“من شخصا این کار را نمی کنم”

مایکل مک کال، نماینده تگزاس، در این هفته ABC گفت: “من بیشتر دوران حرفه ای خود را در دنیای طبقه بندی شده زندگی کرده ام، من شخصاً این کار را انجام نمی دهم.” “اما من رئیس جمهور ایالات متحده نیستم. اما او قوانین متفاوتی دارد که در مورد او اعمال می شود.”

مک کال روز یکشنبه گفت: «من می‌دانم که آنها در زمانی که او رئیس‌جمهور بود از کاخ سفید خارج شدند و اینکه آیا او این اسناد را از حالت طبقه‌بندی خارج کرد یا نه، باید مشخص شود. او می گوید که این کار را انجام داده است. من تمام حقایق را در آنجا ندارم.

مک کال به قدرت گسترده ای که روسای جمهور باید اسناد را از طبقه بندی خارج کنند اشاره می کرد. ترامپ که ماه گذشته باشگاه فلوریدا توسط اف‌بی‌آی مورد بازرسی قرار گرفت، ادعا کرده است که اسنادی را که ماموران در آنجا پیدا کرده‌اند را از حالت طبقه‌بندی خارج کرده است. اما دیگران، از جمله بیل بار، دادستان کل سابق ترامپ، می گویند که این توضیح را «بعید» می دانند.

مشارکت کنندگان: کوین جانسون، الا لی

بار که زمانی یکی از ارزشمندترین مدافعان ترامپ بود، هفته گذشته به فاصله گرفتن از رئیس جمهور سابق ادامه داد و به USA TODAY گفت که رئیس سابق او “هیچ توجیهی” برای حفظ گنجینه اسناد طبقه بندی شده ضبط شده از خانه اش ندارد.

بار به USA TODAY گفت: “من فکر می کنم این یک موضوع جدی است.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نماینده مایکل مک کال از اسناد طبقه بندی شده در Mar-a-Lago ترامپ سؤال می کند.



منبع

بار که در هفته‌های پایانی دولت ترامپ با اعلام اینکه مقامات فدرال هیچ مدرک قابل‌توجهی دال بر تقلب در انتخابات 2020 پیدا نکرده‌اند، از او جدا شد، همچنین گفت که تحقیقات در حال انجام وزارت دادگستری در مورد رسیدگی به اسناد طبقه‌بندی شده بالقوه «جدی» است. خطری برای رئیس جمهور سابق

AG Barr سابق: «هیچ توجیهی» برای ترامپ برای نگهداری اسناد طبقه بندی شده در مارآ لاگو وجود ندارد

دارایی یا بدهی؟: برخی از دموکرات‌ها در مسیر کمپین میان‌دوره‌ای علیرغم شتاب جدید، از بایدن دوری می‌کنند

واشنگتن – جمهوریخواه ارشد کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا یکشنبه گفت که شخصاً با تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر ذخیره اسناد طبقه بندی شده در مار-آ-لاگو موافق نیست، اما گفت که روسای جمهور طبق “مجموعه قوانین متفاوت” زندگی می کنند.