من یک محافظه‌کار هستم و نمی‌دانم حزب جمهوری‌خواه چیست

هدف اساسی محافظه کاری در آمریکا حفظ دموکراسی بود. راست غیر لیبرال امروزی می خواهد آن را نابود کند. محافظه کاران بنیانگذاران و رهبران گذشته آمریکا را شیر می کردند. اکنون، برخی از مدافعان ترامپ، علیرغم تمام عصبانیت‌هایشان در مورد برداشتن مجسمه‌ها و تغییر نام مدارس توسط چپ‌ها، به‌عنوان راهی برای توجیه رفتار غیرقابل توجیه ترامپ در مقام ریاست جمهوری، به دنبال تخریب لفاظی آنها بودند. سیاستمداران جمهوری خواه به اینکه طرفدار «حکومت قانون» و «محافظه کار قانون اساسی» هستند به خود می بالیدند. اما سپس، آنها از دستور جعلی «اضطراری» ترامپ در مورد دیوار مرزی حمایت کردند.

احتمالاً همه چیز در مورد قدرت است. اما زمانی که مسائل و تاکتیک ها از طرف دیگر قابل تشخیص نیستند (به جز درجه ای که شما دارید تشدید شد بدترین انگیزه ها و تاکتیک های آنها)، مسابقه تبدیل به یک قدرت بازی بی معنی می شود. احتمالاً در مورد قبیله گرایی است. ولی قبیله ما کیست? بدون هیچ گونه اصول و سیاست متعالی، چگونه پیراهن قرمز را از پیراهن آبی تشخیص دهیم؟

چرا معکوس؟ دلیلش این نیست که پلیس به طور ناگهانی توهین‌آمیزتر شده است، و به این دلیل نیست که جمهوری‌خواهان فهمیده‌اند که ایستادن در برابر مجریان قانون، آرا را به دست می‌آورد. دلیل واقعی تلاش ترامپ برای اجتناب از پاسخگویی و نظارت است.

شما باید برای چیزی ایستادگی کنید، وگرنه به هر چیزی دچار خواهید شد (حداقل به گفته آرون تیپین، فیلسوف بزرگ کشوری و غربی). اما اتفاقاً هم درست است.

جیمز لیندسی که ممنوع الخروج شده است، یک شهید آزادی بیان نیست

البته بزرگترین معکوس به معکوس ها مربوط می شود. محافظه کاران در طول تاریخ از اعتقاد به مطلق های اخلاقی حمایت کرده اند، در حالی که نسبی گرایی اخلاقی را تقبیح می کنند. با این حال، بسیاری از آنچه محافظه کاران امروزی می گویند – در مورد “تاسیس” و نهادها (مانند FBI) ​​- می تواند توسط یک هیپی برکلی در سال 1968 مطرح شده باشد.

حزب جمهوری خواه را در نظر بگیرید.

سیاست خارجی را در نظر بگیرید.

در غیاب اصول عمیق و پایدار، ما به هر چیزی دچار خواهیم شد. دونالد ترامپ احتمالاً برای دیدن عواقب پس از پایان موسیقی در اطراف نخواهد بود.

در حالی که ممکن است جمهوری خواهان محل و سواحل خود را در پایتخت قرض گرفته شده گذشته رها کنند، و بدون هیچ گونه هزینه ای دوام بیاورند. دلیل وجودی برای توجیه منطقی حمایت از چنین کیش شخصیتی سطحی، نیاز به یک جریان دائمی از فانتزی های انتقام جویانه است.

پس از چرخه انتخابات 2020 که حزب «نظم و قانون» از دموکرات‌ها به دلیل تمایل به «کم کردن پول پلیس» انتقاد کرد، ما شاهد بودیم که تعداد کمی از اعضای تفاسیر راست با آرام‌آلودگی ویدئویی را از ضرب و شتم افسران پلیس کنگره توسط شورش‌گران MAGA با میله‌های پرچم پخش کردند. . (برای جمعیت آبی Lives Matter جان آن پلیس ها مهم نیست.) اکنون، بسیاری از همان صداها در سمت راست می گویند: “کمک هزینه به FBI”. اینقدر برای شیر دادن به قهرمانان مجری قانون که به سمت خطر می دوند.

