منبع می گوید که مذاکره کنندگان سنا «چارچوبی» برای قانون اسلحه دارند

مذاکره کنندگان دو حزبی رهبران مربوطه خود – مک کانل و رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y. – که هر دو گفتگوها را تشویق کردند.

در طرف دیگر ساختمان کنگره، کمیته قضایی مجلس نمایندگان به رهبری دموکرات ها قرار است روز پنجشنبه یک جلسه اضطراری برای تعیین بسته قانون اسلحه برگزار کند.

سناتورها عبارتند از: کریس مورفی و ریچارد بلومنتال دموکرات از کنتیکت، کیرستن سینما از آریزونا، جو منچین از ویرجینیای غربی و مارتین هاینریش از نیومکزیکو و جمهوریخواهان پت تومی از پنسیلوانیا، سوزان کالینز از مین، لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی و بیل کسیدی از ایالات متحده آمریکا. لوئیزیانا

سناتور کوین کرامر، RN.D.، که بخشی از مذاکرات نیست، گفت که بعید است از توافق احتمالی در صورتی که شامل بررسی پیشینه و مفاد قانون پرچم قرمز باشد، حمایت کند. اما او گفت که فکر می‌کند این گروه می‌تواند به یک بسته اصلاحات اسلحه دست یابد.

پرزیدنت جو بایدن، که هنوز در مذاکرات دو حزبی شرکت نکرده است، خواستار ممنوعیت به اصطلاح تفنگ های تهاجمی و مجلات با ظرفیت بالا شده است – که مذاکره کنندگان می گویند که روی میز نیست زیرا ممکن است با یک فیلیباستر GOP مواجه شود.

واشنگتن – یک منبع گفت که مذاکره کنندگان دموکرات و جمهوری خواه در کنگره طرح های کلی قانون اسلحه را تشکیل داده اند که پاسخی به تیراندازی دسته جمعی هفته گذشته در مدرسه ابتدایی تگزاس است که منجر به کشته شدن 19 دانش آموز و دو معلم شد.

در آخر هفته روز یادبود، سناتورها برای رسیدگی به بخش‌های مختلف چارچوب به گروه‌های کاری کوچک‌تر تقسیم شدند.

در داخل کنفرانس 50 نفره جمهوری خواهان، کورنین، که بسیار مورد علاقه است، به عنوان رابط رهبری حزب، به ویژه رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، R-Ky دیده می شود. یکی از دستیاران جمهوری خواه با آگاهی از پویایی گفت، صرف نظر از اینکه گروه بزرگتر چه چیزی را مطرح می کند، امضای کورنین به احتمال زیاد برای جلب حمایت مک کانل برای هر معامله ای ضروری خواهد بود.

کالینز در بیانیه‌ای جداگانه گفت: «ما در حال پیشرفت سریع به سمت یک بسته عقل سلیم هستیم که می‌تواند حمایت جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را به دست آورد».

پلوسی گفت: «البته ما از سنا می‌خواهیم لایحه بررسی پیشینه را تصویب کند، که جان افراد بیشتری را نسبت به ابتکاراتی که در حال حاضر داریم نجات می‌دهد.»

پلوسی در یک رویداد ضد خشونت با اسلحه در سانفرانسیسکو گفت: «و پس از آن، همانطور که از آن‌ها عبور می‌کنیم، جلسه استماع خواهیم داشت و ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی را به دنبال همه آن‌ها مشخص می‌کنیم.»

کورنین سابقه همکاری مستقیم با مورفی را نیز دارد. آنها به تدوین قانون Fix NICS کمک کردند، که برای بهبود گزارش دهی در سیستم بررسی پیشینه طراحی شده بود و توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ به قانون تبدیل شد.

من مشتاقانه منتظر ادامه این گفتگوها و پیشبرد این مذاکرات هستم.»

کرامر روز چهارشنبه گفت: “اگر دموکرات ها بیش از حد تقاضا نکنند، ممکن است.” «اگر آنها صرفاً خواهان صحبت های چپ هستند، نه. اگر آنها واقعاً می خواهند کاری انجام دهند تا دانش آموزان ایمن تر شوند، بله.





Source link

این گروه دو حزبی متشکل از 9 سناتور، که بلافاصله پس از کشتار 24 مه شخصاً در ساختمان کنگره ملاقات کردند، بعد از ظهر چهارشنبه جلسه زوم برگزار کردند تا در مورد هر گونه پیشرفتی که ممکن است در طول تعطیلات روز یادبود حاصل شده باشد، بحث کنند.

سخنگوی مورفی گفت که هر نه عضو گروه در این جلسه یک ساعته شرکت کردند.

