معلم سال کالیفرنیا با 15 اتهام به اتهام رابطه با دانش آموز 13 ساله مواجه است.

او دارای مدرک لیسانس در زیست شناسی و مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو است. او از سال 2013 یک معلم در منطقه مدرسه ملی بود.

در جلسه روز دوشنبه معاون دادستان درو هارت متهم ضمن به اشتراک گذاشتن جزئیات عکس ها و فیلم های مقتول، متهم را «وسواسی، تملک، کنترل کننده و خطرناک» خواند.

ژاکلین ما، 34 ساله، متهم است کودک آزاری جنسی به دلیل ارسال عکس ها و فیلم های فحشا برای یک پسر 12 ساله در آن زمان، زمانی که او معلم کلاس ششم در مدرسه ابتدایی لینکلن آکرز بود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: طراح آسیایی آمریکایی فرش هایی با الهام از اسنک های آسیایی ایجاد می کند

هنگامی که او دستگیر شد، او عکس مقتول را در کیف پول خود داشت، جواهراتی با حروف اول او داشت، نامه های عاشقانه در کلاس درس او کشف شد. او در برخی از پیام‌ها از کودک به دلیل عدم پاسخگویی سریع‌تر به موقعیت ابراز ناراحتی کرد. زمانی که مقتول در حال صحبت با دختران دیگر بود ابراز حسادت می کرد.

آنها می‌گویند: «مقتول در مواقعی ابراز می‌کرد که تمایلی به همراهی با برخی از فعالیت‌ها یا ناراحتی از فعالیت‌ها ندارد، اما این مانع از ادامه پیام متهم نشد».



منبع

[Source]

یک معلم مدرسه ابتدایی در شهر نشنال کالیفرنیا به دلیل “رابطه نامناسب” با دانش آموز 13 ساله سابق خود دستگیر و متهم شد.

تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد. اگر مادر به هر 15 اتهام محکوم شود، ممکن است با 29 سال زندان دولتی روبرو شود.

به گفته پلیس، ما ابتدا در 7 مارس دستگیر شد و سپس با قرار وثیقه آزاد شد. او روز پنجشنبه مجدداً با اتهامات جنایتی دیگری دستگیر شد و در حال حاضر بدون وثیقه در بازداشتگاه لاس کولیناس نگهداری می شود.

به گفته دادستان، ما از طریق یک برنامه پیامک با دانش آموز ارتباط برقرار کرد و در آنجا او را تشویق کرد که پیام های خود را پنهان کند. گفته می‌شود که مادر عکس‌های غیرقانونی خود را برای دانش‌آموز می‌فرستد و از قربانی می‌خواهد که همین کار را انجام دهد. دادستان ها گفتند که او دائماً به او می گفت که “در حال انجام اعمال جنسی” در حالی که او در خانه بود.

Ma به عنوان یکی از پنج معلم سال 2022-2023 در ویترین سالانه مربیان کاکس انتخاب شد.

وکلای مدافع ما خواستار بررسی وثیقه شدند که قرار است در 16 مارس برگزار شود.

مامان اعتراف به بی گناهی کرد به همه اتهامات جنایت، از جمله پورنوگرافی کودکان، بهره کشی جنسی از کودک و تلاش برای منصرف کردن شاهد از شهادت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن 21 ساله جوانترین شهردار تاریخ هند شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: اینفلوئنسر موجود وحشی و سگ مسن در حین پیاده روی در بروکلین مورد حمله قرار گرفتند

این معلم با 15 اتهام جنایت، از جمله اعمال فحشا با یک کودک همراه با داشتن پورنوگرافی کودکان مواجه است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: قدیمی ترین رستوران دیم سام آمریکا توسط شخصی عصبانی در ژاپن برای جنگ جهانی دوم خراب شد

وکیل او، ماریو ولا، با استناد به سوابق کیفری پاک، خواستار آزادی او به قید وثیقه شد. با این حال، قاضی کارلوس وارلا، ما را در معرض خطر پرواز دانست و او را در وضعیت بدون وثیقه قرار داد.

به گزارش NBC7، در پروفایلی درباره جایزه خود، ما به کاکس گفت که “روابطی را که با دانش آموزانش حفظ می کند بزرگترین دستاوردهای خود می داند.”