و موارد بیشتری وجود دارد. محافظه‌کاران مدت‌ها فرهنگ قربانی شدن را محکوم می‌کردند، با این حال ترامپ دائماً نقش قربانی را بازی می‌کند و از قبول مسئولیت هر چیزی امتناع می‌کند (بسیار کمتر سرزنش). به همین ترتیب، محافظه کاران از سیاست های هویتی و “بازی با کارت مسابقه” انتقاد کرده اند. ترامپ که دادستان کل نیویورک (که در حال تحقیق از او است) را “نژادپرست” خواند، این کار را با خوشحالی انجام می دهد.

فهرستی از مسائل را پایین بیاورید – شخصیت، ارزش‌ها، تجارت آزاد، تخصیص، روسیه، هزینه‌ها، قانون و نظم، حاکمیت قانون و غیره – و به سختی می‌توانید ظاهری از یک موقعیت ثابت پیدا کنید. حزب جمهوری خواه امروز 180 درجه با حزبی که اکثر اعضای آن -مثل من- برای پیوستن به آن ثبت نام کردند، تفاوت دارد.

اما تأثیر او بر حزب جمهوری خواه فراتر از انعطاف اخلاقی خودش است. به دنبال جستجوی اف بی آی از اقامتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو برای اثبات این موضوع نباشید.

تعهد به پروژه آمریکا را در نظر بگیرید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

رونالد ریگان با رویارویی و نامیدن اتحاد جماهیر شوروی به عنوان یک امپراتوری شیطانی، وضوح اخلاقی مشهوری را نشان داد. ترامپ، در مقابل، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را تحسین کرد (بدون اشاره به دیگر رهبران مستبد کشورهایی مانند کره شمالی و چین).

پس ما با یک حزب بدون پایه، بدون نقشه راه و بدون روح مانده ایم. اگرچه مارکی دارد، چسبناک و با روکش طلایی است و روی آن نوشته شده است “TRUMP”.

تصویر توسط الیزابت براکوی/دیلی بیست

ترامپ خودش پر از تناقض است. نفاق آشکار عبارتند از: “شما نمی توانید مقاومت کنید” (یک افسر پلیس). “قفلش کن!” (زمانی که او فکر می کرد که پیشنهاد استفاده از دولت برای زندانی کردن مخالفان سیاسی اش خوب است). و “اگر شما بی گناه هستید، چرا پنجمی را می گیرید؟” (قبل از اینکه او در این هفته تقریباً 450 بار متمم پنجم را مورد استناد قرار دهد). واضح است که این مردی غیر اصولی است که موقعیت‌هایش راحت است.

اما این تنها یکی از بسیاری از تلنگرهای ظالمانه بدبینانه برای حزب ترامپ است. جمهوری خواهان امروز غیرقابل درک و حتی آشفته است. و این تغییرات فراتر از یک تجدید نظم سیاسی است که آمریکایی‌های طبقه کارگر بیشتری را وارد گروه جمهوری‌خواه کرد – مبادله تجارت آزاد با حمایت‌گرایی پوپولیستی و عبور از تصویر ثروتمند خون آبی که توسط نخبگان حاکمیتی مانند میت رامنی برانگیخته می‌شود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

رسانه های جریان اصلی به خود لعنتی زدند – اکنون ما بهای آن را می پردازیم

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

تصویر توسط الیزابت براکوی/دیلی بیست

واکنش حزب به جای اینکه به دنبال افشاگری های ویرانگر در جلسات استماع 6 ژانویه (یا حداقل سکوت راهبردی) به دونالد ترامپ وارد شود، بلافاصله در صف قرار گرفت. از نو.

برای GOP، من تقریباً مطمئن هستم که آزمون تورنسل طرفدار ترامپ است. تنها رنگی که اهمیت دارد نارنجی است.