من نمی‌خواهم همسایه‌های ما بدون درخواست اول از استخر ما استفاده کنند. چگونه می توانم به آن رسیدگی کنم؟

س من و شوهرم به این فکر می کنیم که یک مهمانی استخر بگیریم و تعدادی از همکاران، همسایه ها و دوستانمان را دعوت کنیم.

شما می توانید گفتگو را با:

این گفتگو باید مشکل حضور آنها را در هر زمانی از شبانه روز حل کند.

داشتن یک استخر در خانه خوب است اما همچنین می تواند باعث استرس ناخواسته همسایگان شود.  دیان ایزبل، کارشناس آداب معاشرت BND، در آخرین ستون خود، توصیه هایی در مورد نحوه برخورد با دو معضل بالقوه دشوار استخر ارائه می دهد.

«خدایا، اخیراً هوا واقعاً بسیار گرم بوده است و ما می‌خواهیم دوباره از شما دعوت کنیم که بیایید و از استخر ما استفاده کنید، اما اگر می‌توانید از زمانی که می‌خواهید بیایید به ما یک «سربلند» بدهید، می‌خواهیم مطمئن شویم ما آب را آزمایش کرده‌ایم تا مطمئن شویم که کاملاً ایمن است و تمیزکننده را برای پاک کردن برگ‌هایی که ممکن است در آب افتاده باشند، قرار داده‌ایم. اگر بدانیم احتمالاً در آن روز یا چند روز دیگر فرصت استفاده از آن را نداریم، آن را آزمایش نمی‌کنیم و هر روز آن را تمیز نمی‌کنیم.»

اگر من در قسمت پایین دعوتنامه نظر بدهم که حوله ساحلی خود را بیاورند، بی سلیقه خواهد بود؟ من فقط حوله کافی ندارم. ما دعوت‌نامه‌هایی دریافت کرده‌ایم که از ما می‌خواهند نوشیدنی یا غذای خود را به یک مهمانی بیاوریم، بنابراین فکر می‌کنم می‌توانیم از آنها بخواهیم حوله‌های خود را بیاورند. شوهرم فکر می‌کند اگر این کار را بکنم، مشکل دارد و باید بیرون بروم و حوله‌های بیشتری بخرم. نظر شما لطفا

داشتن یک استخر در خانه خوب است اما همچنین می تواند باعث استرس ناخواسته همسایگان شود. دیان ایزبل، کارشناس آداب معاشرت BND، در آخرین ستون خود، توصیه هایی در مورد نحوه برخورد با دو معضل بالقوه دشوار استخر ارائه می دهد.

معضل مهمانی استخر

صرف نظر از این، همسایگان شما باید درک کنند که رفتار مودبانه برای آنها این است که با شما تماس بگیرند تا تأیید کنند که آمدن شما برای استفاده از استخر مشکلی ندارد. از آنجایی که آنها ظاهراً نمی دانند که درست است ابتدا با شما تماس بگیرند، همچنان می توانید در مورد بحث با آنها احساس راحتی کنید.

از آنجایی که تابستان امسال خیلی خیلی گرم بود، شوهرم چند هفته پیش در مورد سیستم آبپاش و گرما و غیره با آنها صحبت می کرد و آنها گفتند که فکر می کنند ممکن است پیشنهاد ما را برای استفاده از ما قبول کنند. استخر. او گفت که به آنها گفته است که خوب است.

ما فکر می کنیم آنها یک روز اخیراً آمدند، زمانی که ما برای یک روز در برخی از قرار ملاقات های پزشک رفته بودیم. سوال من این است که آیا این کار درستی نیست که آنها انجام دهند تا به ما اطلاع دهند که چه زمانی می خواهند برای استفاده از استخر ما بیایند؟ یا از آنجایی که شوهرم در مورد آن خیلی مبهم بود، آیا فکر می‌کنید آنها احساس می‌کنند که می‌توانند هر زمانی که بخواهند بیایند؟

این فقط باعث می شود که احساس ناراحتی کنم که می توانم در هر زمانی از روز از پنجره به بیرون نگاه کنم و آنها را در استخر خود ببینم، یا اینکه خیلی حساس هستم؟ اگر از آنها بخواهم وقتی می خواهند بیایند به من اطلاع دهند چه می شود؟ و چه بگویم که به آنها توهین نکنم؟

آ. این کاملاً مناسب است که شما نظری را اضافه کنید که از مهمانان دعوت شده خود بخواهید حوله خود را بیاورند. آن‌ها احتمالاً با استفاده از حوله‌های خودشان و پیچیدن آن‌ها به دور خودشان در طول مهمانی، یا زمانی که آماده خروج هستند تا صندلی‌های ماشین‌شان خیس نشود، احساس راحتی بیشتری می‌کنند. با این حال، به عنوان یک مهماندار کاملاً آماده، همچنان می‌خواهید یک دسته حوله در نزدیکی استخر برای مهمانانی که فراموش کرده‌اند یک حوله بیاورند یا اگر به حوله خشک اضافی نیاز است داشته باشید.

دایان ایزبل از سال 1987 یک ستون آداب برای Belleville News-Democrat نوشته است. او قبل از بازنشستگی در سال 2001 به عنوان مدیر پروتکل برای فرماندهی ارتباطات نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می کرد.

دایان ایزبل از سال 1987 یک ستون آداب برای Belleville News-Democrat نوشته است. او قبل از بازنشستگی در سال 2001 به عنوان مدیر پروتکل برای فرماندهی ارتباطات نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می کرد.



منبع

آ. چقدر “همسایه” شوهرت از همسایه ها دعوت می کند که بیایند از استخر شما استفاده کنند. عاقلانه بود که او اضافه می کرد: “فقط با ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که در خانه هستیم و می توانیم آب را آزمایش کنیم تا مطمئن شویم که مشکلی ندارد.”

س ما حدود دو سال پیش به این خانه با یک استخر شنا نقل مکان کردیم و آن را دوست داریم. وقتی با یکی از همسایه های همسایه مان دوست شدیم، آنها را دعوت کردیم تا از استخرمان استفاده کنند. مثل اینکه شوهرم به طور معمولی گفت: “بیا و استخر ما را امتحان کن.” آنها نمی دانستند – به هر حال ما نمی دانیم – زیرا ما در تابستان گذشته سفرهای خارج از شهر داشتیم.