مقامات منتخب و روسای پلیس در فهرست افشا شده سوگند

او گفت: “من دعا می کنم که این کشور در گفتمان با یکدیگر راه خود را به مدنیت و صلح پیدا کند.”

حتی برای کسانی که زمانی که سازمان در سال 2014 شروع به استفاده از تاکتیک‌های تهاجمی‌تر کرد، ادعا می‌کردند که سازمان را ترک کرده‌اند، مهم است که به یاد داشته باشیم که نگهبانان سوگند از زمان تأسیس خود از افراط گرایی حمایت کرده‌اند و این واقعیت برای منصرف کردن این افراد از امضای قرارداد کافی نبود. بالا،» این گزارش می گوید.

جنسن گفت که احساس می کند مجبور به پیوستن است زیرا “به سوگند ما برای حمایت از قانون اساسی ایالات متحده و دفاع از آن در برابر دشمنان خارجی و داخلی اعتقاد دارد.” امروز اطلاعات کافی در مورد گروه ندارم.

راشل کارول ریواس، معاون موقت مدیر تحقیقات پروژه اطلاعاتی مرکز حقوق فقر جنوبی، گفت که سوگند داران همراه با جنبش گسترده تر ضد دولتی به سرعت رشد کرده اند و از ابزارهای اینترنت برای انتشار پیام خود در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما استفاده کردند. او گفت، اما از 6 ژانویه و دستگیری رودز، این گروه برای حفظ اعضا تلاش کرده است.

ظاهر شدن در پایگاه داده Oath Keepers ثابت نمی کند که یک فرد تا به حال عضو فعال گروه بوده یا ایدئولوژی آن را به اشتراک گذاشته است. برخی از افراد موجود در لیستی که آسوشیتدپرس با آنها تماس گرفت، گفتند که سال‌ها پیش برای مدت کوتاهی عضو این گروه بودند و دیگر به این گروه وابسته نیستند. برخی گفتند که هرگز عضوی از حق الزحمه نبودند.

او گفت: «در سال 2014، به نظر می رسید که آنها یک گروه محافظه کار کاملاً محکم هستند، من اکنون نمی توانم با آنها صحبت کنم.

____

اریک ویلیامز، رئیس پلیس آیدالو، تگزاس، نیز در ایمیلی گفت که بیش از 10 سال است که عضو سازمان سوگند نبوده یا هیچ تعاملی با آنها نداشته است. او طوفان به کاپیتول را “از هر نظر وحشتناک” خواند.

لیندسی وایتهرست، نویسنده آسوشیتدپرس در واشنگتن در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

این داده ها نگرانی های جدیدی را در مورد حضور افراط گرایان در مجریان قانون و ارتش که وظیفه اجرای قوانین و حفاظت از ایالات متحده را بر عهده دارند، ایجاد می کند. در زمانی که دروغ ها در مورد انتخابات 2020 به تهدیدات دامن می زند، ارتباط کارکنان دولتی با افراط گرایان مشکل ساز است. خشونت علیه قانونگذاران و نهادها

هالینسفید، یک جمهوری خواه، گفت که چندین سال پیش برای کلانتر مبارزات انتخاباتی انجام می داد که رای دهندگان از او پرسیدند که آیا با محافظان سوگند آشنایی دارد یا خیر. هولینزهد گفت که می‌خواهد درباره گروه یاد بگیرد و به یاد می‌آورد که برای دسترسی به محتوای وب‌سایت Oath Keepers پول پرداخت کرده است، اما میزان مشارکت او در این بود.

بر اساس گزارش ها، اسامی صدها افسر مجری قانون، مقامات منتخب و اعضای ارتش ایالات متحده در فهرست اعضای لو رفته یک گروه افراطی راست افراطی که متهم به ایفای نقش کلیدی در شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا هستند، دیده می شود. به گزارشی که چهارشنبه منتشر شد.

همچنین بیش از 80 نفر را شناسایی کرد که از اوایل ماه اوت برای مناصب دولتی نامزد می شدند یا در آنها خدمت می کردند. اطلاعات عضویت در یک پایگاه داده منتشر شده توسط جمعی شفافیت توزیع شده انکار اسرار گردآوری شده است.

