ملاقات با زوجی که با معلولیت و 500 دلار در ماه از یک برنامه با درآمد تضمینی برای خانواده هایی که از نظر مالی آسیب دیده اند از همه گیری همه گیر زندگی می کنند.

جیسون از سال 2003 از یک برنامه ناتوانی موسوم به بیمه از کارافتادگی تامین اجتماعی بهره مند بوده است. او در کودکی به مننژیت نخاعی مبتلا شد و هنوز در بزرگسالی از عوارض سلامتی رنج می برد. او همیشه در حالی که وجوه SSDI را دریافت می‌کرد، مشاغل پاره وقت کار می‌کرد، حتی در طول همه‌گیری همه‌گیر کار می‌کرد.

زوجی از مینه‌سوتا از مزایای ناتوانی و برنامه‌ای با درآمد پایه با هدف والدین برخوردار می‌شوند.

  • برنامه آزمایشی سنت پل که در سال 2020 راه اندازی شد به 150 خانواده 500 دلار در ماه به مدت 18 ماه ارائه می دهد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    پایلوت رفاه مردم (PPP) به مدت 18 ماه به خانواده ها کمک می کند.وستند61

    • زن و مرد با نوزاد

      جیسون به اینسایدر گفت که حفظ یک شغل و مراقبت از مالیسا و فرزندانشان دشوار است. مانند سایر افرادی که مننژیت نخاعی داشتند، جیسون نیز سیستم ایمنی ضعیفی دارد و یک محیط کاری همه گیر را برای او بسیار بد می کند. مدتی در رستوران‌ها یا کارخانه‌های فلزکاری کار می‌کرد. او گفت که این چند ماه پیش غیرقابل دفاع شد زیرا بچه ها بیمار می شدند، از جمله عفونت دستگاه تنفسی فوقانی. به علاوه، تمام خانواده به COVID-19 مبتلا شدند.

      او گفت: “وقتی بچه ای دارید که گریه می کند، این چیزها ضروری است.”

      محبوبیت برنامه‌های پرداخت نقدی برای کمک به جمعیت خاصی از طریق همه‌گیری افزایش یافته است

      مالیسا و جیسون با 500 دلار در ماه خود توانسته‌اند هزینه درمان‌های پزشکی، پرداخت ماشین و پوشک‌های خود را بپردازند – که اساساً شکاف‌هایی را پر می‌کنند که همه‌گیری آن‌ها را برای خانواده‌شان سخت‌تر کرده است.

      سامانتا، دختر 8 ساله مالیسا، از مارس 2020 به طور فیزیکی در کلاس درس حضور نداشته است و در عوض در آموزش آنلاین از خانه ثبت نام کرده است. علاوه بر این، مالیسا، با درخواست اینکه نام خانوادگی او به دلایل حفظ حریم خصوصی مخفی شود، از پسر 2 ساله خود، میسون مراقبت می کند. همانطور که بسیاری از والدین متوجه می شوند، مراقبت از مالیسا یک شغل تمام وقت است – اما نه شغلی که با چک حقوق همراه باشد.

      ملوین کارتر، شهردار سنت پل، در هیئت شهرداران برای درآمد تضمین شده، ائتلافی متشکل از بیش از 60 شهردار است که برای راه اندازی این برنامه ها در سراسر کشور تلاش می کنند. کارتر در نوامبر سال 2020، پایلوت رفاه مردم را راه‌اندازی کرد تا به 150 خانواده که به زیر سطح فقر فدرال رسیده‌اند و شاهد کاهش ساعات کارشان به دلیل کووید-19 با 500 دلار در ماه به مدت 18 ماه بودند، کمک کند.

      همچنین به مالیسا کمک کرد تا ماشینش را تعمیر کند تا آنها بتوانند برای تعطیلات با خانواده ملاقات کنند، بچه‌ها را نزد دکتر ببرند و تا مغازه خواربارفروشی بروند که “فقط 10 دقیقه با ماشین، اما حدود 40 دقیقه با ترانزیت.”

      سعی می‌کنم سلامتی‌ام را برای خانواده‌ام کنار بگذارم و به هر حال پول در بیاورم.

