منچستریونایتد پس از مصاحبه رونالدو گام های مناسبی برمی دارد

تیم حقوقی باشگاه لیگ برتری منتظر بود تا فیلم کامل بحث 90 دقیقه ای را که در آن رونالدو از اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد، هم تیمی ها و مالکان انتقاد کرد، بررسی کند.

یونایتد همچنین اعلام کرد که می خواهد این روند به سرعت به پایان برسد.

رونالدو که در خارج از فصل موفق به انتقال به یک باشگاه لیگ قهرمانان اروپا نشد، راه را برای جدایی احتمالی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هموار کرد.

باشگاه منچستریونایتد امروز صبح در واکنش به مصاحبه رسانه ای اخیر کریستیانو رونالدو اقدامات مناسبی را آغاز کرده است.

جیمز رابسون در https://twitter.com/jamesalanrobson است





منبع

پوشش جام جهانی AP: https://apnews.com/hub/world-cup و https://twitter.com/AP_Sports

دوحه، قطر (AP) – منچستریونایتد در واکنش به مصاحبه انفجاری کریستیانو رونالدو با پیرز مورگان، “گام های مناسب” را آغاز کرده است.

___

او گفت: “شاید برای منچستر خوب باشد و احتمالا برای من هم خوب باشد که فصل جدیدی داشته باشم.” اما من نمی دانم.

“به همین دلیل است که ما در چنین شرایطی هستیم. من باید صادق باشم که به این دلیل اوضاع خوب پیش نمی رود. چون همدلی وجود ندارد.»

سرمربی یونایتد پیش از این بازیکن ملی پوش پرتغالی را از تیمش حذف کرد و زمانی که او از حضور در بازی مقابل تاتنهام به عنوان یار تعویضی خودداری کرد، او را مجبور به تمرین خارج از تیم کرد.

رونالدو گفت: «فکر می‌کنم او آنطور که باید به من احترام بگذارد، احترام نمی‌گذارد. “اما این همینه که هست. شاید به همین دلیل بازی مقابل تاتنهام را ترک کردم. … برای همین می گویم برای او احترامی قائل نیستم، چون به من احترام نمی گذارد.

رونالدو 37 ساله در قطر است تا در پنجمین جام جهانی خود با پرتغال بازی کند. اما به نظر می رسد آینده او در اولدترافورد به پایان رسیده است، زیرا موقعیت مهاجم حتی قبل از پخش کامل مصاحبه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه غیرقابل دفاع است.

___

خروج احتمالی به دلیل تعداد محدودی از باشگاه ها پیچیده شده است که می توانند حقوق گزارش شده او در حدود 500,000 پوند (590,000 دلار) در هفته را دریافت کنند. اما اگر مشخص شود که او قرارداد را نقض کرده است، یک نتیجه احتمالی می تواند لغو قرارداد او باشد.

اظهارات رونالدو به چند ماه سخت از زمانی که تن هاگ در پایان فصل گذشته هدایت تیم را برعهده گرفت، افزوده است.

اگر برگردم همان کریستیانو خواهم بود. اما امیدوارم مردم در کنار من باشند و به من اجازه دهند مانند تمام باشگاه‌ها و سال‌ها بدرخشم.»

مقامات یونایتد از انجام هیچ مصاحبه ای اطلاع نداشتند و باید منتظر ماند تا این مصاحبه از TalkTV پخش شود تا وضعیت حقوقی باشگاه مشخص شود.