بنجامین بوکه، رئیس پلیس اسکالوسا، آیووا، به یاد می آورد که سال ها پیش ایمیل هایی از این گروه دریافت کرده بود و گفت که معتقد است ممکن است یکی از دوستان او را ثبت نام کرده باشد. اما او گفت که هرگز برای عضویت پولی پرداخت نکرده است و چیزی در مورد گروه نمی داند.

من حتی نمی دانم آنها چه پست می کنند. من هرگز هیچ به روز رسانی دریافت نمی کنم. “من حقوق، حق عضویت یا هیچ چیز دیگری نمی پردازم.”

مرکز لیگ ضد افترا در مورد افراط گرایی بیش از 38000 نام را در لیست های عضویت درز کرده سوگندنامه منتشر کرد و بیش از 370 نفر را شناسایی کرد که معتقد است در حال حاضر در آژانس های اجرای قانون – از جمله به عنوان رئیس پلیس و کلانتر – و بیش از 100 نفر که در حال حاضر مشغول به کار هستند، شناسایی شده است. اعضای ارتش

ADL گفت که نام حداقل 10 نفر را پیدا کرده است که اکنون به عنوان رئیس پلیس و 11 کلانتر کار می کنند. همه روسای پلیس و کلانترهایی که به AP پاسخ دادند گفتند که دیگر هیچ ارتباطی با این گروه ندارند.

بیش از دوجین نفر مرتبط با سوگند نگهبانان – از جمله رودز – در ارتباط با حمله 6 ژانویه متهم شده اند. رودز و چهار عضو یا شریک دیگر Oath Keeper در ماه جاری به اتهام توطئه فتنه‌انگیز برای آنچه که دادستان‌ها توطئه چند هفته‌ای برای حفظ رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در قدرت توصیف کرده‌اند، در حال محاکمه هستند. رودز و دیگر نگهبانان سوگند می گویند که آنها بی گناه هستند و هیچ برنامه ای برای حمله به کاپیتول وجود نداشت.

فیل جنسن، نماینده ایالت داکوتای جنوبی در میان مقامات منتخب که نام آنها در فهرست عضویت دیده می شود، در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در ژوئن در تلاش خود برای انتخاب مجدد پیروز شد. جنسن به آسوشیتدپرس گفت که در سال 2014 برای عضویت یک ساله پرداخت کرده است، هرگز هیچ گونه ادبیات سوگند نگهبان دریافت نکرد، در هیچ جلسه ای شرکت نکرد و عضویت خود را تمدید نکرد.

The Oath Keepers، که در سال 2009 توسط استوارت رودز تأسیس شد، یک گروه کاملاً سازمان یافته مبتنی بر تئوری توطئه است که ارتش، پلیس، پلیس و اولین پاسخ دهندگان فعلی و سابق را به خدمت می گیرد. این سازمان از اعضای خود می‌خواهد که متعهد شوند که از قانون اساسی «در برابر همه دشمنان خارجی و داخلی» دفاع کنند، این باور را ترویج می‌کند که دولت فدرال قصد دارد آزادی‌های مدنی شهروندان را سلب کند و پیروان خود را به عنوان مدافعان در برابر استبداد معرفی کند.

او گفت: «تصویر ارتباط با 6 ژانویه برای بسیاری از آن افراد خیلی زیاد بود.

او گفت که این تا حدی به این دلیل است که نگهبانان سوگند به شدت با رودز در ارتباط بودند که حذف شخصیت مرکزی تأثیر زیادی داشت، و تا حدی به این دلیل که بسیاری از افراد مرتبط با این گروه اغلب کسانی بودند که می‌خواستند در جوامع خود قابل احترام به حساب آیند.

شاون موبلی، کلانتر شهرستان اوترو، کلرادو، گفت: «نظرات آنها برای من بسیار افراطی است. موبلی در ایمیلی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که سال‌ها پیش به دلیل نگرانی در مورد دخالت آن در بن بست علیه دولت فدرال در باندی رنچ در بانکرویل، نوادا، از خود فاصله گرفت.