معنی آن برای آزمایش ها، واکسن ها، درمان چیست

کارشناسان بهداشت می گویند وقتی اعلام اضطراری به پایان می رسد، ممکن است به این معنی باشد که بیمارستان ها بودجه اضافی دریافت نخواهند کرد.

مدیکر: تحت پوشش تا سال 2024

  • لی گفت، اما اکنون، هر دو شرکت گفتند که در حال بررسی افزایش قیمت بین 110 تا 130 دلار هستند.

    • مدیکید: کشورها باید تصمیم بگیرند

    • قبلا ببینید: آزمایشگاه ها تا 14000 دلار برای آزمایشات ویروس کرونا دریافت می کنند. بیمه‌گران ادعای «افزایش قیمت‌ها» دارند.

      واکسن های کووید

      مدیکر: تا سال 2024 پوشش داده شده است

    • گست گفت، قبل از همه گیری، دریافت کنندگان Medicaid تحت بررسی سالانه قرار می گرفتند تا مطمئن شوند که هنوز واجد شرایط هستند. اورژانس بهداشت عمومی این بررسی را متوقف کرد و ایالت ها را از حذف افراد از Medicaid جلوگیری کرد.

      او گفت: “در دسترس بودن بهداشت از راه دور دیگر از نظر جغرافیایی محدود نبود. دسترسی به ویژه از طریق Medicare و Medicaid گسترش یافت.” اکنون که این اعلامیه در حال پایان است، “نگرانی وجود دارد که بسیاری از مردم دسترسی به سلامت از راه دور را از دست بدهند”.

      اما همه چیز مربوط به تغییر است زیرا دولت بایدن قصد دارد در 11 ماه مه به اورژانس ملی و اورژانس بهداشت عمومی پایان دهد.

      گست گفت: قبل از سال 2020، اکثر ایالت ها قوانینی داشتند که دسترسی به خدمات بهداشت از راه دور را بسته به محل زندگی فرد محدود می کرد. اما COVID-19 و اورژانس بهداشت عمومی این در را کاملاً باز کردند.

      با پایان یافتن وضعیت اضطراری، ممکن است موانع اقتصادی جدیدی برای واکسیناسیون ایجاد شود.

      پس از اینکه FDA ماه گذشته اعلام کرد آنتی بادی مونوکلونال Evusheld دیگر مجاز به جلوگیری از عفونت SARS-CoV-2 در ایالات متحده نیست، گزینه های درمانی زیادی برای COVID-19 وجود ندارد.

      پوشش سلامت و ایمنی بیمار در USA TODAY تا حدی با کمک مالی بنیاد Masimo برای اخلاق، نوآوری و رقابت در مراقبت های بهداشتی امکان پذیر شده است. بنیاد Masimo ورودی سرمقاله ارائه نمی دهد.

      مدیکید: تا سال 2024 تحت پوشش

    • او گفت که دولت بایدن هزینه های مراقبت های بهداشتی مرتبط با کووید-19 را از دولت به تک تک آمریکایی ها منتقل خواهد کرد. “سیستم بیمه و مراقبت های بهداشتی ما بسیار آشفته و بسیار گران است و ما به آن باز خواهیم گشت.”

      آدریانا رودریگز را در توییتر دنبال کنید: @AdriannaUSAT.

      کارشناسان می گویند دسترسی به خدمات COVID-19 اکنون به پوشش بیمه ای از طریق Medicaid، Medicare یا شرکت های خصوصی بستگی دارد.

      در حالی که شرکت‌های بیمه خصوصی ممکن است تمایل داشته باشند واکسن‌هایی مشابه واکسن‌های سالانه آنفولانزا را پوشش دهند، گست گفت که هیچ چیز تضمین شده نیست. کسانی که پوشش بیمه ای ندارند ممکن است مجبور شوند کل هزینه را بپردازند.

      گست گفت: «بیمارستان‌ها 20 درصد افزایش بودجه دریافت کردند که اگر یک مورد کووید را زنده مرخص می‌کردند، معمولاً نداشتند. “این از بین خواهد رفت.”

