مقامات NH می گویند که پیام ناامید کننده کوهنورد به همسر باعث نجات کوهستانی با خطر بالا می شود.

کلانتر کلرادو می گوید مرد 73 ساله زوج کوهنورد را زیر اسلحه نگه داشت و زن را “بند” انداخت.

به گفته مقامات، بیش از یک ساعت بعد، امدادگران به کوهنورد آمدند. او “به شدت هیپوترمیک” بود، بی پاسخ اما زنده بود.

مسئولان با هشدار به مردم برای توجه به پیش بینی ها و احترام به آب و هوا، گفتند: “گاهی اوقات داشتن تجهیزات کافی کافی نیست.” در شرایط جوی پیش آمده در این آخر هفته، بهتر است به جای فشار آوردن تا دیر شدن، فرود آمده و از باد و سرما در امان باشید.

مقامات گفتند که آب و هوای وحشیانه بسیاری از کوهنوردان ناآماده را غافلگیر کرد و خدمه قبلاً در طول روز به سایر تماس های نجات پاسخ داده بودند. اما مشخص بود که این مورد بسیار فوری بود و بلافاصله کمک برای یافتن کوهنورد اعزام شد.

یک کوهنورد به تنهایی در حال پیاده روی بود که هوای سرد در روز شنبه، 18 ژوئن، به مونت کلی و مناطق اطراف آن در شمال نیوهمپشایر رسید.

مقامات می گویند پس از اینکه سگ اسب را در پارک ایالتی مریلند بهت زده، سوارکار زیر پا گذاشته شد

او علی‌رغم تلاش‌های آنها واکنشی نشان نداد، بنابراین امدادگران او را ایمن کردند و شروع به هدایت او به جایی کردند که کامیون‌ها آنها را رها کرده بودند.

آمبولانس در ساعت 1:20 بامداد یکشنبه 19 ژوئن به بیمارستان منطقه رسید. مقامات از وضعیت این کوهنورد اطلاعی ندارند.

جاده منتهی به قله کوه پوشیده از یخ بود، اما محیط بانان پارک ایالتی کوه واشنگتن زنجیر به چرخ های کامیون های خود وصل کردند و امدادگران را دور کردند. از آنجا به سمت باد گزنده حرکت کردند و از بالای کوه پایین آمدند تا جایی که فکر می کردند کوهنورد خواهد بود. ساعت 9:30 شب بود.

مقامات گفتند که بیش از یک مایل سربالایی بود و هوا آرام نشده بود. باران خدمه را سرد کرد و باد به آنها فشار آورد، اما آنها موفق شدند و کوهنورد را در کامیونی که به مقصد آمبولانسی که در پایین کوه منتظر بود، سوار کردند.

مقامات ایالتی می گویند که یک پیام متنی ناامید کننده یک امداد کوهستانی “خطر بالا” را در نیوهمپشایر راه اندازی کرده است.

خدمه یک پناهگاه موقت در اطراف مرد ایجاد کردند و سعی کردند او را گرم کنند.

مقامات حیات‌وحش ایالتی در بیانیه‌ای گفتند که حدود ساعت 6:30 بعد از ظهر، کوهنورد به همسرش پیام داد و گفت که خیس و سرد است و نمی‌تواند ادامه دهد. اگر کمک نمی شد، او معتقد بود که می میرد.

ویدیوی «عصبانی» خرس را نشان می‌دهد که خانواده‌اش را در سفر به کانادا نیم مایل دنبال می‌کنند



Source link

در حالی که شعله های آتش یک قایق بادبانی 70 فوتی را در نیوهمپشایر فرا گرفت، مسافران و سگ ها به دریا می پرند.

شرایط در قله های مرتفع خطرناک بود. دمای انجماد، باران، برف، برف و بادهای بیش از 80 مایل در ساعت. تنها افرادی که تجربه، آموزش و تجهیزات مناسب را داشتند برای این نجات استفاده شدند.