من نوارهای سرویس مخفی را خیلی بیشتر از کمیته 6 ژانویه می خواهم

ترامپ در پست خود گفت که نمی‌خواهد در سخنرانی «مسالمت‌آمیز و میهن‌پرستانه» توسط غریبه‌هایی با اسلحه محاصره شود.

کمیته احضاریه ای برای پیام های متنی از سرویس مخفی صادر می کند، اما نماینده استفانی مورفی (D-Fla.) به MSNBC گفت که آژانس نمی تواند متن های جدیدی را از آن دو روز به کنگره ارائه دهد.

من نوارهای سرویس مخفی را بسیار بیشتر از کمیته غیرانتخاب هک‌ها و اوباش سیاسی می‌خواهم در آن داستان مضحک و افتراآمیز من که ظاهراً یک مامور سرویس مخفی بزرگ و قوی را دور گردن خفه می‌کنم در حالی که هیولا (ماشین اشتباه!) به نشان داده می‌شود. همانطور که سرویس مخفی قبلاً تأیید کرده است، جعلی (و کلاهبردار!) باشید.»

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

کسیدی هاچینسون، دستیار ارشد سابق مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید ترامپ، ماه گذشته به کمیته شهادت داد که گزارشی از این حادثه را از زبان تونی اورناتو، که در آن زمان به عنوان معاون رئیس دفتر کار می کرد، شنید.

سرویس مخفی گزارشی را که هاچینسون ارائه کرده است رد کرده است، و اورناتو و رابرت انگل، مأمور سرویس مخفی که ترامپ ظاهراً به آن حمله کرده است، گفته اند که مایلند تحت سوگند شهادت بدهند تا شهادت هاچینسون در مورد این حادثه را به چالش بکشند.

او گفت که سوابق نشان می‌دهد که وقتی به او گفته شد نمی‌تواند در جریان شورش به ساختمان کنگره برود، به سمت یک مامور سرویس مخفی نرفته و فرمان خودروی ریاست جمهوری را نگرفته است.

هاچینسون شهادت داد که وقتی اورناتو در مورد آن لحظه به او گفت انگل در اتاق بود و انگل هیچ یک از جزئیات را مورد بحث قرار نداد.

هاچینسون همچنین شهادت داد که ترامپ برخی از حاضران در تظاهرات خود در Ellipse را قبل از مسلح شدن شورش می‌شناخت و از شرکت‌کنندگان خواست که اجازه داشته باشند از روی مغناطیس‌سنج‌ها عبور کنند تا افراد بیشتری در آن شرکت کنند.

این پست ترامپ در حالی منتشر می شود که سرویس مخفی به دلیل حذف پیام های متنی از 5 و 6 ژانویه 2021 در خلال برنامه جایگزینی دستگاه، مورد مناقشه قرار گرفته است. این آژانس مدعی است که پیام ها به طور مخرب حذف نشده اند.

رئیس جمهور سابق ترامپ در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی خود Truth Social گفت که او اطلاعات سرویس مخفی را «بسیار بیشتر» از کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد شورش 6 ژانویه 2021 تحقیق می کند، می خواهد.