“من تسلیم نمی شوم، زیرا من یک برنده هستم!”

لورا لومر افراطی روز سه‌شنبه در رقابت اولیه حزب جمهوری‌خواه فلوریدا در برابر دن وبستر، رئیس مجلس نمایندگان، شکست خورد – اما او کاملاً اینطور نمی‌دید. (کلیپ زیر را ببینید.)

او در ویدئویی که توسط مایک دیفورست از News 6 ارسال شده است، ادامه داد: “و واقعیت این است که این حزب جمهوری خواه تا هسته خود شکسته است.”

“من تسلیم نمی شوم، زیرا من یک برنده هستم!” لومر فریاد زد و بی اساس ادعا کرد که قربانی تقلب در انتخابات شده است.

او ادامه داد: «کاری که ما امشب انجام دادیم واقعاً ملت را شوکه کرد. «ما فسادی را در حزب جمهوریخواه بزدل و بی‌عیب خودمان بیشتر افشا کرده‌ایم. و دقیقاً به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم در مقابل دنیل وبستر، جمهوری خواه رینو، دنیل وبستر، هیچ کاری انجام ندهم، بروم.

او در نشریه نیوزویک گفت: «ما کشورمان را به دلیل دخالت های فناوری بزرگ در انتخابات از دست می دهیم. و من از حزب جمهوری‌خواه می‌خواهم که لطفاً این موضوع را جدی بگیرد، زیرا مردم آمریکا شایسته نمایندگی هستند.» او هیچ دلیلی برای این ادعا ارائه نکرد.

لومر، در حالی که اشک می ریخت، تقلب را مقصر دانست.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

لومر، یک ملی‌گرای سفیدپوست خودخوانده و اسلام‌هراسی که پیشنهاد می‌کرد تیراندازی در سوپرمارکت بوفالو توسط دموکرات‌ها راه‌اندازی شده بود، روز سه‌شنبه بیش از آنچه که بسیاری انتظار داشتند، نزدیک شد. در سال 2020، لومر مورد حمایت دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه پیروز شد، اما در انتخابات عمومی با قاطعیت شکست خورد.