“من حاضرم به خاطر این به زندان بروم” – پیتر ناوارو پس از شکایت از کمیته 6 ژانویه به آری ملبر می گوید

ناوارو پاسخ داد: «شما شرط می‌بندید که من رهبری اتهام را بر عهده بگیرم. من آدام شیف و جیمی راسکین و نانسی پلوسی و رزا دلاورو – همه آن دلقک‌ها و کانگوروها – را می‌برم – بایدن و تک تک کارکنان ارشد را در آنجا ببرم.

ملبر گفت که می‌خواهد ثبت کند که آیا ناوارو، در صورت بازگشت به مقامی در یک دولت جمهوری‌خواه، از «وزارت دادگستری برای احضار دموکرات‌هایی که دوست ندارد» استفاده می‌کند یا خیر.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

پیتر ناوارو، مشاور سابق ترامپ، روز پنجشنبه به طور مفصل با آری ملبر، مجری شبکه MSNBC، درباره شکایتی که او علیه وزارت دادگستری و کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه پس از احضار وزارت دادگستری برای ارائه اسناد و شهادت، طرح کرده است، صحبت کرد. ناوارو با بیان اینکه احضاریه خواستار “میوه درخت سمی” بود، اعلام کرده است که از این امر امتناع خواهد کرد.

مشخص شد که ناوارو ماه گذشته به دلیل درخواست احضاریه کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان، او را – و همچنین دن اسکاوینو، مدیر رسانه های اجتماعی ترامپ – را به وزارت دادگستری ارجاع داده است. هنگامی که کمیته 6 ژانویه رای به حرکت در راستای اتهام تحقیر کرد، ناوارو به طور ناگهانی برای حضور برنامه ریزی شده آن شب در برنامه ملبر وثیقه گذاشت.

ملبر شکایت ناوارو را نقل کرد: «اگر یک رئیس جمهور فعلی بتواند امتیاز یک سلف را سلب کند…فقط تصور کنید در صورت پیروزی جمهوری خواهان در سال 2024 چه اتفاقی برای بایدن و مشاورانش خواهد افتاد. زندان، من اتهام را رهبری خواهم کرد. چه چیزی را تهدید می کنید؟ و آیا پیشنهاد می کنید که در کاخ سفید جمهوری خواه باشید؟ و شما چکار خواهید کرد؟”

“که چه کار کند؟” ملبر دخالت کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ملبر گفت که او فرضیه ناوارو را جدی می گیرد و ناوارو پاسخ داد: «باید. واسه همین دارم دعوا میکنم به همین دلیل است که حاضرم برای این کار به زندان بروم.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ملبر گفت: “شما در حال انجام این نبرد قانونی هستید تا با کمیته صحبت نکنید، به طور بالقوه با وزارت دادگستری صحبت نکنید، اگرچه همانطور که گفتید TBD.” بنابراین شما خطر می کنید که به طور بالقوه به زندان بروید تا با آنها صحبت نکنید، اما شما اینجا هستید و در ملاء عام صحبت می کنید. آیا متوجه می‌شوید که وقتی در تلویزیون صحبت می‌کنید، این بازرسان می‌توانند صدای شما را بشنوند؟»

ملبر پاسخ داد: «خب، شما آن را در پرونده دادگاه نوشتید و همین الان آن را روی ایر گفتید، قربان.

«آری، آنچه اکنون در مورد آن صحبت می کنیم، خود قانون قضایی و قانون اساسی بودن امتیاز اجرایی، شهادت، مصونیت است. ناوارو در پاسخ گفت: دومین مسئله کلیدی در این پرونده، تفکیک قوا است. «این کمیته کانگورو به وضوح تفکیک قوا را نقض کرده است. آنها قرار نیست به عنوان قاضی، هیئت منصفه و جلاد عمل کنند. آنها فقط باید یک کارکرد قانونگذاری را دنبال کنند.»

"من حاضرم به خاطر این به زندان بروم" - پیتر ناوارو پس از شکایت از کمیته 6 ژانویه به آری ملبر می گوید

ناوارو گفت: «با احضاریه به آنها ضربه بزنید». ما با استیضاح بایدن برای اوکراین، مرز جنوبی، همه چیزهایی که او گناهکار است شروع خواهیم کرد و از کارکنان ارشد او احضار خواهیم کرد.»

این دو به مدت 20 دقیقه رفت و آمد کردند و ناوارو در مورد آنچه که به عقیده او باید با دموکرات های کنگره و دولت بایدن انجام شود، اظهار نظرهای مبهم نداشت.

حضور در روز پنج‌شنبه، نسخه دیگری از مبارزات این زوج بر سر نقش ناوارو در رویدادهای 6 ژانویه، امتناع او از همکاری با کنگره، و در عین حال تمایل او برای نوشتن کتاب و گفتگو با مطبوعات بود. (ناوارو گفت دیلی بیست در ماه دسامبر در مورد طرح «گرین بی‌بی» که او و استیو بنن برای خنثی کردن نتایج انتخابات 2020 و حفظ ترامپ در قدرت به اجرا درآوردند.)

پیتر ناوارو، مشاور ترامپ، چگونگی برنامه ریزی او و بنن برای براندازی پیروزی بایدن در انتخابات را توضیح می دهد.

ناوارو مدعی شد: «تا جایی که می‌توانم برای استفاده از همان BS که دموکرات‌ها در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند، تلاش می‌کنم تا مرا به خاطر دفاع از اصول به زندان بیاندازند». “اگر آنها می خواهند آن بازی را انجام دهند، ما آن را بلافاصله بازی خواهیم کرد. آنها ما را می زنند، ما آنها را محکم تر پاسخ می دهیم. این چیزی نیست که من می خواهم، آری. بگذارید واضح بگویم. من اون رو نمیخوام.”