“من نمی گذارم از او حتی زیر سوگند دروغ بگویم”

واشنگتن، دی سی - 23 ژوئن: آدام کینزینگر، نماینده ایالات متحده (R-IL) در پنجمین جلسه استماع کمیته منتخب مجلس برای بررسی حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در ساختمان اداری کانن هاوس در 23 ژوئن 2022 در 23 ژوئن 2022 اظهاراتی را ارائه کرد. ایالت واشنگتن.  کمیته دو حزبی که تقریباً یک سال است شواهد مربوط به حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده را جمع آوری کرده است، یافته های خود را در یک سری جلسات استماع تلویزیونی ارائه می کند.  در 6 ژانویه 2021، حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در تلاش برای ایجاد اختلال در رای گیری کنگره برای تایید پیروزی جو بایدن در کالج انتخاباتی، به ساختمان کنگره ایالات متحده حمله کردند.  (عکس از Win McNamee/Getty Images)

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

کینزگر به مارگارت برنان، مجری برنامه Face the Nation شبکه سی‌بی‌اس گفت: «ببینید، دونالد ترامپ به صراحت گفته است که از نگفتن حقیقت بدش نمی‌آید، بگذارید این را ملایم بگوییم. او دائماً دروغ می‌گوید، من نمی‌خواهم حتی زیر قسم دروغ بگوید. بنابراین مطمئن نیستم چه ارزشی دارد.»

کینزینگر افزود که ترجیح می دهد دیدگاه مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق را بشنود.

کینزینگر جلسه بعدی کمیته را با نماینده الین لوریا در روز پنجشنبه رهبری خواهد کرد.

کینزینگر گفت که ترجیح می‌دهد از دیدگاه مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق بشنود، اما هنوز مشخص نشده است که آیا او را احضار کند یا از او درخواست مصاحبه رونویسی شود.

کینزینگر به برنان گفت: «فکر می‌کنم شنیدن همه چیزهایی که او برای گفتن دارد مهم است.

کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه پنجمین جلسه استماع خود را برگزار می کندبرنده McNamee / Getty Images

  • “این تحقیقات به پایان نمی رسد. ما ممکن است به پایان این بخش از جلسات رسیده باشیم. ممکن است در آینده جلسات بیشتری داشته باشیم. و تحقیقات هنوز ادامه دارد. بنابراین ما در حال رسیدن به انتهای آنچه باید بدانیم هستیم. او به برنان گفت.

    کینزینگر گفت که کمیته در حال حاضر اطلاعات زیادی را بدون حضور فیزیکی ترامپ در جلسه استماع دریافت کرده است.

    نماینده کینزینگر روز یکشنبه گفت که ارزشی برای شهادت ترامپ در کمیته 6 ژانویه نمی بیند.

  • آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه گفت که اگر قرار است در کمیته 6 ژانویه شهادت دهد، به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، اعتماد ندارد که حقیقت را بگوید، حتی با سوگند.

    سوال بزرگی که ما هنوز به عنوان یک کمیته با آن سروکار داریم این است که آیا صحبت با فردی مانند دونالد ترامپ و درخواست از او برای ورود به مجلس فایده ای دارد؟ کینزینگر به برنان گفت.

    کینزینگر به مارگارت برنان در برنامه Face the Nation شبکه CBS گفت که کمیته بدون او اطلاعات زیادی دارد.