من از بابانوئل التماس کردم – بگذار ترامپ حزب جمهوری خواه را به شکست هدایت کند

مطمئن باشید این چیزی است که من از بابانوئل درخواست کردم. این هدیه بهتر از 1000 کارت معاملاتی ترامپ NFT است که رئیس جمهور سابق را با اسپندکس ابرقهرمانی یا کراوات و دم سفید یا سوار بر یک فیل غول پیکر قرمز، سفید و آبی نشان می دهد.

گینگریچ گفت: «من می‌توانم یک جنگ ترامپ علیه ترامپ را در دو سال آینده تصور کنم که فقط انتخاب مجدد بایدن را با قاطعیت تضمین می‌کند و تضمین می‌کند که دموکرات‌ها همه چیز را کنترل می‌کنند.»

خوب، آخرین جن تعطیلات که به این مژده‌ها اشاره می‌کند، خوش‌بین چپ‌مرکز یا عامل دموکرات خودخواه نیست. این کسی نیست جز آن پیرمرد بزرگ جمهوری خواه، نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در روز شنبه، ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱، در جریان راهپیمایی Save America در پری، گا.

محو شدن بی سر و صدا سبک ترامپ نیست. و نادیده گرفتن نفوذ او احمقانه خواهد بود. با وجود همه جنجال‌ها و بداخلاقی‌هایش و مشقت‌های کنونی‌اش، او انعطاف‌پذیری و تیزبینی سیاسی قابل توجهی از خود نشان داده است.

او حداقل به کالاهای آسیب دیده است. برخی از جمهوری خواهان – افراد منطقی – شروع به رقابت برای تپه ها کرده اند.

@Nick_Goldberg

بزرگان حزب که مشتاق دیدن رای دهندگان جمهوری خواه در پشت یک نامزد قدرتمند ریاست جمهوری بودند، بدون شک امیدوار بودند که ترامپ دوباره نامزد نشود. آلیسا فرح گریفین، مدیر سابق ارتباطات استراتژیک ترامپ، زمانی که چند هفته پیش اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد، گفت: «هیچ شخص معتبری در حزب جمهوری خواه امروز این اعلامیه را نمی خواست.»

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع

به هر حال، او هیچ حس بازی جوانمردانه یا اخلاق ورزشی خوب و مفهومی از جنگ محدود ندارد.

رئیس جمهور سابق ترامپ در راهپیمایی “نجات آمریکا” در پری، گا.، در سال 2021. (بن گری / آسوشیتدپرس)

او می‌تواند نامزدی را از دست بدهد و (شبه‌کننده‌ای که اوست) به‌عنوان یک استقلالی شرکت کند.

چرا ترامپ باید چنین کاری کند؟ چون چرا که نه!

پیش بینی کار بی شکرانه ای است، به خصوص وقتی صحبت از سیاست می شود.

ترامپ می‌تواند به دنبال نامزدی باشد و در این فرآیند، چنان با شرارت در میان هم‌قطاران جمهوری‌خواه خود دراز بکشد که نامزد نهایی به‌طور غیرقابل شناسایی ظاهر شود. (ترامپ در حال حاضر حملات خود را به فرماندار فلوریدا “ران دیسانتیمونیوس” آغاز کرده است. هه-هه.)

این است که دونالد ترامپ همانطور که وعده داده بود برای اجرای کمپین واقعی 2024 تلاش می کند. اما به جای اینکه نیروهای وفادار خود را با موفقیت جمع کند و به شکلی اهریمنی به قدرت برگردد، به لغزش نزولی خود در رأی‌گیری ادامه می‌دهد، به طور فزاینده‌ای ناامید می‌شود – و در حزب خود نوعی مشکل درونی خود ویرانگر را دامن می‌زند که به تنهایی توانایی ایجاد آن را دارد. بالا

“من فکر نمی کنم ما باید چسبندگی را دست کم بگیریم [Trump’s] اخیراً یکی از عوامل دموکرات به لس آنجلس تایمز گفت.

در یک نظرسنجی وال استریت ژورنال که هفته گذشته منتشر شد، 71 درصد از جمهوری خواهان گفتند که دیدگاه مثبتی نسبت به او دارند که نسبت به 85 درصد در ماه مارس و 90 درصد یا بیشتر در بیشتر دوره ریاست جمهوری او کاهش یافته است.

