مقامات قربانی تیراندازی در مرکز خرید آمریکا را شناسایی کردند


مینیاپولیس (AP) – مقامات مرد 19 ساله ای را که عصر جمعه در جریان درگیری در مرکز خرید آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفت، شناسایی کردند.

دفتر بازرسی پزشکی شهرستان هنپین یکشنبه گفت که جانتای هادسون از سنت پل بر اثر جراحات متعدد گلوله درست قبل از ساعت 8 بعد از ظهر جمعه در مرکز خرید بلومینگتون، مینه سوتا درگذشت.

پلیس پنج نوجوان را در ارتباط با تیراندازی روز شنبه در خانه ای در سنت لوئیس پارک در حومه مینیاپولیس دستگیر کرد. رئیس پلیس بوکر هاجز گفت که دو تن از نوجوانان 18 ساله و سه نوجوان 17 ساله هستند. هاجز گفت که یکی از نوجوانان مسن تر تیرانداز بوده است اما دیگری نیز ممکن است تیراندازی کرده باشد.

این رئیس روز یکشنبه به استار تریبون گفت که هر پنج نفر به ظن قتل درجه دوم در روز سه شنبه متهم خواهند شد.

پلیس می گوید که تیراندازی پس از آن رخ داد که دو گروه از مردان جوان در نوردستروم، مجری یک مرکز خرید، با هم درگیر شدند. پلیس رابطه بین این گروه ها را توضیح نداده و جزئیات اختلاف را توضیح نداده است.

خواهر هادسون، Ja’Nayea Hudson 22 ساله، روز شنبه به KARE-TV گفت که برادرش در تلاش است تا جای خودش را بگیرد و برای کالج درخواست دهد. او گفت که او به مرکز خرید می‌رفت تا برای جشن تولد یکی از دوستانش کفشی متناسب با ژاکت پیدا کند و سعی کرده از گروه خاصی از مردان جوان دوری کند.

او گفت: «آنها مسائلی را در پیش گرفتند، اما او سعی می کرد از همه اینها دور شود.



منبع