مقامات به دنبال احکام مربوط به تیراندازی در پست NC هستند

به گفته مقامات، این قطعی ها پس از آن شروع شد که یک یا چند نفر به دو ایستگاه فرعی رفتند، دروازه ها را شکستند و به روی آنها آتش گشودند.

این خسارت برق 45000 مشتری و همچنین مدارس و یک بیمارستان را قطع کرد. تا روز چهارشنبه، دوک انرژی در وب سایت خود گفت که تمام تجهیزات آسیب دیده در این حمله تعمیر یا جایگزین شده است. این شرکت گفت که مشتریان به تدریج با اتمام تست و بازسازی، برق را دوباره دریافت کردند.

شلی لینچ، سخنگوی آژانس، گفت که FBI به دنبال سوابق تلفن همراه است که می تواند نشان دهد چه کسی در نزدیکی ایستگاه های فرعی بوده است. او افزود: چنین درخواست‌های حکم جستجو “یک مرحله عادی در تحقیقات اجرای قانون است.”

او به روزنامه گفت: «اما بدیهی است که هرگونه تحقیقات جنایی مانند این ابزار ارزشمندی برای اجرای قانون است.

ریچارد منس، معاون رئیس کلانتری شهرستان مور، به The News & Observer گفت که کارآگاهان برای چندین حکم درخواست تایید دادگاه کرده اند. او از ارائه جزئیات یا بیان اینکه آیا آنها تایید شده اند یا خیر، خودداری کرد.

کارتاژ، NC (AP) – مقامات پنجشنبه تایید کردند که مقامات اجرای قانون در کارولینای شمالی در حال درخواست حکم جستجوی مربوط به تیراندازی آخر هفته در پست های برقی هستند که باعث قطع برق گسترده در شهرستان مور شد.

ایالت، شهرستان و دوک انرژی برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت در این حمله شود، جوایز مجموعی تا 75000 دلار ارائه می کنند.

روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی روز چهارشنبه گفت: “حمله به زیرساخت های حیاتی ما قابل تحمل نخواهد بود.”



منبع

پلیس انگیزه یا نوع تفنگی که در این حمله استفاده شده است را اعلام نکرده است. اما رونی فیلدز، کلانتر شهرستان مور، دوشنبه به خبرنگاران گفت که هرکسی که مسئول آن بود، «دقیقا می‌دانست که چه کاری انجام می‌دهد تا … باعث قطعی برق شود».