“من به تجارت زیبای سیاه چاق خود فکر می کنم”

لیزو گفت که در پاسخ به “کسب و کار زیبای سیاه چاق” خود فکر می کند.

وست افزود: این چیزی است که دارد اتفاق می افتد، خداوند ما را برای نبردهای واقعی آماده می کند.

خواننده “درباره زمان لعنتی” این سخنان را در اواسط اجرا در تورنتو Scotiabank Arena در روز جمعه در جریان “تور ویژه” بیان کرد. یک روز قبل، فاکس نیوز اولین ساعت از مصاحبه دو قسمتی تاکر کارلسون را با وست به اشتراک گذاشت که لیزو را در حالی که از جنبش مثبت بدن انتقاد می کرد، نام برد و ادعا کرد که ترویج چنین ایده آل هایی “اهریمنی” است.

لیزو در کنسرتی در تورنتو، کانادا، در 6 اکتبر 2022، یک شلوار صورتی پوشیده است.

وست گفت: «وقتی لیزو 10 پوند وزن کم می‌کند و آن را اعلام می‌کند، ربات‌ها… در اینستاگرام، او را به خاطر کاهش وزن مورد حمله قرار می‌دهند، زیرا رسانه‌ها می‌خواهند این تصور را مطرح کنند که اضافه وزن هدف جدید است، در حالی که واقعاً ناسالم است».

وست پس از نمایش پیراهن‌های «جان‌های سفید مهم است» در شوی هفته مد پاریس خبرساز شد.گاتهام/گتی ایماژ

به نظر می‌رسد لیزو به خاطر اظهارنظرهایش در مورد وزن او در کنسرت اخیر، به او، که قبلاً به عنوان کانیه وست شناخته می‌شد، کف زد.

لیزو در کنسرتی در تورنتو، کانادا، در 6 اکتبر 2022، یک شلوار صورتی پوشیده است.

به نظر می‌رسد لیزو به نظراتی که وست درباره وزنش در سریال «توکر کارلسون امشب» گفته بود، می‌پردازد.Aaron J. Thornton/Getty Images

وست گفت: «آنها می خواهند ما را به هر طریقی که می توانند بکشند.

نمایندگان لیزو بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در طول مصاحبه، وست به کارلسون گفت که او و لیزو یک مربی مشترک دارند.

لیزو روز جمعه در تورنتو Scotiabank Arena اجرا کرد.رابرت اوکین/گتی ایماژ

  • لیزو سپس از حضار پرسید که آیا می تواند در تورنتو بماند و افزود: “برای آن تابعیت دوگانه با چه کسی می توانم ازدواج کنم؟”

    وقتی کارلسون پرسید که چرا مردم ممکن است “ناسالمتی را ترویج کنند”، وست پاسخ داد که “این یک نسل کشی نژاد سیاه است.”

    لیزو در این ویدئو گفت: «احساس می‌کنم همه مردم آمریکا بدون هیچ دلیلی نام لعنتی من را در دهان لعنتی‌شان برده‌اند.» “من به تجارت زیبای سیاه چاق خود فکر می کنم.”

    وست اخیراً پس از عرضه تی شرت های “White Lives Matter” در هفته مد پاریس درگیر جنجال شد. وست در حالی که با کارلسون صحبت می کرد، پس از اینکه میزبان پرسید چرا تصمیم به ساخت آنها گرفت، پیراهن ها را خطاب قرار داد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

او ادامه داد: بیایید از این واقعیت بگذریم که آیا مد و ووگ است، که اینطور نیست، یا اگر کسی فکر می‌کند برای خودش جذاب است.

وست گفت که دفاع از وزن و بدن مثبت لیزو با “نسل کشی نژاد سیاه” قابل مقایسه است.

  • ویدئویی که توسط شبکه سرگرمی کانادایی Etalk به اشتراک گذاشته شده است، لیزو را نشان می دهد که پس از انتشار اظهارات وست، در حال سخنرانی برای جمعیت است.

    وست به سمت تونیا هاردینگ، اولین زن آمریکایی که در طول مسابقه اسکیت بازی و موضوع فیلم «من، تونیا» در سال 2017 موفق به فرود آکسل سه گانه شد، اشاره کرد.

    کانیه وست مشکی می پوشد و در نمایشگاه مد بهار 2023 Balenciaga در بورس نیویورک در ماه می 2022 شرکت می کند.

    لیزو در روز جمعه در تورنتو Scotiabank Arena در تور ویژه اجرا کرد.

  • وست گفت: “مثل این است که اگر از تونیا هاردینگ بپرسید که چگونه چرخش سه گانه یا چرخش سه گانه را انجام می دهد، آنقدر تمرین می کرد که وقتی زمان اسکیت زدن او در یک فرمت رقابتی فرا رسید، این اتفاق افتاد.” “این با استفاده از غریزه درونی، ارتباط با خدا، و فقط درخشندگی است.”