من خانه دیگران را برای کریسمس تزئین می کنم. من مطلقاً هر چیزی را روی درخت می گذارم و از مشتریانم حداقل 1800 دلار برای امتیاز دریافت می کنم.

من اخیراً یک خانه شگفت انگیز در شرق انگلستان تزئین کردم. این یک سرسره داخلی داشت که ما آن را در دکوراسیون خود قرار دادیم. خانمی که صاحب آن بود رنگ های پاستلی را در رنگ های آبی، صورتی و بنفش انتخاب کرد.

ماکسین وایت حداقل 360 بابل روی هر درخت کریسمس قرار می دهد.ماکسین وایت

  • هزینه من شامل تمام تزئینات است – اما مشتریان من معمولاً برخی از وسایل احساسی را خودشان اضافه می کنند.

    “برای بقیه سال چه کار می کنید؟” سوالی است که احتمالا هر روز از من پرسیده می شود.

    اکثر مردم دکوراسیون جشن را به عنوان یک فعالیت شخصی می بینند که شما با فرزندان خود انجام می دهید، اما همه افراد متفاوت هستند.

    من حدود پنج سال پیش یک دکوراتور حرفه ای کریسمس شدم. چهل ساله شدم و به این نتیجه رسیدم که پیدا کردن شغلی که واقعاً می‌خواهم انجام دهم، مهم است.

    من از حداقل 360 بابل استفاده می کنم – و این فقط به عنوان یک پایه است – و مردم برای نمایشگرهای شخصی تر و دقیق تر هزینه بیشتری می پردازند.

    برنامه ریزی زیادی می خواهد. ما بسیاری از معاملات تجاری خود را در ابتدای سال سازماندهی می کنیم و سپس شروع به توسعه طرح ها، پیش نویس طرح ها و ایجاد دکوراسیون منحصر به فرد می کنیم.

    بعد از آن، من صادقانه هر چیزی را روی درخت می گذارم. فانوس‌ها، قفس‌های پرندگان، پرها، گل‌ها، آینه‌ها و تکه‌های بزرگ چوب را آویزان می‌کنم. من همیشه وقتی به پیاده روی می روم به دنبال وسایل منحصر به فرد هستم.

    فلسفه من این است: اگر بتوانید آن را آویزان کنید، می توانید آن را روی درخت بگذارید.

    من قطعا از آن لذت می برم، اما این گیج کننده است. مردم همیشه با درخواست‌های لحظه آخری تماس می‌گیرند و جا دادن همه چیز در آن سخت است زیرا زمانی که به نوامبر و دسامبر می‌رسد تقویم من کاملاً پر است. از آنجایی که کریسمس است، باید اجازه دهید چیزهای زیادی از سرتان بگذرد، زیرا در غیر این صورت استرس فوق العاده ای خواهید داشت.

    Maxine White همچنین مشاغل را تزئین می کند.ماکسین وایت

    ما معمولاً در ماه سپتامبر شروع به دریافت تعداد زیادی تماس جدید برای تزئین خانه های سطح بالا می کنیم. مشتریان ما افرادی هستند که چیزی واقعاً لوکس می‌خواهند – و می‌توانند آن را انجام دهند.

    حدود دو ساعت طول می کشد تا با کمک یکی از اعضای تیمم، یک درخت استاندارد 8 فوتی را تزئین کنم.

    ماکسین وایت و یک درخت کریسمس

    برخی از زنان می گویند: “نه! من نمی خواهم بچه ها به درخت دست بزنند!” این آدمی نیست که من هستم – وقتی بچه ها درگیر می شوند دوست دارم.

    من یک مشاور حرفه ای کریسمس هستم – به این معنی که برای تزئین خانه و مشاغل دیگران برای فصل جشن پول می گیرم.

    علیرغم آنچه اکثر مردم فکر می کنند، این یک شغل تمام وقت است. حتی در اوج تابستان، به گلدسته‌های جشن، چراغ‌ها، بوته‌ها و درختان کاج فکر می‌کنم.

