منطقه MO می‌گوید: ویدیوی «عمقاً نگران‌کننده» معلم مدرسه راهنمایی را نشان می‌دهد که با دانش‌آموز دعوا می‌کند

ناظر گفت که ناحیه مدرسه در حال بررسی این حادثه است و “با مقامات محلی همکاری می کند”.

اقدامات “تکان دهنده و وحشتناک” علیه معلم منجر به دستگیری دانش آموز راهنمایی تگزاس شد

پس از اینکه یک ویدیوی ویروسی نشان می دهد که معلمی درگیر دعوا با یک دانش آموز راهنمایی است، منطقه مدرسه ای در میسوری در حال تحقیق است.

“RGSD متعهد است که با مشارکت با سهامداران جامعه و منطقه همکاری کند تا از یک محیط آموزشی امن برای آموزش دانش پژوهان در جامعه Riverview Gardens اطمینان حاصل کند.”

پلیس تگزاس می گوید معلم پس از دور انداختن چنگال، کودک 5 ساله را روی بتن می کشاند

به گفته جویلین پرویت آدامز، سرپرست ناحیه مدرسه Riverview Gardens، دعوا روز دوشنبه، 5 دسامبر، در مدرسه راهنمایی Westview در سنت لوئیس رخ داد.

منطقه معلم یا دانش آموز را شناسایی نکرد.

منطقه مدرسه در نامه ای به والدین که توسط مک کلاچی نیوز به دست آمده است، گفت: “این حادثه در یک ویدئوی بسیار ناراحت کننده که در اخبار و رسانه های اجتماعی دست به دست می شود، ضبط شده است.” “منطقه مدرسه Riverview Gardens خشونت را نمی پذیرد و رفتار خشونت آمیز را جدی می گیرد.”

KTVI گزارش داد که معلم تعلیق شده است، اما مشخص نیست که آیا دانش آموز با اقدامات انضباطی روبرو است یا خیر. مک کلاچی نیوز برای نظر بیشتر با منطقه تماس گرفته است.

مقامات می گویند دانش آموز یکی از اعضای هیئت علمی دبیرستان تگزاس را با چاقو زد



منبع

مشخص نیست چه چیزی منجر به این درگیری شده است. ویدئوی به اشتراک گذاشته شده در فیسبوک نشان می دهد که معلم و دانش آموز یکدیگر را روی زمین می آورند. سپس به نظر می رسد که معلم در حالی که دانش آموز موهای معلم را می گیرد چندین مشت می زند.

والدین و اعضای جامعه توسط منطقه دعوت می شوند تا در جلسه تالار شهر در روز سه شنبه، 13 دسامبر، برای بحث در مورد ایمنی مدرسه شرکت کنند.