاع کرده است که کنترل بیشتری به والدین می دهد.

    حامی این لایحه، نماینده جمهوری خواه، حامی این لایحه، نماینده جمهوری خواه، گفت: “جنسی سازی کودکان ما باید متوقف شود. والدین و مالیات دهندگان در طول سال گذشته با صدای بلند صحبت کرده اند. پیام این است که ایدئولوژی رادیکال تری در کلاس درس وجود ندارد – به ویژه وقتی صحبت از محتوای نامناسب یا ناپسند باشد.” جرد پترسون در بیانیه ای گفت.

    کشیش دیوید چاتل در طی یک گردهمایی در کاخ ایالتی آلاباما برای جلب توجه به قانون ضد تراجنسیتی که در 30 مارس 2021 در آلاباما معرفی شد صحبت می کند.

    ساموئلز به USA TODAY گفت: «این کار به زور آن دانش‌آموزان را به خانواده‌هایشان منتقل کرد، و باشگاه پراید به دلیل آن جنجال و تنها تأثیری که بر اعضای باشگاه داشت منحل شد.

    کتی، تگزاس – چند سال پیش در اواخر ترم پاییز بود هنگامی که کارکنان کتاب سال دبیرستان حومه شهر هیوستون، جمع آوری این پروژه را به پایان رساندند، از جمله یک ویژگی تمام صفحه در کلوپ پراید دبیرستان، یک گروه پشتیبانی برای دانش آموزان LGBTQ.

    “چندین از مناطق مدرسه در حال حاضر با افرادی مانند من تماس می گیرند تا بفهمند “خوب، حد وسط چیست؟” ما باید چه کار کنیم؟» هاجین، که توسط پردیس ها استخدام شده است تا به آنها در مورد انطباق با عنوان IX مشاوره دهد، گفت. آنها نمی خواهند میلیون ها دلار از بودجه فدرال را از دست بدهند.

    لوگان مک‌لین، دبیر دبیرستان، در جلسه اخیر هیئت مدیره مدرسه گفت، علیرغم موفقیت جزئی تلاش‌های ساموئلز، وب‌سایت‌هایی مانند پروژه ترور – سازمانی متمرکز بر پیشگیری از خودکشی LGBTQ – هنوز برای دانش‌آموزان مهدکودک تا کلاس پنجم در کتی مسدود هستند.

    ترسناک، منزوی: همانطور که “نگو همجنسگرا” و لوایح مشابه در دست اجرا است، جوانان LGBTQ احساس می کنند که “در حال خرد شدن” هستند.

    پرزیدنت جو بایدن سال گذشته دستور بازنگری در سیاست های عنوان نهم را صادر کرد و در تابستان پیشنهادی را با اصلاحات گسترده از جمله حمایت بیشتر از دانش آموزان LGBTQ منتشر کرد.

    کلیسای تولسون در کتی موجی در جامعه خود ایجاد کرده است زیرا به گفته او جماعت “عمداً باز و تایید کننده” آنها است. آنها وزارتخانه‌ها و برنامه‌های LGBTQ مانند کمد شفاف را ارائه می‌کنند که لباس و لوازم جانبی را برای جوانانی که هویت جنسیتی خود را کشف می‌کنند، فراهم می‌کند.

    فرماندار بهار گذشته گفت: “ما مطمئن خواهیم شد که والدین می توانند فرزندان خود را برای تحصیل به مدرسه بفرستند، نه تلقین.”

    “کنترل زندگی خودمان”: دانش‌آموزان ویرجینیا به دلیل معکوس کردن حمایت‌های تراجنسیتی‌ها از خانه خارج شدند.

    مخالفت با حقوق دگرباشان جنسی در سرتاسر آمریکا، به ویژه در ایالت‌های قرمز که جنگ‌های فرهنگی بر سر آموزش، جمهوری‌خواهان را به پیروزی در انتخابات سوق داده است، در حال افزایش است. اما این جنبش می‌تواند در قالب دولت بایدن که تغییرات گسترده‌ای را در عنوان نهم، یک قانون فدرال که از تبعیض بر اساس جنسیت و جنسیت محافظت می‌کند، پیشنهاد می‌کند، به دیوار برخورد کند.

    هاجین گفت: «مقررات فدرال بر مقررات دولتی غلبه دارد. تنظیم‌کننده‌های ایالتی باید بفهمند که چگونه هر آنچه را که می‌خواهند برای کار با فدرال (الزامات) بسازند.

    پرزیدنت جو بایدن سال گذشته دستور بازنگری در سیاست های عنوان نهم را صادر کرد و در تابستان پیشنهادی را با اصلاحات گسترده از جمله حمایت بیشتر از دانش آموزان LGBTQ منتشر کرد.

    تولسون گفت: «دانش آموزان آنجا همان چیزی را که والدینشان می گویند، نمی گویند.

    لوئیزیانا: لایحه مشابهی در لوئیزیانا سال گذشته توسط کمیته آموزش مجلس نمایندگان رد شد، اما بعداً توسط محافظه کاران احیا شد. این لایحه که برای جلسه قانونگذاری امسال در قفسه گذاشته شده است، از این بحث ها از طریق کلاس هشتم یا معلمان از بحث در مورد هویت خود تا پایه دوازدهم جلوگیری می کند.

  • کشیش هیدر تولسون گفت: «من حتی نمی‌دانستم که بشریت می‌تواند به اندازه آنچه در تمام آن پست‌های رسانه‌های اجتماعی دیدم متنفر باشد.

    کامرون ساموئلز از کتی، تگزاس، سال ها از جوانان LGBTQ حمایت کرده است.

    اگرچه این طرح های ایالتی به زودی با چالش هایی در سطح فدرال مواجه خواهند شد. در پنجاهمین سالگرد عنوان نهم تابستان گذشته، دولت بایدن گسترش قانون حقوق مدنی را پیشنهاد کرد که حمایت از دانشجویان دگرباشان جنسی را تقویت می کند.

    در ماه مارس، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، لایحه‌ای را امضا کرد که در آن ذکر گرایش جنسی یا هویت جنسی در برنامه درسی کلاس درس ممنوع می‌شود. از آن زمان، حدود دوازده دولت ایالتی دیگر قوانین کپی برداری را تصویب کرده یا پیشنهاد کرده اند، که توسط مخالفان به عنوان قوانین “نگو همجنسگرا” نامیده می شود.

    تگزاس می تواند به زودی از فلوریدا در محدود کردن برنامه درسی LGBTQ در مدارس دولتی پیشی بگیرد. در حالی که قانون ایالت Sunshine آموزش گرایش جنسی یا هویت جنسیتی را از مهدکودک تا کلاس سوم ممنوع می کند، لایحه ای که به تازگی در قانونگذار تگزاس ارائه شده است، محدودیت های مشابهی را تا کلاس هشتم دارد.

    این دانشجو گفت: “همانطور که آنها از هر قانون دیگری پیروی می کنند، امیدوارم مناطقی مانند کیتی و هر منطقه دیگری در تگزاس به حقوق جوانان دگرباش احترام بگذارند.”

    جوامع در حال گذار در مرکز شکاف فرهنگی

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ترس دانش‌آموزان از قوانین دولت قرمز با هدف نفوذ LGBTQ در مدارس



    منبع

    کشیش دیوید چاتل در طی یک گردهمایی در کاخ ایالتی آلاباما برای جلب توجه به قانون ضد تراجنسیتی که در 30 مارس 2021 در آلاباما معرفی شد صحبت می کند.

    آلاباما، اوهایو، لوئیزیانا در میان ایالت هایی که اتهامات ضد دگرباشان جنسی را مطرح می کنند: