موجودی گریزان از جاشوا تری در این عکس به شما خیره شده است. آن را میبینی؟

بله، “گاز بزی” یک چیز است و این خانه در کالیفرنیا این کار را به بهترین شکل انجام می دهد. آن را بررسی کنید

طبق نوشته‌ای در وب‌سایت خدمات پارک ملی، «روی صخره‌های زیگزاگ Bighorn به راحتی شگفت‌انگیز است». “آنها از تاقچه هایی با عرض تنها دو اینچ برای نگه داشتن پا استفاده می کنند و از یک تاقچه به طاقچه روی دهانه هایی به عرض 20 فوت می پرند. آنها می توانند با سرعت 30 مایل در ساعت روی زمین هموار حرکت کنند و با سرعت 15 مایل در ساعت از دامنه های کوه بالا بروند.

ممکن است بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد تا این موجود گریزان را در عکسی که در پارک ملی درخت جاشوا در کالیفرنیا گرفته شده است، ببینید.

مقامات خدمات پارک ملی تخمین می زنند که 100 تا 200 گوسفند شاخ در پارک ملی جاشوا تری زندگی می کنند. آنها زمین های شیب دار و صخره ای را برای فرار از شکارچیان و بزرگ کردن بچه های خود ترجیح می دهند.

در این پست آمده است که این تکنیک دیدن آنها را برای شکارچیان (و کوهنوردان) دشوارتر می کند.

“هنگام کاوش در پارک، همیشه مراقب صخره ها و تخته سنگ های اطراف خود باشید. … شما به راحتی می توانید درست از کنار یک گوسفند شاخ بزرگ بدون اینکه بدانید! پست می گوید اما لطفا به خاطر داشته باشید، این حیوانات به مزاحمت های انسانی بسیار حساس هستند. بنابراین، اگر یکی را در پارک دیدید، با تماشای بی سر و صدا از فاصله دور، از آن محافظت کنید.

احتمالاً به این دلیل است که از تکنیکی به نام رنگ‌بندی رمزآلود، که بیشتر به عنوان استتار شناخته می‌شود، برای ترکیب شدن با محیط خود استفاده می‌کند. رنگ آن تقریباً همان رنگ ماسه ای است که منظره سنگی آن است.

این عکس که توسط مقامات پارک در روز دوشنبه 30 ژانویه به اشتراک گذاشته شد، منظره ای از سنگ های شنی رنگ را نشان می دهد. چیزی که ممکن است فوراً نبینید، گوسفند شاخ بیابانی است که از جای خود در بالای آن صخره ها به شما خیره شده است.

شکل ها در صحرای پارک ملی درخت جاشوا کالیفرنیا پنهان می شوند. چند تا میبینی؟

محیط بانان می گویند که کوهنورد در زمین های صخره ای در پارک ملی درخت جاشوا به زمین می افتد و جان خود را از دست می دهد



منبع