    بسیاری از طرح های ما سفارشی هستند، بنابراین ما چندین ماه را صرف ساخت و یا راه اندازی قطعات تخصصی خواهیم کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    وقتی برای خانواده ای تزیین می کنم، خودم پایه درخت را تزئین می کنم و بعد به بچه ها اجازه می دهم با پدر و مادرشان تزئینات احساسی بیشتری داشته باشند.

    این مقاله همانطور که گفته شد بر اساس گفتگو با ماکسین وایت، 45 ساله، مشاور متخصص کریسمس در The Christmas Decorators است. برای طول و وضوح ویرایش شده است.

    حداقل قیمت من برای تزئین یک خانه مسکونی 1500 پوند (کمی بیش از 1800 دلار) است. این فقط برای یک طرح استاندارد با تک درخت، تزئینات، گلدسته ها و نمایشگرهای نور است. چراغ‌های ما در سطح تجاری هستند، بنابراین بسیار روشن‌تر از هر چیزی که در خیابان‌های بزرگ می‌بینید هستند.

    علیرغم آنچه اکثر مردم فکر می کنند، سفید در تمام طول سال مشغول است – و همیشه به کریسمس فکر می کند.

ماکسین وایت، 45 ساله، مشاور کریسمس در The Christmas Decorators در انگلستان است.

  • من از نزدیک با همه مشتریانم کار می کنم تا بتوانم دقیقاً آنچه را که می خواهند به آنها بدهم. من توصیه هایی ارائه خواهم کرد، اما واقعاً همه چیز به آنها بستگی دارد.

    هیچ ابزار تخصصی برای تزیین خانه مردم ندارم. فقط من و دستانم هستیم.

    او حداقل 1500 پوند (1800 دلار) برای تزئین خانه های سطح بالا برای فصل جشن می گیرد.

  • این بدان معناست که آنها بهترین ها را از هر دو جهان دریافت می کنند: لمس شخصی و حرفه ای.

    وقتی صحبت از دکوراسیون جشن به میان می آید، چیزی وجود ندارد که من حاضر نباشم آن را امتحان کنم. یک روز کریسمس، زنی به من دستور داد که به افتخار اسب مسابقه شوهرش – که شیر طلایی نام داشت – چند بوته به شکل شیرهای طلایی بچینم.

    کریسمس کسب و کار کوچک

    من هنوز همیشه خانه خود را تزئین می کنم – اما باید زودتر این کار را انجام دهم. من و بچه‌هایم درخت کریسمس خود را در حوالی 1 نوامبر می‌چینیم. اگر آن را خیلی دیر بگذارم، از تزئین درخت‌ها به شدت حالم به هم می‌خورد و درخت خودم به خوبی به نظر نمی‌رسد.

    برای مثال، امسال متوجه شده ام که طرح های رنگی کاملاً غیرعادی بوده اند. رنگ های جواهرات واقعا محبوب هستند.

    این کار برای من عالی است زیرا من همیشه کریسمس را دوست داشتم و چشم خوبی به طراحی داشتم. در کار قدیمی‌ام، خانه‌ها را بازسازی می‌کردم و تمام قسمت‌های مورد علاقه‌ام را حفظ کرده‌ام – فقط با یک لمس جشن!

    به محض اینکه همه حذف ها تمام شد، کل تجارت کریسمس دوباره شروع می شود.

    در ژانویه، من و تیمم تمام تزئیناتی را که در ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر انجام داده بودیم، حذف می کنیم. ما با نمایش‌های تجاری شروع می‌کنیم، زیرا کسب‌وکارها معمولاً تمایل دارند به دکوراسیون‌های مناسب‌تر فصلی روی بیاورند و سپس به خانه‌های مسکونی می‌رویم.

    همه مشتریان من کریسمس را دوست دارند، بنابراین دوست دارند همه چیز را انجام دهند. یکی از آنها دارای پنج درخت کریسمس در داخل خانه خود است – و همه آنها کاملاً منحصر به فرد هستند تا با دکوراسیون و طرح رنگ هر اتاق مطابقت داشته باشند.