این می تواند پایان دوره ترامپ باشد. او می‌تواند از نبرد 2024 دور شود، نه اینکه خطر تبدیل شدن به یک «بازنده» کاهش‌یافته و طردشده را داشته باشد، و حزب جمهوری‌خواه می‌تواند به عقب برگردد. یا بدتر از آن، او می تواند پایگاه خود را حفظ کند و دوباره آن را از طریق برند خاص کاریزمای سیاسی خود رشد دهد و دوباره به عنوان رئیس جمهور برای دوره دوم ظاهر شود. این یک فاجعه غیرقابل توصیف خواهد بود.

گینگریچ به نیویورک تایمز گفت که نگران چیزی است که او آن را «شکاف 1964» می‌خواند – شکافی کینه‌توزانه و ناتوان‌کننده بین حامیان ترامپ و جناح ضد ترامپ در حزب که با شکاف در سال 1964 بین جمهوری‌خواهان محافظه‌کار که از بری حمایت می‌کردند قابل مقایسه است. گلدواتر برای رئیس جمهور و میانه روهایی که از نلسون راکفلر حمایت کردند.

اگر او نامزدی را از دست بدهد، ترامپ می تواند از تایید برنده امتناع کند. یا بیا بیرون در برابر نامزد، که با توجه به تعداد هواداران او بسیار مهم است.

از سوی دیگر، ترامپ در حال حاضر در نظرسنجی ها رو به افول است، به لطف جلسات کمیته 6 ژانویه، تحقیقات وزارت دادگستری و دیگر تحقیقات جنایی – و به خاطر این واقعیت شرم آور که کاندیداهای انتخاب شده او در میان دوره ای آنقدر بد عمل کردند که نفوذ او را تحت تاثیر قرار داد. به دقت در حال ارزیابی مجدد است.

او حتی می‌توانست کنار برود و حزب خود را راه‌اندازی کند – حزب MAGA، فرض کنید، که می‌تواند میلیون‌ها رای‌دهنده سفیدپوست روستایی و تحصیل‌کرده دانشگاهی را از حزب جمهوری‌خواه بیرون بکشد.

اما از آنجایی که فصل تعطیلات مبارک است، من کمی به صدای ضعیف و خوش بینانه ای در پشت سرم توجه خواهم کرد و آنچه را که به نظر من یک سناریوی غیرقابل تصور و بسیار خوشمزه به نظر می رسد را بیان می کنم. در آینده.

در نتیجه، جمهوری خواهان در نوامبر 2024 شکست بزرگی می دهند.

چه هدیه ای برای تعطیلات خواهد بود! اینجا امید است.

بدیهی است که رای دهندگان جمهوری خواه در حال حاضر به شدت بر سر ترامپ اختلاف نظر دارند.

اما حداقل از کریسمس تا سال نو، من تصمیم می‌گیرم به احتمال شادی‌آور یک فروپاشی جمهوری‌خواهان توسط ترامپ اعتقاد داشته باشم.

آیا واقعاً ممکن است اتفاق بیفتد؟ آیا ترامپ می تواند حزب خود را تا این حد فلج کند؟

در این سناریو، او به جای ایجاد ترس و لرز در دموکرات‌ها، تلخی و صفرای خود را به سمت جمهوری‌خواهان خود می‌پاشد و حزب از هم‌اکنون منشعب شده خود را تضعیف می‌کند، مخالفان را ترول می‌کند، هرج‌ومرج، تفرقه و سردرگمی ایجاد می‌کند و نبردی تلخ و کبود را از بین می‌برد. روند اولیه، زیرا او هنوز می تواند وفاداری میلیون ها رای دهنده را به دست آورد.

از یک طرف، او 74 میلیون رای در سال 2020 به دست آورد. و بخش قابل توجهی از این رای دهندگان به طور تزلزل ناپذیر به او وفادار هستند، نه به حزب. برای مثال Q-Anoners، Oath Keepers، Proud Boys و امثال آنها. آنها قرار نیست وفاداری خود را به جب بوش های جهان تغییر دهند. احتمالاً به Cruzes، Rubios یا DeSantises هم نیست.

او وفادار حزب نیست. او هیچ احساس وفاداری به جمهوریخواهان یا ایدئولوژی محافظه کارانه یا پیروزی نهایی حزب جمهوری خواه بر دموکرات ها ندارد. او همه چیز درباره ترامپ است، یادتان هست؟ و هر که در راه او قرار گیرد دشمن است.

بنابراین یک نبرد سخت، قطبی و تنبیهی در سال 2024 کاملاً ممکن است.

از طرف دیگر، تمام پیش بینی های شاد من ممکن است اشتباه باشد.

فقط تصور کنید که چگونه می تواند بازی کند.