من 5 روز را در یک استراحتگاه جامع در مکزیک به قیمت 399 دلار گذراندم – با یک صید. در اینجا این است که چرا این یک کلاهبرداری و معامله ای نبود که قطعاً دوباره رزرو می کنم.

من در نهایت یکی را رزرو کردم: 399 دلار برای پنج روز در یک استراحتگاه جامع مکزیک. در اینجا نحوه انجام آن است.

• ما از خوب بودن هتل شگفت زده شدیم.امی کلاین

استراحتگاه جامع مکزیک ما بهتر از حد انتظار بود… اما ما انتظارات بسیار کمی داشتیم

من معامله را رزرو کردم و انگشتانم را روی هم گذاشتم که واقعی است. و اینطور بود – اما همه چیز آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. اینطوری بود

یک پدر و دخترش در کنار استخر در یک استراحتگاه گرمسیری عکس می گیرند.

شوهرم که می خواست این پیشنهاد را بخرد گفت: “بد نیست.” او گفت: “درباره آن فکر کنید – این امر به تعطیلات زمستانی ما کمک می کند و ما می توانیم تعطیلات تابستانی خود را رایگان دریافت کنیم.”

حق با او بود – یکی بود.

وقتی در مکزیک فرود آمدیم، هم من و هم شوهرم می ترسیدیم که کسی منتظر ما نباشد، اتاقمان کثیف شود، یا اینکه کل معامله یک فریب باشد.

من با کمال میل در ازای قیمت ارزان، یک جلسه دیگر را به اشتراک زمانی می نشینم و قطعاً یکی دیگر از این معاملات را رزرو خواهم کرد – تا زمانی که شوهرم قول دهد که یک سهم زمانی نخرد.

همانطور که روز بعد به سمت بوفه صبحانه رفتیم، برخی جزئیات باعث شد فکر کنم ملک کمی قدیمی است (منطقه باشگاه عکس هایی از Magnum PI و Elvis داشت) و متوجه شدم که ساحل پر از جلبک دریایی است. اما نمی توانستیم شکایت کنیم. شاید دیگر استراحتگاه‌های جامع با غذاهای لذیذتر شیک‌تر بودند، اما من خوشحال بودم که مجبور نبودم آشپزی کنم و دخترم باور نمی‌کرد که بتواند دسر نامحدودی بخورد.

ما معامله آنها را برای خرید به محیط مجلل رد کردیم، اما قبل از رفتن، ما را به اتاقی تنگ فرستادند تا سفرمان را رزرو کنیم و به هتلمان برگردیم و آخرین قیمت فروش را هم گذاشتیم: با 3000 دلار، سه تعطیلات بعدی را دریافت می‌کنیم. سال، به علاوه اقامت در این ملک باشکوه در کانکون.

شوهرم که همیشه شکاک بود، فکر می‌کرد خیلی خوب به نظر می‌رسد که درست باشد، و می‌پرسید: “چیز چیست؟”

دخترم در هتل ما در مکزیک.امی کلاین

در ازای یک معامله ارزان، یک روز تعطیل را رها می‌کنم تا دوباره در یک ارائه اشتراک زمانی شرکت کنم

من اغلب معاملات تعطیلات را برای مکان هایی مانند مکزیک یا هاوایی می بینم که برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر می رسند.

• این ارائه در یک استراحتگاه مجلل با استخرهای کریستالی خیره کننده بود که هتل ما را کهنه جلوه می داد. البته، برای استفاده از آنها، باید 100000 دلار برای اشتراک زمانی در آنجا خرج کنیم.

اما در یک ساعت رانندگی به عقب، من بدبین شدم. با خواندن متن دقیق، دیدم که ملک کانکون در حال ساخت است و آنها نمی‌توانستند از قبل به ما بگویند که چقدر باید برای اقامت در فصل تابستان بپردازیم، که علاوه بر 3000 دلار خواهد بود، یا اینکه کدام ملک باید پرداخت شود. در واقع زمانی که می خواستیم سفر کنیم در دسترس باشیم.

اصل مقاله را در Insider بخوانید

منبع

هتلی که ما در آن ارائه اشتراک زمانی خود را داشتیم خیره کننده بود – و بخشی از فروش برای جذب ما بود.امی کلاین

در نهایت مجبور شدیم در ارائه اشتراک زمانی شرکت کنیم.

برای دریافت معامله باید در یک ارائه دو ساعته اشتراک زمانی بنشینیم. به نظر می رسید این معامله ارزشش را داشته باشد: پنج روز در پلایا دل کارمن در هتل چهار ستاره Blue Bay Grand Esmeralda با دو استخر و غذا و الکل نامحدود.

ارائه اشتراک زمانی در کانکون بازگشته بود و حداقل چهار ساعت با سفر طول می کشید. هتل از همان لحظه ای که رسیدیم شروع به اذیت کردن من برای برنامه ریزی کرد و خواست که روز اول بیایم، اما من آنها را تا روز سوم که باران بارید متوقف کردم.

وقتی صحبت از برنامه ریزی سفر به میان می آید، بودجه همیشه در اولویت است، و من همیشه به دنبال معاملاتی برای خودم، شوهرم و دختر کلاس اولمان هستم. پس از دو سال فرزندپروری در طول یک بیماری همه گیر، همه ما مشتاق فرار بودیم.

سپس ما را به اتاق فروش بردند، جایی که هر چند دقیقه یک بار زنگی به صدا در می آمد که نشان می داد کسی قراردادی را امضا کرده است. من وانمود کردم که در رایانه‌ام یادداشت‌برداری می‌کنم در حالی که در گوگل جستجو می‌کردم «چگونه از ارائه اشتراک زمانی خارج شویم».

تصویری از استخر هتل در کنار ساحل و اقیانوس با درختان نخل و مناظر ساحل.

نکته این است که در ازای قیمت ارزان، باید از طریق یک ارائه اشتراک زمانی بنشینید.

• اما یک نفر در فرودگاه منتظر بود تا ما را به هتل ببرد که حدود یک ساعت در جنوب کانکون بود. در آنجا، ما یک لابی در فضای باز پیدا کردیم که نور کم و پر از گیاهان بود، و کارکنان مهربان ما را با یک چرخ دستی گلف به اتاقمان در لبه دیگر ملک بردند، جایی که یک ایگوانا و یک آهو از مسیرمان عبور کردند.

بنابراین وقتی یک تبلیغ فیس بوک ظاهر شد که پنج روز را در یک استراحتگاه جامع مکزیک به قیمت 399 دلار پیشنهاد می کرد، کلیک کردم. ایده تعطیلاتی که نیازی به آشپزی ندارد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید و قیمت آن ارزان‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم.

سپس لحظه حقیقت فرا رسید: اتاق ما. ساده بود با دو تخت ملکه، تراس مشرف به درختان نخل، و یخچالی پر از نوشابه و آب.

با افزایش نجومی قیمت سفر، من همچنان در جستجوی تعطیلات ارزان هستم، به ویژه استراحتگاه های فراگیر. فقدان برنامه ریزی و آشپزی احساس می کرد قیمتی ندارد، و برای من، ارائه طولانی ارزش آن را برای معامله ارزان داشت.

من حاضر نبودم متعهد شوم و شوهرم را متقاعد کردم که این پیشنهاد را کنار بگذارد.

کودکی که در مسیری مقابل ساختمان هتل و درختان نخل ایستاده است.