“من قصد ندارم در سیاست دخالت کنم”

نمایندگان دونالد ترامپ و وکیل ایوانکا ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ایوانکا ترامپ پس از اینکه پدرش نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرد، از سیاست فاصله گرفت.

  • ایوانکا ترامپ پس از غیبت قابل توجه وی در اعلامیه کمپین ریاست جمهوری سال 2024 پدرش، روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کرد و گفت که از سیاست فاصله می گیرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    ایوانکا ترامپ در ژانویه 2021 وارد پایگاه مشترک اندروز در مریلند می شود.

    دختر بزرگ دونالد ترامپ در سال های ریاست جمهوری پدرش یک چهره سیاسی رو به رشد بود. او سخنرانی اصلی را در کنوانسیون RNC 2020 ایراد کرد و در دوران دولت ترامپ به عنوان مشاور ارشد در کاخ سفید خدمت کرد. هنگامی که پدرش سه شنبه شب نامزدی خود را برای ریاست جمهوری سال 2024 اعلام کرد، او و برادرش دان جونیور در این مراسم غایب بودند.

    الکس ادلمن/گتی ایماژ

    • ایوانکا در سال‌های پس از ترک ریاست پدرش به طور پیوسته از مدیریت پدرش فاصله گرفته است. در ماه ژوئن، او از موضع دیرینه دونالد ترامپ مبنی بر اینکه انتخابات 2020 از او ربوده شده بود، جدا شد و گفت که تحلیل ویلیام بار، دادستان کل آمریکا مبنی بر اینکه هیچ تقلب اساسی در روند رای گیری صورت نگرفته است، “پذیرفته است”. در اوایل این ماه، منابع آشنا با افکار او به سی‌ان‌ان گفتند که ایوانکا «هرگز» به سمت مشاور ارشد پدرش برنمی‌گردد و با سیاست «تمام» شده است.

      خبرنگار ABC “من پدرم را خیلی دوست دارم.” کاترین فاولدرز گزارش داد در بیانیه ایوانکا آمده است. این بار، من ترجیح می دهم فرزندانم و زندگی خصوصی که به عنوان یک خانواده ایجاد می کنیم، در اولویت قرار دهم.

      دختر بزرگ ترامپ گفت که او فرزندان و زندگی خصوصی خود را بر کمپین انتخاباتی خود در اولویت قرار خواهد داد.

    • بیانیه ایوانکا ادامه داد: “در حالی که من همیشه پدرم را دوست دارم و از آن حمایت خواهم کرد، اما در آینده این کار را خارج از عرصه سیاسی انجام خواهم داد.” من سپاسگزارم که افتخار خدمت به مردم آمریکا را داشتم و همیشه به بسیاری از دستاوردهای دولتمان افتخار خواهم کرد.»

      ایوانکا که در دوره اول ریاست جمهوری خود مشاور بود، گفت: “من قصد ندارم در سیاست دخالت کنم.”