فاینبلات در بیانیه‌ای به NBC News گفت: «از همه چیزهایی که می‌شنویم، سناتورهای هر دو طرف با حسن نیت در حال مذاکره هستند که این یک نشانه بسیار مثبت است. اکنون آنها باید سریع حرکت کنند و به یاد داشته باشند که مردم آمریکا فقط می‌خواهند به خواربارفروشی بروند، بچه‌هایشان را به مدرسه بفرستند، به کلیسا بروند و در خیابان‌های شهرشان راه بروند بدون اینکه مورد اصابت گلوله قرار بگیرند. اگر سنا نتواند این نیاز اساسی را برآورده کند، این کشور در مشکل عمیقی قرار دارد.

مذاکره کنندگان سنا برای دومین روز چهارشنبه به طور مجازی با یکدیگر ملاقات کردند، زیرا آنها سعی داشتند در پی کشتار در مدرسه ابتدایی راب در Uvalde اقدامی انجام دهند.

و اگر گذشته مسبوق به سابقه باشد، احتمالاً مهر تأیید مک‌کانل برای جلب حمایت جمهوری‌خواهان برای شکست دادن یک فیلیباستر – آستانه 60 رای برای انتقال بیشتر قوانین از طریق سنا – و وضع قانون مورد نیاز خواهد بود.

جان فینبلات، رئیس گروه طرفدار اصلاحات هر شهر برای ایمنی اسلحه، علیرغم سیاست های متواضعانه ای که در سنا مورد بحث قرار می گیرد، گفت که از این بحث ها دلگرم است.

او تاریخ های جلسه یا نشانه گذاری را مشخص نکرد. او همچنین قول نداد که در مورد این اقدام رای دهد. پلوسی افزود که می خواهد شاهد اقدام در سنا باشد.

یک منبع نزدیک به مذاکرات گفت که مذاکره کنندگان سنا هیچ کاری را که فکر می کنند می تواند انجام دهد کنار نمی گذارند. این منبع گفت که این گروه “معقول است و بر آنچه می تواند هم بگذرد و هم زندگی ها را نجات دهد” تمرکز می کند.

ما متمم دوم قانون اساسی را داریم. ما آن را جدی می گیریم. در این کشور حق نگهداری و حمل اسلحه وجود دارد. مک کانل روز چهارشنبه در رویدادی در کنتاکی گفت و بنابراین کاری که من انجام داده‌ام تشویق برخی بحث‌های دو حزبی است که در حال انجام است.

بلومنتال پس از این نشست در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که من به ناکامی‌های گذشته در این موضوع نگاه می‌کنم، گفتگوی امروز سازنده و دلگرم‌کننده بود. همه ما چندین بار در روز با هم صحبت می کنیم.

مورفی گفت: “شتاب رو به رشدی برای انجام کاری وجود دارد و ما روی برنامه ای برای ادامه کار توافق کردیم.” توییت کرد بعد از جلسه.

وی افزود که به تازگی از طریق تلفن با یکی از اعضای گروه صحبت کرده است «تا ببیند آیا می‌توانیم راهی رو به جلو مطابق با متمم دوم که مشکل را هدف قرار می‌دهد پیدا کنیم» و «دو دسته کلی وجود دارد که بر مشکل تأکید می‌کند: بیماری روانی. و ایمنی مدرسه.»

یک گردهمایی مجازی کوچکتر در روز سه شنبه شامل مورفی و سینما، و همچنین دو جمهوری خواه دیگر، سناتور تام تیلیس از کارولینای شمالی و جان کورنین از تگزاس بود. کورنین گفت که جلسه روز سه شنبه “مکالمه ای بسیار سازنده در مورد بهترین واکنش به رویدادهای وحشتناک هفته گذشته در Uvalde” بود.

مورفی این هفته گفت: «پیدا کردن 60 رأی در سنا برای ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی دشوار است.

بلومنتال روز چهارشنبه گفت که با گراهام بر روی ارائه پرچم قرمز کار می کند و با سایر همکارانش در زمینه زبان متمرکز بر نگهداری ایمن اسلحه همکاری می کند.

گروه کوچک دیگری بر گسترش بررسی‌های پیشینه تمرکز می‌کنند، در حالی که یک سوم به دنبال مشوق‌هایی برای ایالت‌ها برای تصویب قوانین به اصطلاح پرچم قرمز هستند که به مقامات اجازه می‌دهد اسلحه‌های گرم را از افرادی که تهدیدی برای خود یا دیگران تلقی می‌شوند مصادره کنند.

یک گروه کاری به دنبال تأمین بودجه برای خدمات سلامت روان و تقویت امنیت مدارس است – اقداماتی که جمهوری‌خواهان معمولاً پس از تیراندازی‌های گسترده از آن استفاده می‌کنند.

یک منبع نزدیک به مذاکرات گفت: «چارچوبی برای یک لایحه وجود دارد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس کالیفرنیا، روز چهارشنبه برای اولین بار پس از تیراندازی Uvalde گفت که مجلس نمایندگان با ممنوعیت تسلیحات تهاجمی همراه با بسته لایحه‌های اسلحه پیش خواهد رفت.