مقامات روسی از فراری می ترسند که فقط با مسلسل به رمبو کامل رفت

آندری کرونبرگ

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

یک فراری مشکوک روسی که لباس استتار کامل و ماسک اسکی پوشیده بود، روز سه شنبه به سمت افسران پلیس در منطقه روستوف روسیه تیراندازی کرد و باعث شد تا ساکنان در داخل خانه خود را تحت تعقیب قرار دهند.

نووشاختینسک محل یک پست بازرسی مرزی کلیدی بین لوهانسک اشغالی اوکراین و روستوف-نا-دونو در روسیه است. به گفته گروه‌های حقوق بشر و اعضای خانواده‌اش که با رسانه‌های مستقل روسی صحبت کرده‌اند، درست در بالای مرز اوکراین، صدها سرباز روسی که از جنگیدن خودداری کردند، در ماه‌های اخیر به زور در زیرزمین‌ها و گاراژهای سرد نگهداری می‌شوند.

به گفته مقامات محلی، دو افسر مجروح شدند و یکی از آنها در بیمارستان بستری شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

منابع مجری قانون به نقل از خبرگزاری تاس روسیه و کومسومولسکایا پراودا بدون ارائه جزئیات بیشتر، فرد مسلح را یک فراری معرفی کردند. مرد مسلح ناراضی در یک منطقه جنگلی مانند کهنه سرباز مشکل دار ویتنام سیوستر استالونه در نسخه اصلی پنهان شده بود. رمبو فیلم سینما.

مش گزارش داد که او از سمت مرز با اوکراین آمد و قبل از اینکه با مسلسل به سمت افسران پلیس شلیک کند.

آندری کرونبرگ

در حالی که نیروهای امنیتی در جستجوی فرد مسلح هستند، مسیرهای ورود و خروج از شهر مسدود شده است. رسانه های محلی گزارش دادند که از ساکنان خواسته شده است که در خانه بمانند و درهای خود را قفل کنند.

این حادثه – تازه ترین شواهدی از شروع انفجار جنگ ضعیف ولادیمیر پوتین در داخل مرزهای روسیه – در نووشاختینسک، فقط 12 مایلی یا بیشتر از مرز با اوکراین رخ داد.

کانال تلگرامی روسی Baza گزارش داد که پلیس ابتدا متوجه مردی شد که در حال انجام تحقیقات در مورد یک فرد ناپدید شده در همان نزدیکی بود. وقتی به او نزدیک شدند، او تیراندازی کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.