منابع می گویند که لوک فیکل به سینسیناتی اطلاع می دهد که به عنوان سرمربی بعدی به ویسکانسین می رود.


کمتر از 24 ساعت پس از اینکه متوجه شد او فرصتی برای رهبری تیم فوتبال دانشگاه سینسیناتی به سومین دوره متوالی مسابقات قهرمانی کنفرانس دو و میدانی آمریکا نخواهد داشت، لوک فیکل به مدیسون، ویسکانسین می رود تا برنامه ویسکانسین Badgers را بر عهده بگیرد.

منابع به انکوایرر تایید کردند که ویسکانسین با فیکل به توافق رسیده است و انتظار می رود که او 49 ساله فارغ التحصیل ایالت اوهایو و بازیکن سابق باکییز و دستیار قدیمی سرمربی بعدی خود را از روز یکشنبه معرفی کند.

به گفته منابع، فیکل به سینسیناتی اطلاع داد که در حال ترک است. کری کومبز، مربی کرنربک‌های سینسیناتی و هماهنگ‌کننده تیم‌های ویژه، به‌عنوان سرمربی موقت کار خواهد کرد.

فیکل که در 6 فصل در سینسیناتی 57 بر 18 امتیاز دارد، از جمله امتیاز 9 بر 3 در این فصل، پس از باخت خانگی روز جمعه مقابل تولین از او پرسیده شد که آیا در صورت تعقیب خارج از فصل، از خواستگارانی پذیرایی می کند یا خیر. فیکل گفت فعلا فکر کردن به آن خیلی سخت است.

فوتبال سینسیناتی:تولین در فینال فصل معمولی، برد 32 بازی Bearcats را در ورزشگاه نیپرت ثبت کرد.

او گفت: “میدونی چی؟ فکر کردن بهش خیلی سخته.” “امیدوارم چیزهایی وجود داشته باشد که می تواند اتفاق بیفتد و ما هنوز فرصتی برای بازی داریم، بنابراین شما نمی دانید. وقت آن نیست که به این چیزها فکر کنید. ما باید به آنجا برگردیم و از آنها مراقبت کنیم. به ویژه سالمندان. مطمئن شوید که سرشان بالاست و آماده غلتیدن هستند، هر چیزی که این یکی دو هفته آینده به سر ما می‌آید.”

پس از پیروزی فلوریدا مرکزی بر فلوریدا جنوبی در روز شنبه، فیکل و سینسیناتی رسما از بازی در چهارمین بازی متوالی خود در مسابقات قهرمانی AAC حذف شدند.

در مجموع پنج مربی FBS قبل از هفته ششم اخراج شدند، از جمله پل کریست از ویسکانسین. از فیکل در مورد روند 4 اکتبر در کنفرانس خبری هفتگی خود سوال شد.

او گفت: «این واقعا جای بدی است که ما در این حرفه پیش می رویم.

ویسکانسین تصمیم گرفت راه خود را از مربی قدیمی جدا کند مسیح پس از شروع 2-3 Badgers، تحت مربیگری موقت جیم لئونهارد، پس از شکست خانگی 23-16 شنبه مقابل رقیب مینه سوتا، فصل عادی خود را با رکورد 6-6 (4-5 Big Ten) به پایان رساند.

کریست، فارغ التحصیل ویسکانسین، پس از هفت فصل به اضافه رها شد. کریست در زمان حضور خود در مدیسون با نتیجه 67-26 پیش رفت، از جمله رکورد 6-1 در بازی های کاسه. Chryst’s Badgers سه بازی از چهار بازی اول خود را در سال گذشته باخت اما 9-4 به پایان رسید.

فیکل در کنفرانس مطبوعاتی 4 اکتبر گفت: “من فکر می کنم کمی غم انگیز است که ببینم مردی مانند پل کریست که تا زمانی که بوده است و کارهایی را که انجام داده است، بعد از 5 بازی بیرون است.” “همین چیز در نبراسکا (اسکات فراست)، دانشگاه شما. ببینید، من نمی دانم آنجا چه خبر است. فقط فکر می کنم این یک روند بد برای بچه های ما است. نه برای ما، ما حرفه ای هستیم. ما شما را درک می کنیم. دوباره بر اساس بردها و باخت ها ارزیابی می شود. اما من فکر می کنم مثالی که ما برای بچه های جوان خود می گذاریم این است، هی، اگر درست نیست، فقط آن را تغییر دهید و در میانه کاری که انجام می دهید از شر آن خلاص شوید. ما نقل و انتقالات بیشتری داریم.”

فیکل رهبری Bearcats را که قرار است در تاریخ 1 ژوئیه 2023 به Big 12 Conference ملحق شوند، در سال های 2020 و 2021 به عنوان مربی AAC پشت سر گذاشت. فیکل سه بار به عنوان مربی سال AAC انتخاب شد (2018، 2020-21 ). او فصل گذشته پس از هدایت سینسیناتی به رکورد 13-0 و حضور در پلی آف فوتبال کالج به عنوان بهترین مربی ملی سال انتخاب شد. فیکلز بیرکتس پس از تبدیل شدن به اولین تیم گروه پنج که در پلی آف چهار تیمی شکست می خورد، در نیمه نهایی CFP به آلاباما با رتبه برتر شکست خورد.

فیکل حداقل 9 بازی را در هر یک از پنج فصل گذشته در سینسیناتی برد. هیچ سرمربی دیگری در تاریخ 135 ساله برنامه فوتبال Bearcats چنین موفقیتی را انجام نداد.

فیکل که پسر بزرگش لاندون بازیکن دوم خط تهاجمی Bearcats است، در فصل گذشته قراردادی را با سینسیناتی تمدید کرد که تا سال 2028 سالانه 5.05 میلیون دلار به مربی پرداخت کرد. UC 3.5 میلیون دلار برای خرید قرارداد دریافت خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در Cincinnati Enquirer منتشر شد: لوک فیکل سینسیناتی را ترک کرد تا شغل فوتبال ویسکانسین را بگیرد.





منبع