“من حتی نمی دانم ضمیر چیست”

او در یک تظاهرات یکشنبه گفت: “آنها ضمایر را به ارتش ما می آورند، آنها بیداری را به ارتش ما می آورند – من حتی نمی دانم ضمیر چیست.” «می توانم به شما بگویم که از این چیزهای ضمیری خسته و خسته شده ام. آنچه من می خواهم مردان و زنان نظامی ما انجام دهند این است که در حال جنگ باشند.» مبارزه با کی؟ مهم نیست – فقط به جنگ برو لطفا. ما عاشق یک جنگ خوب هستیم.

ادامه مطلب

بیشتر از ایزابل

این نیز مردی است که ادعا می‌کند بچه‌های ترنس نمی‌توانند به بهشت ​​بروند زیرا خدا آنها را نمی‌شناسد، و پیشنهاد کرد که راه‌حل تیراندازی Uvalde که نزدیک به دوجین دانش‌آموز را کشت، ایجاد «بخشی است که بتواند به جوانان نگاه کند. مردانی که به زنان نگاه می کنند و به رسانه های اجتماعی نگاه می کنند.

گاف ها و حماقت های عمومی برای کمپین واکر به یک اتفاق روزمره تبدیل شده است. هفته گذشته، گزارش‌ها حاکی از آن بود که علی‌رغم اینکه واکر در جورجیا کار می‌کند، پرونده‌های مالیاتی خود واکر نشان می‌دهد که محل سکونت اصلی او عمارت دالاس، تگزاس، وی است. (البته این باعث شد که وارناک خوش ذوق باشد شوخی هفته گذشته: “واکر دویدن شگفت انگیزی بود، و سه شنبه آینده بیایید، او را با دویدن به تگزاس می فرستیم.”)

اما اجازه ندهید هیچ یک از این جنجال‌های کمدی مسلماً شما را از اتهامات متعدد و شدیدا نگران‌کننده‌ای که متوجه نامزد شده است منحرف کند. سه زن ادعا کرده اند که واکر با آنها خشونت فیزیکی داشته است. پسر خودش کریستین گفت که واکر بارها او و مادر کریستین، همسر اول واکر را تهدید به مرگ کرده است. یکی از زنانی که می گوید واکر نسبت به او خشونت آمیز بوده است ادعا کرد او از نزدیک شاهد بود که واکر چقدر کنترل کمی بر اختلال هویت تجزیه ای خود در گزارش Daily Beast در هفته گذشته دارد. در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه واکر برای سقط جنین دو زن مختلف پول پرداخت کرده است، تنها چیزی که در این تاریخ مشکل ساز است این است که، امروزه، واکر می خواهد در صورت انتخاب شدن در سنا، سقط جنین را کاملا ممنوع کند.

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

عکس: تاکایوکی فوچیگامی (AP)

عکس: تاکایوکی فوچیگامی (AP)

این یک پیام پایانی جهنمی برای مردی است که در یک رقابت حساس در سنا حضور دارد، در زمانی که دموکرات ها و جمهوری خواهان برای یک تساوی بالقوه 50-50 آماده شده اند. و این بسیار توضیح می‌دهد که چرا مردانی مانند تد کروز و لیندسی گراهام در برنامه‌های تلویزیونی او شرکت می‌کنند تا مطمئن شوند که او در مورد خون‌آشام‌ها و پخش‌کننده هوای شناور چینی حرف‌های ناپسند نمی‌زند.

این مردی است که در مناظره تلویزیونی با وارناک در ماه اکتبر، نشان پلیسی جعلی را به عنوان “اثبات” نشان داد که او یک پلیس افتخاری است. واکر قبلاً نیز نسبت به تعداد درختانی که داریم انتقاد کرده است. و در همان راهپیمایی آخر هفته که در آن اعتراف کرد که نمی داند ضمایر چیست، واکر ادعا کرد Green New Deal کار نخواهد کرد زیرا او شخصاً هرگز ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی را ندیده است.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

هرشل واکر، نامزد جمهوری‌خواه سنای ایالات متحده از جورجیا، به نظر نمی‌رسد که خیلی چیزها را بداند. او ادعا کرد که با زنانی که گفته می شود با او قرار ملاقات داشته، باردار بوده و برای سقط جنین تحت فشار قرار گرفته، نمی شناسد. او مستقیماً به رای دهندگان گفت که «آنقدرها هم باهوش نیست». و اکنون، نامزد می‌گوید که نمی‌داند ضمیر چیست – چیزی که اکثر ما تقریباً در کلاس دوم یاد گرفتیم.

البته، واکر از صمیم قلب مورد تایید رئیس جمهور سابق ترامپ و همچنین برایان کمپ (راست) فرماندار جورجیا و اکثر جمهوری خواهان ارشد است – به جز فرماندار جمهوری خواه جورجیا، جف دانکن، که اعتراف کرد ماه گذشته نتوانست خودش را وادار کند به واکر رای دهد. دانکن “من دو نامزد داشتم که نمی‌توانستم چیزی را بیابم که منطقی باشد رای خود را پشت سر بگذارم، و بنابراین از صندوق رای بیرون آمدم و برای رای دادن حاضر شدم اما به هیچ یک از آنها رای ندادم.” گفت تصمیم او در CNN هفته گذشته. بله