      دکتر بروس ی لی، استاد مدیریت سیاست های بهداشتی در دانشکده تحصیلات تکمیلی بهداشت عمومی و سیاست بهداشت دانشگاه سیتی نیویورک، گفت که تولیدکنندگان Pfizer-BioNTech و Moderna واکسن های خود را به قیمت حدود 20 دلار در هر دوز به دولت فروختند.

      آخرین: درباره Paxlovid، ضد ویروس کووید که افراد را از بیمارستان دور نگه می‌دارد، چه باید بدانید

      بهداشت از راه دور

      کارشناسان بهداشت نگران هستند که این امر ممکن است به طور نامتناسبی بر آمریکایی‌هایی که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند و کسانی که دسترسی محدودی به خدمات بهداشتی عمومی دارند، تأثیر بگذارد.

      • مدیکر: نامشخص

      • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پایان اعلام اضطراری COVID برای تأثیر بر آزمایش‌ها، واکسن‌ها



  • منبع

    Medicaid: واکسن رایگان، تاریخ پایان مشخص نشده است

  • بیمه های خصوصی: بسته به ایالت و شرکت بیمه متفاوت است

  • کارشناسان بهداشت نگران هستند که کمبود بودجه منجر به تعطیلی بیشتر بیمارستان ها، به ویژه در مناطق روستایی شود و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را برای موج های بعدی ویروس کرونا آماده نکنند.

    عمیق تر حفاری کنید

    آینده تقویت کننده های COVID چیست؟ پانل FDA به سمت ساده سازی عکس ها حرکت می کند.

    درمان کووید

    بیشتر: با از بین رفتن مقررات دوران همه گیری، میلیون ها آمریکایی Medicaid را از دست می دهند

    تامین مالی بیمارستان

    اما به گفته کارشناسان بهداشت، پایان دادن به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی ممکن است دسترسی به داروهای معدود موجود، از جمله Paxlovid ضد ویروسی شرکت Pfizer را محدود کند.

    • پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی نیز ممکن است پوشش میلیون ها آمریکایی را به خطر بیندازد. جودی گست، استاد و نایب رئیس بخش اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی رولینز دانشگاه اموری، گفت: افرادی که بیمه نیستند، که تقریباً 8 درصد از جمعیت ایالات متحده هستند، گزینه های کمی برای مراقبت از کووید دارند.

      مدیکید: تست رایگان تا سال 2024

    • کارشناسان می گویند که سفارش تست های رایگان در خانه از طریق COVIDtests.gov احتمالاً با پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی از بین می رود.

      • لی همچنین نگران نبود بودجه اضطراری و بازگشت به روند کند تأیید است که ممکن است شرکت‌ها را از تأمین بودجه تحقیقات برای درمان‌های بیشتر COVID-19 و واکسن‌های بهتر منصرف کند.

        مدیکر: دیگر آزمایشات در خانه را به صورت رایگان دریافت نخواهید کرد

      • بیمه گران خصوصی: بسته به ایالت و شرکت بیمه متفاوت است

      پوشش Medicaid

      در سه سال گذشته، اکثر آمریکایی‌ها به لطف بودجه بی‌سابقه دولت فدرال، بدون در نظر گرفتن وضعیت بیمه، از دسترسی به تست‌ها، درمان‌ها و واکسن‌های رایگان COVID-19 لذت برده‌اند.

      بیمه گران خصوصی: بسته به ایالت و شرکت بیمه متفاوت است

    کارشناسان بهداشت می گویند که آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز – معروف به آزمایش PCR – “استاندارد طلایی” برای تشخیص ویروس COVID-19 در نظر گرفته می شود. Guest گفت، اما اگر پوشش داده نشود ممکن است تا 100 دلار هزینه داشته باشد.

    بر اساس پوشش بیمه، در اینجا نحوه پایان خدمات اورژانس بهداشت عمومی ممکن است بر شما تأثیر بگذارد.

    آزمایشات کووید

    بیمه گران خصوصی: بسته به ایالت و شرکت بیمه متفاوت است

    با بازگشت این فرآیند بررسی، میلیون‌ها آمریکایی در معرض خطر عدم واجد شرایط بودن و از دست دادن پوشش Medicaid هستند.