      وقتی مالیسا برای یک برنامه آزمایشی با درآمد تضمینی در زادگاهش سنت پل، مینه سوتا انتخاب شد، امکانات برای خانواده آنها باز شد. درآمد تضمین شده یک پرداخت نقدی است، بدون هیچ رشته ای، برای گیرندگان واجد شرایط.

      مالیسا اولین بار وقتی میسون را در سال 2020 به دنیا آورد، در مورد PPP از یکی از کارمندان بیمارستان شنید. در آن زمان، او به مدت چهار سال کار تمام وقت را به دلیل ناتوانی در سلامت روان متوقف کرد. مشاغل پاره وقت بر درآمد امنیتی اضافی او تأثیر می گذارد، بنابراین او معمولاً از آنها اجتناب می کند. پول حاصل از برنامه‌های با درآمد تضمین‌شده معمولاً بر صلاحیت فرد برای برنامه‌های کمک‌های عمومی تأثیر نمی‌گذارد.

      مالیسا و نامزدش، جیسون، هر زمان که بتوانند به مشاغل پاره وقت مشغول می شوند. اما بین ناتوانی و تردید آنها در مورد قرار گرفتن در محل کار در معرض COVID-19، آنها در بیشتر دو سال گذشته با دو فرزند خود در خانه بودند.

      او می‌گوید: «من سعی می‌کنم سلامتی‌ام را برای خانواده‌ام کنار بگذارم و به هر حال می‌روم پول در بیاورم.» اما پول حاصل از PPP «در واقع زمانی که مجبور به مرخصی گرفتن از کار هستم کمک زیادی می‌کند».

      پیتر لگت، رئیس ستاد کارتر، به اینسایدر گفت: «درآمد تضمین شده به گونه‌ای به خانواده‌ها کمک می‌کند که اشکال سنتی مزایای عمومی به آنها کمک نمی‌کند، زیرا به خانواده‌ها اجازه می‌دهد هر طور که صلاح می‌دانند، پول را خرج کنند». این به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا انعطاف‌پذیری و استقلال داشته باشند تا به نیازهای خود در هنگام ظهور رسیدگی کنند.»

      این زوج به دلیل مشکلات روانی و عوارض ناشی از یک مورد مننژیت نخاعی در دوران کودکی، با حدود 2000 دلار در ماه درآمد ناتوانی از خانواده خود حمایت می کنند. پس از خرج کردن پول برای اجاره، خدمات آب و برق و مواد غذایی، آنها می گویند که معمولاً مقدار زیادی برای سایر هزینه های خانه باقی نمی ماند. مالیسا به اینسایدر گفت که 500 دلار در ماه از PPP برای خانواده‌اش در طول همه‌گیری مفید بوده است، که آن‌ها برای پرداخت خودرو و لوازم مورد نیاز فرزندان خود هزینه کرده‌اند.

      لگت گفت که مراقبت از کودکان، به ویژه، یک چالش بزرگ بود، زیرا 63 درصد از شرکت کنندگان در برنامه سنت پل از نظر مالی از فقدان گزینه های مراقبت به دلیل کووید-19 متضرر شدند.

      پرداخت های ناتوانی به تنهایی یک خانواده چهار نفره را پشتیبانی نمی کند

      طبق گزارش Insider، محبوبیت برنامه هایی مانند این در سراسر کشور طی سال گذشته افزایش یافته است و حداقل 33 برنامه در شهرها و ایالت های سراسر کشور اجرا شده است. برنامه درآمد پایه کالیفرنیا، پول نقد را برای پرورش جوانان پیر از سیستم و افراد باردار در اولویت قرار می دهد. جکسون، می سی سی پی، در حال حاضر به 100 مادر سیاهپوست کم درآمد که در مسکن یارانه ای زندگی می کنند، کمک مالی می کند. موضوع مشترک: پول نقد بدون رشته برای کمک به افرادی که با مشکلات مالی روبرو هستند.

      مالیسا گفت: «این به من در مورد وسایل بچه ها، مانند لباس، پوشک، و هدایای کریسمس کمک کرد. اگزما

      برنامه‌های با درآمد پایه مانند این برای کمک به خانواده‌های کم‌درآمد و دارای فرزند طراحی شده‌اند.