ممنوعیت استفاده از اجاق گاز در لس آنجلس می تواند پایان بسیاری از باربیکیوهای کره ای و رستوران های چینی باشد

موضوع هنوز تحت بررسی است.

در 21 نوامبر 2019، انجمن رستوران کالیفرنیا شکایت کرد علیه شهر برکلی به دلیل حذف تدریجی گاز طبیعی، اظهار داشت که «رستوران‌های متخصص در کرایه‌های بین‌المللی بسیار محبوب در منطقه خلیج، قادر نخواهند بود بسیاری از غذاهای خود را بدون گاز طبیعی تهیه کنند. بسیاری از سرآشپزها با استفاده از اجاق گاز طبیعی آموزش می بینند و از دست دادن گاز طبیعی باعث کند شدن روند پخت و پز، کاهش کنترل سرآشپز بر میزان و شدت گرما می شود و بر نحوه و طعم تهیه غذا تأثیر می گذارد.

یک چیز مسلم است: اگر رستوران ها نتوانند کارمندان خود را تغییر دهند یا آموزش دهند، ممکن است به دلیل این حرکت عقب بمانند، که آینده رستوران های آسیایی در لس آنجلس را تغییر می دهد.

یک رستوران‌دار چینی به او گفت: «ووک واقعاً برای غذاهای آسیایی ضروری است». لس آنجلس تایمز. با حذف بنزین، شما به ما می گویید که ما دیگر نمی توانیم از واک استفاده کنیم که اساسا هویت و میراث ما را از ما می گیرد. این ما را مجبور می کند تا خود را با فرهنگ آمریکایی وفق دهیم.

این فراخوان برای اقدام ممکن است اثرات آبشاری بر صنعت غذا در لس‌آنجلس داشته باشد، به‌ویژه برای رستوران‌های آسیایی، جایی که کیفیت غذا به شدت وابسته به کارگاه‌های صنعتی، اجاق‌ها و کباب‌هایی است که به گاز طبیعی نیاز دارند.

رستوران های آسیایی ممکن است به دلیل ممنوعیت لس آنجلس در مورد وسایل گازسوز مسکونی و تجاری عقب بمانند.

تصویر برجسته از طریق Mark Wiens

اطلاعات بیشتر از NextShark: پرستار فیلیپینی پس از تزریق اولین واکسن کووید-19 جهان در بریتانیا تاریخ ساز شد.

شورای شهر لس آنجلس گفت: “ساختمان های بدون کربن کیفیت هوای داخلی بهتر، هزینه های ساخت و ساز کمتر، خطرات ایمنی کمتر، به ویژه در هنگام زلزله، و انتشار آب و هوای کمتری نسبت به ساختمان های مشابه با سوخت مخلوط دارند.” نشان داده شده در جنبش.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نظرسنجی جدید نشان می دهد که تقریباً 3/4 از زنان مسن AAPI از تأثیر نژادپرستی در بحبوحه همه گیری رنج می برند.

برای خنثی شدن کربن، رستوران ها باید در جایگزینی تجهیزات گازی خود با زیرساخت های الکتریکی سرمایه گذاری کنند. ممکن است قبوض بنزین رستوران به کلی ناپدید شود، اما هزینه برق آنها افزایش خواهد یافت. برای منافع بیشتر کره زمین، سرآشپزها ممکن است نیاز به پذیرش تکنیک ها و شیوه های جدید آشپزی داشته باشند.

جمعه گذشته، شورای شهر لس آنجلس طرحی را تصویب کرد که اکثر وسایل گازسوز مسکونی و تجاری را ممنوع می کند. در کاهش انتشار کربن و در نتیجه مبارزه با تغییرات آب و هوایی. شهرستان لس آنجلس تلاش می کند تا باشد کربن خنثی تا سال 2045. بیشتر از 50 شهر و شهرستان در کالیفرنیا، مانند سانفرانسیسکو، سانتا باربارا و ساکرامنتو، قبلاً احکامی را تصویب کرده اند که مستلزم آن است که ساخت ساختمان های جدید بدون گاز طبیعی یا مطابق با قوانین ساختمانی برق رسانی باشد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: آمریکایی تبعید شده «ناعادلانه» کامبوجی پس از تقریبا 2 سال به خانه بازگشت

اطلاعات بیشتر از NextShark: ابتکار نیویورک 14000 دلار برای خرید تجهیزات محافظت از خود برای زنان آسیایی، سالمندان و افراد LGBTQ+ جمع آوری می کند.



Source link

گاز طبیعی به غذاهای کانتونی علامت “wok hei” یا ووک بلاست می دهد. سرآشپزها فوراً حرارت را تا دمای خروشان افزایش می‌دهند که از همه طرف روی ووک را می‌پوشاند و اجازه می‌دهد گوشت، غذاهای دریایی و سبزیجات داخل آن پرتاب شوند و تفت داده شوند تا طعم‌های دودی مشخصی را دریافت کنند که در هنگام پخت و پز با وسایل برقی نمی‌توان آنها را به خوبی بازتولید کرد. .