“من قصد ندارم در سیاست دخالت کنم”

ترامپ گفت: «خب، آنها کشور ما را دوست دارند و از دیدن آنچه در حال رخ دادن است متنفرند. و من فکر می کنم که آنها کاری را که باید انجام شود انجام خواهند داد.





منبع

ایوانکا ترامپ سه شنبه شب در اعلامیه پدرش مبنی بر نامزدی ریاست جمهوری 2024 در مار-آ لاگو در پالم بیچ فلوریدا به طور آشکاری غایب بود.

پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا سه شنبه شب اعلام کرد که بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است، دخترش ایوانکا گفت که “برنامه ای برای دخالت در سیاست ندارد.” (کارلوس باریا/رویترز)

تیفانی ترامپ که آخر هفته گذشته در مارآ لاگو ازدواج کرد نیز در این مراسم حضور نداشت.

دونالد و ایوانکا ترامپ در پنسیلوانیا

او ادامه داد: “من قصد ندارم در سیاست دخالت کنم.” در حالی که من همیشه پدرم را دوست دارم و از او حمایت خواهم کرد، اما در آینده این کار را در خارج از عرصه سیاسی انجام خواهم داد.

ایوانکا ترامپ و دونالد ترامپ در حال سخنرانی در کاخ سفید در سال 2020.

در بیانیه ای که در اینستاگرام منتشر شد، ایوانکا ترامپ – که به عنوان مشاور پدرش در دوران مسئولیتش در کاخ سفید خدمت می کرد – گفت که در طول تلاش خود برای دیگری، «برنامه ای برای مشارکت در سیاست ندارد».

دونالد و ایوانکا ترامپ در Coraopolis، Pa.، در سال 2018. (کوین لامارک/رویترز)

او افزود: «از اینکه افتخار خدمت به مردم آمریکا را داشتم، سپاسگزارم. و من همیشه به بسیاری از دستاوردهای دولتمان افتخار خواهم کرد.

ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق، در کنار همسرش هنگام ورود به سالن رقص ظاهر شد.

ترامپ در مصاحبه ای با نیوزمکس در ماه ژوئن گفت که همسرش و بارون، پسرشان، در صورت انتخاب مجدد برای کاندیداتوری مجدد، با یک کمپین احتمالی ریاست جمهوری دیگر همراهی خواهند کرد.

جرد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ، و برادرانش اریک و بارون، سه شنبه در مار-آ لاگو حضور داشتند.

دونالد ترامپ جونیور، که در حمایت از جاه طلبی های سیاسی پدرش بسیار فعال است، نیز غایب بود. ارسال کلیپ های ویدیویی اعلامیه به توییتر به گفته جان سانتوچی، تهیه کننده ABC Newsترامپ جونیور در یک سفر شکار بود و به دلیل آب و هوا قادر به گرفتن پرواز نبود.

او گفت: من پدرم را خیلی دوست دارم. “این بار، من ترجیح می دهم فرزندان خردسالم و زندگی خصوصی که به عنوان یک خانواده ایجاد می کنیم، در اولویت قرار دهم.