“من هرگز به او رای نمی دهم، اما مجبور نخواهم شد”

برخی از جمهوری‌خواهان آریزونا از طرفداران ادعاهای تقلب در انتخابات 2020 توسط ترامپ بوده‌اند – حتی در تلاش برای تصویب لایحه‌ای که به مجلس قانونگذاری ایالت اجازه می‌دهد انتخابات را لغو کند. باورز این لایحه را که عمدتاً مورد حمایت جمهوری خواهان بود، قبل از اینکه به قانون تبدیل شود، خنثی کرد.

راستی باورز، رئیس مجلس نمایندگان آریزونا، جمهوریخواه، روز یکشنبه از حمایت قبلی خود از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا عقب نشینی کرد.

او در برنامه “این هفته” شبکه ABC گفت: “من مطمئناً به آن قدرتی که او اعمال می کند اعتماد ندارم.”

  • راستی باورز، رئیس مجلس آریزونا که زمانی از طرفداران ترامپ بود، گفت که دیگر هرگز به او رای نخواهد داد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    او اضافه کرد: “من گاهی فکر می‌کنم که کسی همانطور که بود به دنیا آمد، چگونه بود بزرگ شد – او نمی‌داند زندگی سخت چیست. و مردم باید در دنیای واقعی چه چیزی را پشت سر بگذارند. او هیچ چیز ندارد. باور کنید که شجاعت چیست، “باورز ادامه داد.

    باورز در مقابل کمیته 6 ژانویه شهادت داد که با واکنش حزب خود مواجه شد.

    من هرگز به او رای نخواهم داد، اما مجبور نخواهم شد. زیرا فکر می‌کنم آمریکا خسته است و افراد کاملاً قوی، واجد شرایط، اخلاقی قابل دفاع و درستکاری وجود دارند و این چیزی است که من می‌خواهم. این چیزی است که من می خواهم ببینم.

    دیدگاه او اکنون این است که ترامپ نباید قدرت را در قدرت حفظ کند. باورز به ABC گفت: “من مطمئناً به آن قدرتی که او اعمال می کند اعتماد ندارم.”

    باورز در انتخابات مقدماتی سنای ایالت در دوم اوت با نامزد مورد تایید ترامپ روبرو است.

    از آن زمان، او در مقابل کمیته منتخب مجلس نمایندگان برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا شهادت داد و از اعضای حزب خود، از جمله رئیس جمهور سابق، انتقاد کرد.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و راستی باورز، رئیس مجلس نمایندگان آریزونا.

    قانونگذار آریزونا گفت: «از نظر مردان ممکن است عقاید درستی نداشته باشم یا بر اساس دیدگاه یا اعتقادات آنها عمل نکنم، اما این وضعیت فعلی را سبک، ترسناک یا انتقام جویانه نمی بینم. کمیته: “من نمی خواهم با تقلب برنده شوم. من با قوانینی که با آنها سوگند وفاداری کرده ام بازی نخواهم کرد.”

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و راستی باورز، رئیس مجلس نمایندگان آریزونا.جیمی اسکوایر و کوین دیچ/گتی ایماژ

    • باورز که زمانی از حامیان ترامپ بود، قبلاً به آسوشیتدپرس گفته بود که اگر رقیب بایدن باشد، دوباره به ترامپ رای می‌دهد، «صرفاً به این دلیل که اولین بار، قبل از کووید، کاری که او انجام داد، برای کشور بسیار خوب بود».